Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luen kateellisena ihmisten parisuhdepäivityksiä

Vierailija
04.12.2022 |

Olen ollut kohta 8v sinkku, erosta asti. Mitään muuta en keltään kadehdi kuin hyvää ja vakaata parisuhdetta.

En kadehdi nuorta rakkautta. Kadehdin niitä päivityksiä, joissa juhlistetaan 10, 20, 30, 40v jatkunutta elämänkumppanuutta ja yhteistä matkaa vaikkapa nuotiolla ruokaillen.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Minäkin olen surullinen samoista asioista. Oma avioliittoon päättyi ex vaimon pettäessä kuukausien ajan salasuhteessa ja lähtiessä työihastuksensa matkaan.

Erosta lähtien olen surullisena seurannut onnellisia perheitä, lapsia yhdessä isän ja äidin kanssa. Surullisena katson muiden hääpäivä juhlintaa jne.

Ero rikkoi minut pahasti.

Mä en ymmärrä näitä jälkikäteen itkemisiä. Olisiko ajoissa kannattanut olla niin ihana mies vaimolle, ettei häntä olisi pätkääkään kiinnostanut katsoa vieraisiin pöytiin?

Ne ihanat ja pysyvät suhteet kun toimivat juuri niin, että MOLEMMAT ovat toisilleen ihania ja pyrkivät yhteiseen hyvään.

Sairaita ihmisiä täällä. Onko kans vaimon vika, jos mies pettää??

Vierailija
82/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palstahan on just siitä hyvä että tätä kun lukee ei yhtään harmita olla sinkkuna. Parisuhteen kulissien takaisia ongelmia kun täällä puidaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Minäkin olen surullinen samoista asioista. Oma avioliittoon päättyi ex vaimon pettäessä kuukausien ajan salasuhteessa ja lähtiessä työihastuksensa matkaan.

Erosta lähtien olen surullisena seurannut onnellisia perheitä, lapsia yhdessä isän ja äidin kanssa. Surullisena katson muiden hääpäivä juhlintaa jne.

Mä en ymmärrä näitä jälkikäteen itkemisiä. Olisiko ajoissa kannattanut olla niin ihana mies vaimolle, ettei häntä olisi pätkääkään kiinnostanut katsoa vieraisiin pöytiin?

Ne ihanat ja pysyvät suhteet kun toimivat juuri niin, että MOLEMMAT ovat toisilleen ihania ja pyrkivät yhteiseen hyvään.

Niinpä. Jos minun mieheni olisi kohdellut minua hyvin ja arvostanut minua edes sen verran kuin ihmistä kuuluu niin en minä olisi karannut ensimmäisen matkaan joka jaksoi kuunnella mitä minulle kuuluu. 

Joopa joo ja lässynlässyn.

Säälittävä esitys.

Hanki selkäranka

Vierailija
84/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen pariskunnan, jossa vaimo aina hehkuttaa ties mitä pumpuli-,betoni- tai messinkihääpäivää ja miehensä on krooninen pettäjä. Et voi ikinä tietää toisten parisuhteiden oikeaa tilaa, toki hyviäkin varmasti löytyy, mutta..

Katkeraksi tulee jos kadehtii muita ja vertailee.

Vierailija
85/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin hienosti syyllistit miehen vaimonsa tekemästä pettämisestä ja vaimon tekemästä avioliiton rikkomisesta 😂

Vierailija
86/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sinkku, etkä haluaisi olla, niin

A: Teet vääriä valintoja treffikumppaneiksi. Olet kenties kiinnostunut jännäihmisistä ja/tai vaatimukset ovat kovat esim. ulkonäön suhteen.

Ja/tai:

B. Luonteessasi on jotain, mikä karkottaa potentiaalisia kumppaneita ennemmin tai myöhemmin. Katso peiliin ja mieti, oletko oikeasti ihana ihminen, jonka lähellä on tosi hyvä olla?

Viimeisin ja vähäisin:

C: Et pidä huolta itsestäsi. Tämä ei tarkoita, että pitäisi olla jokin jumala/jumalatar. Siisti huoliteltu ulkonäkö, ei elämänhallintaongelmia, elämässä on muutakin kuin pizza ja sohva.

Itse olin aika pitkään sinkkuna. Syy oli vain se, että kenenkään kanssa ei tuntunut kolahtavan molemminpuolisesti.

Mulla sama. Ne joista itse kiinnostun, eivät halua minua. Ja ne jotka minusta kiinnostuvat, eivät ole minun silmissäni kiinnostavia.

Vierailija
87/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sinkku, etkä haluaisi olla, niin

A: Teet vääriä valintoja treffikumppaneiksi. Olet kenties kiinnostunut jännäihmisistä ja/tai vaatimukset ovat kovat esim. ulkonäön suhteen.

Ja/tai:

B. Luonteessasi on jotain, mikä karkottaa potentiaalisia kumppaneita ennemmin tai myöhemmin. Katso peiliin ja mieti, oletko oikeasti ihana ihminen, jonka lähellä on tosi hyvä olla?

Viimeisin ja vähäisin:

C: Et pidä huolta itsestäsi. Tämä ei tarkoita, että pitäisi olla jokin jumala/jumalatar. Siisti huoliteltu ulkonäkö, ei elämänhallintaongelmia, elämässä on muutakin kuin pizza ja sohva.

Itse olin aika pitkään sinkkuna. Syy oli vain se, että kenenkään kanssa ei tuntunut kolahtavan molemminpuolisesti.

Mulla sama. Ne joista itse kiinnostun, eivät halua minua. Ja ne jotka minusta kiinnostuvat, eivät ole minun silmissäni kiinnostavia.

kts. tasoteoria.

Ei kestä kiittää.

Vierailija
88/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteissa laitetaan kulli pilluun :)

Vierailija
89/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaan huomannut, että ne, jotka somessa patsastelee parisuhteidensa ihanuudesta, suhteet ovat oikeasti huonossa jamassa ja sormukset lentelee viikoittain. .

Tämä nimenomaan.

Eräskin hehkutti suhdettaan koko ajan somessa, hänen puoliso vielä enemmän ja tägäsi aina tuttavan niihin päivitykseen. Vuosikymmen kun tuli avioliitossa täyteen, tehtiin siitä iso päivitys ja hehkutus. Tuosta ei mennyt kuin kuukausi kun pariskunta haki avioeroa ja lusikat jakoon. Että sellainen ihana, rakastava suhde.

Vierailija
90/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: älä lue mitään parisuhdepäivityksiä. En minäkään lue, enkä menetä siinä yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme