Kysy mitä vain kirjoja (mangaa) lukevalta mieheltä
Kommentit (29)
Et sinä lue kirjoja. Sinä katselet kuvakirjoja.
Miksi niitä pitää sanoa kirjoiksi? Lähempänä sarjakuvia.
MItä tykkäsit siitä Tove Janssonin "Kuinkas sitten kävikään"-kirjasta? Eikös se oo sitä mangaa. Jänniä ne kurkistusaukot siinä.
Olen lukenut Tinttejä ja Asterixeja. Hyvää kirjallisuutta. Tavataanko?
Mieslapsi katselee sarjakuvia ja luulee lukevansa kirjoja 😂
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun lempparihahmo?
Ensimmäinen kysymys, ja tottakai sen täytyi olla vaikea. :D Kiitos siitä. Mieshahmoista pystyn kaikista eniten samaistumaan Kazama Soutaan, joten hän on lempparini, kun näen itseni hänessä. Naishahmoista Miku Nakano. Jos en olisi vapaaehtoisesti sinkku, niin haluaisin hänen kaltaisensa naisen. Hän on ujo, hiljainen historianörtti. AP
Kaikille ketjun naisille.
"Manga does count as books. Some people disagree that manga counts as books, while others argue otherwise. The fact remains that manga is an art form that takes as much skill to create as any other type of literature."
https://chilkibopublishing.com/does-manga-count-as-books/
AP
Luetko mangaa suomeksi vai englanniksi?
Luin itse nuorempana mitälie löytyi käännettynä kirjastosta / kaupan lehtihyllyköstä, nykyisin tuntuisi oudolta lukea muuten kuin englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ketjun naisille.
"Manga does count as books. Some people disagree that manga counts as books, while others argue otherwise. The fact remains that manga is an art form that takes as much skill to create as any other type of literature."
https://chilkibopublishing.com/does-manga-count-as-books/
AP
Vauvapalstalla ei ole pelkkiä naisia.. Ajattelin itsekin kuuluvan sarjakuviin.
Vierailija kirjoitti:
Mieslapsi katselee sarjakuvia ja luulee lukevansa kirjoja 😂
Kunhan ei pidä lapsista niin kaikki hyvin, antakaa harrastaa mitä tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Luin itse nuorempana mitälie löytyi käännettynä kirjastosta / kaupan lehtihyllyköstä, nykyisin tuntuisi oudolta lukea muuten kuin englanniksi.
Luen englanniksi ja japaniksi. Suomeksi luen erittäin harvoin. AP
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne alunperin ole japaniksi, joten englanniksikin ne on käännöksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä olet opiskellut japania ja kuinka kauan?
Vierailija kirjoitti:
ootko lukenut one punch mania
En ole. No my cup of tea. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne alunperin ole japaniksi, joten englanniksikin ne on käännöksiä?
Joo, on. Kirjoitin hassusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä olet opiskellut japania ja kuinka kauan?
Itsenäisesti. 12 vuotta. Sen verran, että alkuun opiskelin netissä, mutta sitten panostin oppikirjoihin ja "pakotin" itseni lukemaan vähintään yhden volyymin japaniksi joka kuukausi, jotta altistuisin kielelle. Opettajaa ei ole ikinä ollut. AP
Mikä on sun lempparihahmo?