Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka tiputuksessa raskauspahoinvoinnin takia?

Vierailija
09.11.2006 |

Kertokaahan, miten " tauti" eteni.

Kuinka monta päivää oksensitte ennen sairaalaan menoa. Ja mitä kautta hakeuduitte hoitoon? Mikä oli olotila?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kertokaahan, miten " tauti" eteni.

Kuinka monta päivää oksensitte ennen sairaalaan menoa. Ja mitä kautta hakeuduitte hoitoon? Mikä oli olotila?

n. 15-20 krt vuorokaudessa, myös yöllä

hakeuduin hoitoon verenvuodon takia, kun ruokatorvi tulehtui ja oli niin " vereslihalla" , olin viidennellä kuulla raskaana ja voinut huonosti viikosta viisi, labroissa selvis paha nestehukka, olo oli huono ja sen jälkeen olin tipassa vielä pariin otteeseen

Vierailija
2/3 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en tiedä, mikä on oikeasti lääkäreiden asenne, mutta ainakin mulle jäi sellainen olo, ettei siitä lääkärin mielestä mitään hyötyä ole kellekään...

Mullakin oli tota verta oksennuksessa, kun joku paikka meni rikki jatkuvasta oksentelusta,myös yöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin oksentanut reilun kuukauden, painoin 43kg, enkä pystyssä enää pysynyt. menin jälleen kerran päivystykseen, vihdoin sain lähetteen. sairaalassa sanottiin, että oisit tullu aikasemmin vaikka suoran sairaalaan ilman lähetettä. Jouduin olee juhannuksesta elokuuhun tiputuksessa, sain ravintoliosta suoneen. Suonet tukkeutu, kauheeta tuskaa. lopult apäättivät nukuttaa minut 3ksi päiväksi, jonka jälkeen herättyäni en enääkertaakaan oksentanut.

Kun seuraavan lapsen kohdalla alko taas pahoinvointi, tajusin lääkärin kehoituksesta kokeilla apteekissa myytävää inkiväärikapselia. se rauhoitti mahan enkä joutunut uudestaan tiputukseen. Kannattaa kokeilla inkivääriä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi