Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syyttää minua lasten "vieraannuttamisesta"

Vierailija
03.12.2022 |

Tyyliin, no joko oot puhunu kaikki lapset sun kanssa asumaan?
Vaikka aivan rehellisesti olen kokoajan lapsille sanonut, että saavat itse vaikuttaa, ja miettiä mitä haluavat. En missään vaiheessa ole koitttanut saada lapsia asumaan kanssani.

Mies ei ymmärrä, että omilla toimillaan on ajanut itsensä erilleen perheestä. Jo silloin kun olimme yhdessä, syytti minua siitä että on hän vastaan muu perhe. Vaikka aivan itse on asetelman sellaiseksi rakentanut.

Hän ei ole kiinnostunut lastensa asioista, paitsi koetuloksista. Ei ikinä osallistu harrastusjuttuihin, ei kauheasti juttele lasten kanssa, ei tiedä tunne kavereita. Hyvin vähän tekee mitään yhdessä lastensa kanssa. Kun esim. Ostaa herkkuja, ostaa itselleen.
Huutaa, haukkuu, komentaa, vaatii ehdotonta tottelevaisuutta. Rankaisee, kovia rangaistuksia.

Mutta ei ymmärrä, miksei lapset halua asua hänen kanssaan. Vaan syyttää asiasta minua. Haluaa erotakkin, koska en kasvata lapsia samalla tavalla, ja hänen mielestään teen siis asiat väärin.

Lapsen sanoin, iskän kans pitää koko ajan olla tosi tarkkana et tekee kaiken just oikein, ettei se hermostu.

Kuka haluaa, jaksaa elää koko ajan varpeillaan?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne on akat jotka tuota lasten ja isän vieraannuttamista tekee ja usein sossun hyvällä avustuksella. Lapseni sairastui kun akka otti häneltä isän pois hänen elämästään kuin veitsellä leikaten.

Annas kun mä arvaan. Ihan silkkaa ilkeyttään "akka" tuon teki, kun sinussa ei ollut mitään syytä? Mikähän tarina toisella osapuolella on?

Ihan silkkaa pahuuttaan tuon teki, ei ollut mitään syytä.

Vierailija
42/42 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin. Voimia tilanteeseen. Olen kokenut saman ja tätä on jatkunut jo monta vuotta. Isä itse petti ja jätti. Lapset olivat pieniä, alle 10v kaikki. Syyttelee milloin mistäkin. Olen aivan loppu. Kukaan ei auta ja laita häntä lopettamaan jatkuvaa kiusaamista. Kaikkeni teen lasteni eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla