Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies videokuvaa riitojen aikana

Vierailija
02.12.2022 |

Sanoo että hällä oikeus videokuvata omassa kodissaan mitä haluaa, mutta eihän ketään saa kuvata ilman lupaa?

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin turvakotiin lasteni kanssa ja kertoisin henkilökunnalle ja pyytäisin apua miten toimia. Rikosilmoitus yksityisyyden loukkaamisesta, ketäänhän ei saa vasten tahtoa kuvata ja ainakaan julkaista videomateriaalia missään ilman kuvattavan lupaa. Tästä esimerkkinä surullisen kuuluisa risumies video.

Vierailija
42/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen kanssa valitettavasti voi keskustella enää. Mies ei halua kuunnella kun kerron omista tunteistani ja siitä, miten joku asia minusta tuntuu pahalta. Ei halua ymmärtää tai kuunnella jos sanon, että hänen sanomiset tuntuu pahalta. Hän torppaa minut täysin, alkaa huutaa ja syytellä ja mikä pahinta solvaa sekä kiristää. Varmaan laittaa videotkin jonnekin someen esille, jotta saa nöyryyttää minua.

Älä turhaan käytä energiaasi tunteidesi kertomiseen miehelle. Satutat vain itseäsi. Olen ollut yhden miesystävän kanssa vastaavassa tilanteessa. Ihan liian kauan käytin aikaani siihen, että yritin saada häneltä myötätuntoa. Sitä ei tullut. Joi puhelimen päässä alkoholia ja nauroi minulle ja loukkasi tahallaan. Sain trauman. Olin helvetin katkera ja näin painajaisia kymmenen vuotta.

Joten yritä sinä pelastautua vähän aiemmin. Minusta tuo ehdotus yrittää päästä turvakotiin lasten kanssa ei ole yhtään huono. Saisit etäisyyttä mieheen ja ulkopuolisen mielipiteen ja neivoja asiaan. Henkinen väkivalta ei ole mitenkään vähemmän väkivaltaa kuin fyysinen.

Kiitos ymmärtäväisestä vastauksestasi. Ja ennen kaikkea kiitos kannustamisesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde lasten kanssa turvakotiin. Pakkaa mukaan vain matkalaukullinen vaatteita. Ota passit mukaan!

Miehesi käyttää henkistä väkivaltaa.

Nimimerkillä Kokemusta on

Ei aloittaja mihinkään miehen maksamasta kodista halua lähteä.

Vierailija
44/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen miehen tulisi kuvata riidat, jotta nainen ei voi haastaa miestä perättömistä syistä oikeuteen.

Ja naiset, teidän mielipiteellä ei ole merkitystä. Tässä on kyse miehen syyttömyyden todistamisesta.

Ymmärrätkö ettei silloin kukaan uskalla muodostaa parisuhdetta tai olla enää oma itsensä edes omassa kodissaan jos on pelkoa siitä että tulee salaa kuvatuksi? Tulee tässä myös mieleen tapaus AXL mikälie kun kuvasi seksivideoita salaa.

Vierailija
45/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluille huutista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde lasten kanssa turvakotiin. Pakkaa mukaan vain matkalaukullinen vaatteita. Ota passit mukaan!

Miehesi käyttää henkistä väkivaltaa.

Nimimerkillä Kokemusta on

Ei aloittaja mihinkään miehen maksamasta kodista halua lähteä.

Mistä tiedät että on miehen maksama koti?

Vierailija
46/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvoihin lyöty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen miehen tulisi kuvata riidat, jotta nainen ei voi haastaa miestä perättömistä syistä oikeuteen.

Ja naiset, teidän mielipiteellä ei ole merkitystä. Tässä on kyse miehen syyttömyyden todistamisesta.

No sinäkin varmaan haluat sitten heikolla hetkellä tulla salakuvatuksi, jotta sinustakin saadaan upeaa kuvamatskua nettiin kun tarpeeksi vitu ttaa??

Jostain syystä te naiset ette pysty hillitsemään iteseänne "heikolla hetkellä", kun asiaton raivo purkautuu mm. väkivaltana.

Puhut varmaan itsestäsi tai jostain toisesta? Mies kyllä heristeli minulle kahvikuppia naaman edessä merkiksi, että tästä saat maistaa jos en pidä turpaani kiinni. Itse heitin yhden kynttilän lattialle. Jos se on väkivaltaa niin ok!

Eli myönnät aloittaneesi väkivallan?

Vierailija
47/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinäkin varmaan haluat sitten heikolla hetkellä tulla salakuvatuksi, jotta sinustakin saadaan upeaa kuvamatskua nettiin kun tarpeeksi vitu ttaa??

Jostain syystä te naiset ette pysty hillitsemään iteseänne "heikolla hetkellä", kun asiaton raivo purkautuu mm. väkivaltana.

Puhut varmaan itsestäsi tai jostain toisesta? Mies kyllä heristeli minulle kahvikuppia naaman edessä merkiksi, että tästä saat maistaa jos en pidä turpaani kiinni. Itse heitin yhden kynttilän lattialle. Jos se on väkivaltaa niin ok!

Siis miksi täällä yritetään puolustella miestä joka henkisestä kurittaa ap:ta sekä uhkailee fyysisellä väkivallalla?

Vierailija
48/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kodissaankaan ei saa kuvata toista ilman lupaa. Se on laitonta ja mahdollisesti kotirauhan rikkomista. Niitä videioita ei voi myöskään käyttää todistusaineistona.

Kyllä, luit oikein.

Sano jokaisessa videossa että älä kuvaa/et saa kuvata/sulla ei oo oikeutta kuvata.

T. Mediaa opiskellut

Vierailija
49/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa kodissaankaan ei saa kuvata toista ilman lupaa. Se on laitonta ja mahdollisesti kotirauhan rikkomista. Niitä videioita ei voi myöskään käyttää todistusaineistona.

Kyllä, luit oikein.

Sano jokaisessa videossa että älä kuvaa/et saa kuvata/sulla ei oo oikeutta kuvata.

T. Mediaa opiskellut

Kiitos asiallisesta vastauksestasi

Vierailija
50/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi täällä yritetään puolustella miestä joka henkisestä kurittaa ap:ta sekä uhkailee fyysisellä väkivallalla?

Ei kun kyseenalaistetaan sitä, että naisten mieen kohdistuva väkivalta on paljon yleisempää. "Eihän läpsäisy kasvoihin ole väkivaltaa."

Vierailija
51/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kerää susta materiaalia arkistoonsa ja sitten kun teette lapsia, se käyttää erossa raskauttavana todistusaineistona, vie lapset? No ei kai. Lähettää sen materiaalin sukulaisillesi tai sivustolle? Kuvaaminen ei ole sallittua, yrittää kai sillä puolustautua tai näyttää minkälainen toinen on. Kuvaakohan joissakin parisuhteissa kumpikin toisiaan riidan aikana? Entä jos riidan sijaan keskustelee. Vai pitääkö erota jos toinen kerää jotain kuvamateriaalia.

Ei sen kanssa valitettavasti voi keskustella enää. Mies ei halua kuunnella kun kerron omista tunteistani ja siitä, miten joku asia minusta tuntuu pahalta. Ei halua ymmärtää tai kuunnella jos sanon, että hänen sanomiset tuntuu pahalta. Hän torppaa minut täysin, alkaa huutaa ja syytellä ja mikä pahinta solvaa sekä kiristää. Varmaan laittaa videotkin jonnekin someen esille, jotta saa nöyryyttää minua.

Voi ei. Kuulostaa että olisi hyvä erota, jos toinen vain huutaa ja syyttelee, kiristää jne. Ei ole väärin erota, kun annat itsellesi luvan siihen ja omat asunnot.

Vierailija
52/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun kyseenalaistetaan sitä, että naisten mieen kohdistuva väkivalta on paljon yleisempää. "Eihän läpsäisy kasvoihin ole väkivaltaa."

Siis kuka täällä on puhunut läpsäisemisestä mitään? Mies pudisteli naamani edessä kahvikuppia ikäänkuin olisi halunnut lyödä sillä.. säikähdin ja paiskasin kynttilän lattialle.

Vierailija
53/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vissi ero, onko lyöty vai uhkailtu.

Vierailija
54/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vissi ero, onko lyöty vai uhkailtu.

Ei ole pitkä matka fyysiseen kurittamiseen jos pystyy uhkailemaan väkivallalla.

Vierailija
55/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex yritti nauhoittaa riitojamme että kaikki muka kuulisivat miten hankala olen. Itse yritti pettää kokoajan ja jätti yksin kotitöihin ja hoidin lapsetkin ihan yksin.

Vierailija
56/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex yritti nauhoittaa riitojamme että kaikki muka kuulisivat miten hankala olen. Itse yritti pettää kokoajan ja jätti yksin kotitöihin ja hoidin lapsetkin ihan yksin.

Järkyttävää! Olen pahoillani. Kuulostaa ihan narskun tekosilta.

Vierailija
57/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää! Olen pahoillani. Kuulostaa ihan narskun tekosilta.

Mutta siis samaa miehenikin yrittää ilmeisesti tehdä.

Vierailija
58/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittää kuitenkin viedä lapset niiden avulla, katsokaa miten hermoheikko äiti?

En minä tiedä mitä haluaa. Tiedä vaikka laittaa Youtubeen tms tehdäkseen pilkkaa koska haluaa olla niskan päällä.

Tuo nyt ainakin olisi rikosilmoituksen paikka.

Vierailija
59/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaako vaivihkaa myös bebaa?

Vierailija
60/108 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaako vaivihkaa myös bebaa?

On saattanut senkin tehdä.