Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luen kateellisena ihmisten parisuhdepäivityksiä

Vierailija
04.12.2022 |

Olen ollut kohta 8v sinkku, erosta asti. Mitään muuta en keltään kadehdi kuin hyvää ja vakaata parisuhdetta.

En kadehdi nuorta rakkautta. Kadehdin niitä päivityksiä, joissa juhlistetaan 10, 20, 30, 40v jatkunutta elämänkumppanuutta ja yhteistä matkaa vaikkapa nuotiolla ruokaillen.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaan huomannut, että ne, jotka somessa patsastelee parisuhteidensa ihanuudesta, suhteet ovat oikeasti huonossa jamassa ja sormukset lentelee viikoittain. Julkikuvaa ei tarvitsee kiillottaa jos ei ole mitään peiteltävääkään. Ja nuo vuosipäivät, yleensä niitäkin on edeltänyt kiukkua ja turhautumista, kun usein se mies unohtaa tommoset asiat ja muija taas odottaa ties mitä ihanuuksia päivälle. Lopulta riidan jälkeen päätyvät random-ravintolaan, jossa kyräilevät toisiaan.

No eihän sen nyt noin tarvitse olla, yleensä vaan moni hakee niitä positiivisia juttuja mitä päivittää. Ja tuollaiset kohokohdathan niitä ovat, jos ei elämässä oikein mitään kertomisen arvoista tapahdu.

Kyllä kai minunkin kumppanini uskoo täysillä itsekin päivitykseensä, halusi julkaista vuosipäivästä, itse en päivittänyt mitään, minähän olen jo lähdössä...

Vierailija
22/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se yhdessä vietetyn ajan pituus merkitse vaan suhteen laatu. Minulla on ollut säkä ja olen saanut olla jo yli 20 vuotta ihanassa parisuhteessa, mutta sinä voit nyt löytää unelmien parisuhteen ja viettää loppuelämäsi ihanaa elämää. Hyviä miehiä on vapaana! Esimerkiksi minun veljeni jäi yksin, kun hänen vaimonsa ihastui työkaveriin. Veli ei ota ex-vaimoa takaisin, vaikka tämä on pyytänyt usein. Siinäkin olisi maailman kiltein ja mukavin mies vapaana, mutta hän on niin peloissaan naisten suhteen, kun kävi miten kävi. Hän keskittyy nyt jo aikuistuviin lapsiin. Löytäkää toisenne yksinäiset ja mukavat ihmiset! Rakkaus on parasta.

Ongelma onkin se, että mistä löytää? Töissäni en kihtaa uusia ihmisiä. Lapsen harrastuksissa olen aktiivinen, mutta siellä muut aikuiset ovat toisten lasten parisuhteissa eläviä vanhempia.

Olen usein veljellenikin sanonut, että laittaisi johonkin seuranhakupalstalle ilmoituksen, mutta hän sanoo, että se on liian vaivalloista. Suosittelen silti. Tiedän monia ihmisiä, jotka ovat löytäneet oman kultansa netin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaan huomannut, että ne, jotka somessa patsastelee parisuhteidensa ihanuudesta, suhteet ovat oikeasti huonossa jamassa ja sormukset lentelee viikoittain. Julkikuvaa ei tarvitsee kiillottaa jos ei ole mitään peiteltävääkään. Ja nuo vuosipäivät, yleensä niitäkin on edeltänyt kiukkua ja turhautumista, kun usein se mies unohtaa tommoset asiat ja muija taas odottaa ties mitä ihanuuksia päivälle. Lopulta riidan jälkeen päätyvät random-ravintolaan, jossa kyräilevät toisiaan.

Ai jaa. Mulla on kyllä aika paska suhde, enkä koskaan laita someen mitään. Olisi kyllä kiva, jos joskus voisikin vähän hehkuttaa.

Sitten on sellaisia tuttuja pariskuntia, jotka ovat oikeasti sielunkunppaneita ja ikirakastuneita vielä 20 vuoden jälkeenkin. Olen ollut näiden kanssa paljon tekemisissä, nähnyt ihan sitä heidän arkeaan ja tiedän, että se kaikki on totta. Näiltä sitten tulee aika usein someen jotain söpöstelyä ja toisen ylistämistä.

Vierailija
24/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. Lähes 10v itselläkin takana.

"Sun pitää hommata itelles mies" tuumavat tutut. Joo millähän avuilla kun pannarit ja tinderit koluttu läpi ja jälkimmäisessä mätsejä kolme. Tätä en ole edes kellekään kehdannut livenä tunnustaa. Muilla kun kumppaniehdokkaita tulee "ovista ja ikkunoista" 😬

Vierailija
25/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se yhdessä vietetyn ajan pituus merkitse vaan suhteen laatu. Minulla on ollut säkä ja olen saanut olla jo yli 20 vuotta ihanassa parisuhteessa, mutta sinä voit nyt löytää unelmien parisuhteen ja viettää loppuelämäsi ihanaa elämää. Hyviä miehiä on vapaana! Esimerkiksi minun veljeni jäi yksin, kun hänen vaimonsa ihastui työkaveriin. Veli ei ota ex-vaimoa takaisin, vaikka tämä on pyytänyt usein. Siinäkin olisi maailman kiltein ja mukavin mies vapaana, mutta hän on niin peloissaan naisten suhteen, kun kävi miten kävi. Hän keskittyy nyt jo aikuistuviin lapsiin. Löytäkää toisenne yksinäiset ja mukavat ihmiset! Rakkaus on parasta.

Ongelma onkin se, että mistä löytää? Töissäni en kihtaa uusia ihmisiä. Lapsen harrastuksissa olen aktiivinen, mutta siellä muut aikuiset ovat toisten lasten parisuhteissa eläviä vanhempia.

Olen usein veljellenikin sanonut, että laittaisi johonkin seuranhakupalstalle ilmoituksen, mutta hän sanoo, että se on liian vaivalloista. Suosittelen silti. Tiedän monia ihmisiä, jotka ovat löytäneet oman kultansa netin kautta.

Koen seuran etsimisen netistä jotenkin keinotekoisena. Miehet etsivät sieltä visuaalisuutta. Kuvassa tavallinen tantta, joka kertoo tykkäävänsä tähtitieteestä, historiasta ja kirjoista ei ole haluttu niillä markkinoilla.

Vierailija
26/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sun pitää hommata itelles mies" tuumavat tutut. Joo millähän avuilla kun pannarit ja tinderit koluttu läpi ja jälkimmäisessä mätsejä kolme. Tätä en ole edes kellekään kehdannut livenä tunnustaa. Muilla kun kumppaniehdokkaita tulee "ovista ja ikkunoista" 😬

Mä en lähde tinderiä edes kokeilemaan. Jossain Suomi24 joskus kokeilin vuosia sitten ilmoitusta, mutten kehtaa kuvaa laittaa yleiseen jakoon. Jos sen sitten jollekin pyynnöstä lähetin, viestittely jäi siihen.

Vierailija
27/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en lähde tinderiä edes kokeilemaan. Jossain Suomi24 joskus kokeilin vuosia sitten ilmoitusta, mutten kehtaa kuvaa laittaa yleiseen jakoon. Jos sen sitten jollekin pyynnöstä lähetin, viestittely jäi siihen.

Mä aloin hurjaksi kun jotkut tutut löytäneet sieltä jotain pidempiaikaista. Mutta huonolta näyttää meikäläisen osalta. No lähden hiihtämään. Ehkä kaadun ja elämäni mies pelastaa mut. Not.

Vierailija
28/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko omia harrastuksia? Yleisesti ottaen ihmisiä kohtaa helpoiten silloin, kun käy paikoissa, joissa on ihmisiä ja sitä kautta tutustuu uusiin ihmisiin. Jos tällainen ei ole vaikka elämäntilanteen vuoksi mahdollista, sitten vaan deittiprofiilia eri deittisivustoille.

Vierailija
29/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisihän sinun tietää, että ne päivitykset ovat pääsääntöisesti valetta! "Moni kakku päältä kaunis, paljon silkkoa sisällä."

Vierailija
30/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aloin hurjaksi kun jotkut tutut löytäneet sieltä jotain pidempiaikaista. Mutta huonolta näyttää meikäläisen osalta. No lähden hiihtämään. Ehkä kaadun ja elämäni mies pelastaa mut. Not.

Mä toivon, että se elämän mies tulisi sitten vaan arjessa vastaan. Partiossa, teatterin lämpiössä, metsäretkellä laavulla, kirjaston hyllyjen välissä.

Vierailija
31/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen ollut pitkään sinkku, mutta minua ei ole luotu elämään yksin. Lähdin heitä joilla on pitkäaikainen kumppani.

Vierailija
32/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko omia harrastuksia? Yleisesti ottaen ihmisiä kohtaa helpoiten silloin, kun käy paikoissa, joissa on ihmisiä ja sitä kautta tutustuu uusiin ihmisiin. Jos tällainen ei ole vaikka elämäntilanteen vuoksi mahdollista, sitten vaan deittiprofiilia eri deittisivustoille.

Omiin harrastuksiin ei ole tällä hetkellä juuri mahdollisuutta. Olen aktiivisesti mukana mahdollistamassa lasten harrastusseurojen toimintaa, ne, lukeminen, metsässä hortoilu, uiminen ja uusien asioiden opettelu ovat mun harrastuksia.

Vierailija
33/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä epäonnistuit parisuhteessa. ei kaikki voi voittaa. sinun pitää vaan hyväksyä olevasi parisuhteeseen kelpaamaton ja jatkaa elämääsi yksin

Vierailija
34/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistuin pitkäksi aikaa fb ja ig, koska tunsin kateutta muoden ihmisten päivityksistä. Tekivät minulle huonon olon, koska oma elämä paskaa, missä ei ikinä tapahdu mukavia asioita.

Nykyään saatan harvakseltaan kävästä katsomassa.

Mutta huomaan että voin paremmin ilman fb ja ig.

Vierailija
35/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, mutta muista, että ei toi ole täysi totuus. Kulissien takana voi olla vaikka mitä. Toki satunnaisesti on onnellisiakin parisuhteita, mutta minä en kyllä enää kadehdi kenenkään 30 v avioliittoa, koska ei se tarkoita, että se kaikki on onnea.

Olen itse vähitellen alkanut sopeutua ajatukseen yksin elämisestä ja näen yhä vahvemmin sen hyvät puolet. Kaikki parisuhdeyritelmät kun hyvin pian osoittautuvat sellaiseksi että eeei, en minä tämmöistä halua.

Vierailija
36/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, että se elämän mies tulisi sitten vaan arjessa vastaan. Partiossa, teatterin lämpiössä, metsäretkellä laavulla, kirjaston hyllyjen välissä.

millaisia alotteita teet teatterissa, laavulla, kirjastossa (kirjastossa ei saa puhua)

Vierailija
37/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla on onnellinen ja uskollinen parisuhde. Kuuntele ystäviäsi ja jätä Facebook-satuilut lukematta.

Rahan säästäminen parisuhteissa tuntuu olevan tärkeintä., samoin perheen pitäminen koossa.

Vierailija
38/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinä epäonnistuit parisuhteessa. ei kaikki voi voittaa. sinun pitää vaan hyväksyä olevasi parisuhteeseen kelpaamaton ja jatkaa elämääsi yksin

En osaa olla myöskään noin pessimisti. Onhan minulla hyviä ystävyyssuhteita, miksi ei parisuhdekin siis voisi vielä toimia jonkun kanssa. Uskon myös mahdollisuuteen kasvaa ja kehittyä suhteessa, puolin ja toisin.

Vierailija
39/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah mikä halpa lynkkausyritys :D just tein eilen iltalenkin yhden 30-vuotisen avioliiton osapuolen kanssa. Koko aika on ollut hänelle yhtä widduilua erinäisistä asioista ja viimeiset 10 v siinä on ollut kolmas osapuoli, jonka kanssa eletään osa viikosta. Siinäpä sitä kadehtimista.

Vierailija
40/90 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen ollut pitkään sinkku, mutta minua ei ole luotu elämään yksin. Lähdin heitä joilla on pitkäaikainen kumppani.

Lähdin = kadehdin. Auto correct :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi