Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoja lukevat miehet ovat kiinnostavia!

Vierailija
04.12.2022 |

Toivottavasti löydän elämääni sellaisen.

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on lukenut koko ikänsä. Lukee niin kaunokirjallisuutta kuin faktaakin ja hänestä kyllä huomaa loistavasti lukemisen hyvät vaikutukset. Paitsi, että lukeminen lisää yleissivistystä, se lisää myös tutkitusti empatiaa ja sitä kyllä veljestäni löytyy.

Vierailija
22/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarjoat sellaiselle miehelle?

Vakavissani kysyn. Harva nainen nimittäin tuo mitään lisäarvoa sellaisen miehen elämään joka ei tarvitse kodinhoitajaa.

Kummallinen profiili luotu lukevasta miehestä. No, lukeva mies on tietenkin eri mies, kuin av:lle kirjoittava mies.

eli et tarjoa mitään miehelle, sinulla on vain vaatimuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei niinkään miehestä ulospäin näy, jos lukee. Älykkäät ei tee itsestään numeroa. Sen sijaan jos mies ei lue ja vieläpä elvistelee sillä, niin huhhuh että on kivuliasta myötähäpeää; "hyvin on pärjännyt ilmankin ja lukekoon ne ja istukoon tietokonnneella ne joilla on siihen aikaa mutta minähän en mikään nörtti ole ja puumettässä täytyy nyt käydä että saa saunapuut ja autoa pittää ite korjata että sillein näin se vaan mennee katoppas kun pittää näitä oikeita töitä teherä ku omakotitalossa assuu eikä oo aikaa istua tietokonneella eikä nenä kiinni kirjoissa katoppas ku tässä pittää vähän huolehtia näistä oikeistakin asioita että nii ja muuten nuo turhat museot saa lakkauttaa koska hyvin on pärjätty ilmankin niitä töherryksiä hahahahaha ja mitä tuolla kirjastollakaan tekkee ei muuta ku syö kunnan ja veronmaksajien rahoja! Ni!"

Vierailija
24/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni on lukenut koko ikänsä. Lukee niin kaunokirjallisuutta kuin faktaakin ja hänestä kyllä huomaa loistavasti lukemisen hyvät vaikutukset. Paitsi, että lukeminen lisää yleissivistystä, se lisää myös tutkitusti empatiaa ja sitä kyllä veljestäni löytyy.

Lukemisen ansiosta olen tullut siihen tulokseen että eläimet ovat viattomia ja ansaitsevat empatiaa.

Ihmiset... ei niinkään.

Vierailija
25/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakavissani kysyn. Harva nainen nimittäin tuo mitään lisäarvoa sellaisen miehen elämään joka ei tarvitse kodinhoitajaa.

Kysytkö tosissasi?

Lukutaitoa siellä ei ainakaan taida löytyä

Onko sinulla yhtään ystävää? Eihän ystävistäkään etsitä hyötyä itselle.

Eli nainen haluaa sellaisen miehen ystäväksi.

Kiitos vastauksesta, naispuolisia ystäviä tosiaan löytyy. 

Kyllä minä pidän omaa puolisoani ystävänäni. Vaikea kuvitella, millainen suhde puolisoon olisi, jos en pitäisi häntä ystävänä. Pelkkä panosuhde ei riitä minulle.

Vierailija
26/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö tosissasi?

Kyllä minä pidän omaa puolisoani ystävänäni. Vaikea kuvitella, millainen suhde puolisoon olisi, jos en pitäisi häntä ystävänä. Pelkkä panosuhde ei riitä minulle.

Ovatko kaikki ystäväsi puolisoitasi? Tai potentiaalisia sellaisia?

Vierailija
27/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö tosissasi?

Panosuhde... tarjoat siis miehelle omasta mielestäsi ystävyyden päälle lähinnä reikää johon voi tyydyttää tarpeensa.

Vierailija
28/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjojen lukeminen on maailman tylsin asia. Pientä tekstiä tihrustaa monta sataa sivua, on siinäkin harrastus.

Vierailija
29/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän väliin vanha klisee. Lukeminen kannattaa aina. Kaunokirjallisuus kehittää empatiaa, tietokirjallisuus yleissivistystä. Kaikki lukeminen kehittää lukutaitoa, joka varsinkin monilla nuorilla miehillä on vaarallisen heikko.

Olen itse kotoisin maalta vaatimattomista oloista, mutta kirjasto on ollut henkireikäni ja vienyt minut toiseen yhteiskuntaluokkaan. En voi sanoin kuvata kiitollisuuttani kirjoille, jotka olivat saatavilla jo silloin, kun muu taide oli täysin ulottumattomissani.

En voisi kuvitella itselleni miestä, joka ei lue. Sain sitten paljon enemmän: miehen, joka lukee ja soittaa.

Vierailija
30/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavien kirjojen lukeminen yhdessä olisi hauskaa.

Vierailija
31/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on paljon lukeva (ja kirjoittava) miesystävä, sitä ennen hän oli ystävämies.

Vierailija
32/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö tosissasi?

Panosuhde... tarjoat siis miehelle omasta mielestäsi ystävyyden päälle lähinnä reikää johon voi tyydyttää tarpeensa.

Sinulla on näköjään päässä jotain vikaa, kun et ymmärrä mitään ihmissuhteista.

Vierailija
33/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun miehesi aloittaa lukemisen, menet nalkuttamaan imuroinnista, lattianpesusta, tiskeistä, pyykeistä, talvirenkaidenvaihdosta, joulusiivouksesta, lahjojen hankinnasta, pihalla leikkivistä oravista ym kaikesta mahdollisesta

Vierailija
34/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti ja 7 päivää /Alibi  ;D

Vierailija
35/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukemisen ansiosta olen tullut siihen tulokseen että eläimet ovat viattomia ja ansaitsevat empatiaa.

Ihmiset... ei niinkään.

Veljeni on kasvissyöjä eläinoikeussyistä, mutta varmasti lukemisenkin ansiosta hän ei tee ihmisten kohdalla yhtä mustavalkoista jakoa kuin sinä tunnut tekevän.

Vierailija
36/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö tosissasi?

Rakkautta on monta erilaista laatua. Rakastan ystäviäni, lapsiani ja puolisoani ja kaikkia eri tavalla.

Vierailija
37/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heti kun miehesi aloittaa lukemisen, menet nalkuttamaan imuroinnista, lattianpesusta, tiskeistä, pyykeistä, talvirenkaidenvaihdosta, joulusiivouksesta, lahjojen hankinnasta, pihalla leikkivistä oravista ym kaikesta mahdollisesta

Sellaisiakin miehiä on, jotka tiskaavat ja imuroivat täysin vapaaehtoisesti ja oma-aloitteisesti ja ehtivät silti lukea. Ajatella!

Vierailija
38/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen paljon ja kirjoitan tällä hetkellä itse ensimmäistä kirjaani, mutta ei minua haittaisi, jos mies ei ymmärtäisi kirjojen päälle. Kunhan suhtautuminen ei ole halveksivaa, asialla ei ole suurta merkitystä.

Vierailija
39/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö tosissasi?

Rakkautta on monta erilaista laatua. Rakastan ystäviäni, lapsiani ja puolisoani ja kaikkia eri tavalla.

Minäkin rakastan erilaisia naisia eritavalla jokaista.

Vierailija
40/155 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö tosissasi?

Sinulla on näköjään päässä jotain vikaa, kun et ymmärrä mitään ihmissuhteista.

Ajatella, jos tuokin mies olisi tajunnut lukea. Siis jotain muuta kuin viiteryhmänsä nettifoorumioksennuksia :)