Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näen todella paljon unia siitä, että riitelen verisesti vanhempieni kanssa

Vierailija
03.12.2022 |

Yleensä minä kiljun ja huudan heille aivan pää hiessä jostain mitä ovat tehneet tai sanoneet. Pienistäkin asioista (hereillä ajateltuna) nousee unissa valtava sota. Nyt viime yönä uhkasin katkaista välit ja olin vähällä karata äitini päälle pienestä ikävästä asiasta minkä hän sanoi.

Kertonee patoutumista? Olen asunut poissa kotoa kohta 20 vuotta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että alitajunta käsittelee asioita. Minusta oikein hyvä.

Vierailija
2/7 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama, mulla ei ollut isää, ja isäpuoleni oli ihan hirveä mua kohtaa.. Nään aika usein unia missä hakkaan häntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että alitajunta käsittelee asioita. Minusta oikein hyvä.

Lohduttavaa kuulla. Nyt taas herätessäni en ole vihainen vanhemmilleni erityisesti mistään, vaikka äsken unessa vihasin heitä sydämeni pohjasta.

Vierailija
4/7 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänskä. Itse en näe koskaan unia vanhemmistani.

Paitsi varmaan ens yönä nyt kun tästä puhuu

Vierailija
5/7 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen unessa saanut nykyään usein suuni auki eksälle ja annan tulla täyttä huutoa kaikki, mitä olisi pitänyt sanoa aikoinaan. Aamulla on kevyt ja hyvä olo, ja taputtelen itseäni selkään että hitto, olipa tuokin hyvin sanottu. Ne ovat hyviä unia :)

Vierailija
6/7 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset välit teillä on?

Mun sisko kuoli kun olin teini, tappelin todella pitkään hänen kanssa unissa vaikka unissakin tiedostan että hän on kuollut kauan sitten.

Nykyään ollaan jo kavereita unissa. Kai ne jotain patoutumia oli, tapeltiin me oikeassa elämässäkin paljon.

Vierailija
7/7 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen unessa saanut nykyään usein suuni auki eksälle ja annan tulla täyttä huutoa kaikki, mitä olisi pitänyt sanoa aikoinaan. Aamulla on kevyt ja hyvä olo, ja taputtelen itseäni selkään että hitto, olipa tuokin hyvin sanottu. Ne ovat hyviä unia :)

Itse kai huudan niin paljon hereillä että olen unissa ylensä kuuntelijan roolissa