Suomalainen veronmaksaja tarjoaa jatkossa täyden terveydenhuollon koko maailmalle kunhan vain osaa sanoa sairaalassa ettei omaa henkilöpapereita
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7edfd757-296d-4e24-a837-270f7b77038c
Nyt kannattaa lentää vaikkapa Amerikasta Suomeen jos ei omaa terveysvakuutusta ja sairastuu vakavasti
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään suuri Perussuomalaisten ystävä enkä kannattaja (enkä juuri enää minkään muunkaan puolueen) mutta äänestäkää hyvät ihmiset sellaisia päättäjiä, jotka pitävät omiensa puolta. Kyllä vasta maahantulleille on ennenkin tarjottu vain se kaikkein välttämättömin hoito, eikä koko hoitopalettia. Enkä usko että tuollainen paksu pajunköysi ja liehuva lillukanvarsi nyt voisi millään mennä läpi.
Ei meillä ole puoluetta, joka suomalaisten puolta pitäisi.
Liberaalipuolueen ohjelma näytti kyllä hyvältä, se oli ikäänkuin vasemmistolaisempi (ei wokettavalla tavalla) versio Persuista. Paha vaan kun tuskin tulee pääsemään minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan jakamiselle ei ole loppua näkyvissä. Suomalaiset eivät saa hoitoa.
Totta kai saa.
Käytät luovuutta. Menet solariumiin ja "hukkaat" paperisi ja sitten saatkin hoitoa.Täytyy kokeilla, olen jonottanut leikkaukseen pian kaksi vuotta.
Ja minä olen odottanut pääsyä hammaslääkäriin särkyjen kanssa jo kaksi kuukautta.
Suomi on yksi maailman rikkaimpia valtioita. Kyllä meillä on tähän varaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hyvä että otetaan hoitoon ajoissa ettei seuraa mitään vakavampaa josta kulut moninkertaiset.
Ei mihinkään hoitoon. Niitä ei saa päästää maahan ja täällä olevat palautetaan Afrikkaan ja Lähi-Itään.
Eheii nuo joudu mihinkään julkiseen turvautumaan. Kouraan lyödään maksusitoumus ja sitten vaan valitsevat mieluisan yksityisen klinikan.
Samaan aikaan kantikset jonottaa arvauskeskuksissa yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saa.
Käytät luovuutta. Menet solariumiin ja "hukkaat" paperisi ja sitten saatkin hoitoa.Täytyy kokeilla, olen jonottanut leikkaukseen pian kaksi vuotta.
Ja minä olen odottanut pääsyä hammaslääkäriin särkyjen kanssa jo kaksi kuukautta.
Siellä laitetaan n e e k e r i e n mädäntyneitä kitoja kuntoon.
Enpä usko, että koko maailma tulee käyttämään noita terveydenhoitopalveluita.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa, miten suomalaisena veronmaksajana pääsisin hoitoon.
sano, että: minä puhu hoono soomi, minulla ei paperi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saa.
Ja päästelet apinoiden kurkkuääniä.
Perssuolinkaisilla on niin paljon smegmaan ja kirvelyyn liittyviä ongelmia, että kaikki terveydenhoito kaikkialla pitää varata heitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Ja mihin perustat tämän uskosi?
Ap, jos olet persutäti Annikki, haista paska. Äläkä enää ikinä soita isälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hyvä että otetaan hoitoon ajoissa ettei seuraa mitään vakavampaa josta kulut moninkertaiset.
Ei mihinkään hoitoon. Niitä ei saa päästää maahan ja täällä olevat palautetaan Afrikkaan ja Lähi-Itään.
ei niitä saa palauttaa, kun vihreät ovat vallassa. kun yksi monista rikoksista tuomittu yritettiin palauttaa, vihreä kansanedustaja pysätti lentokoneen
Vihdoinkin tämä päätös saatiin tehtyä ja inhimillisyys voitti!
Hyvä, koska ne ihmiset ovat juuri kaikista haavoittuvimmassa asemassa!
Maailmassa on myös hyvyyttä ja onneksi me täällä Suomessa olemme siinä asemassa, että meillä on mahdollisuus ja sitä kautta myös velvollisuus auttaa huonompiosaisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin Turun tapaus olisi vältetty jos olisi ohjautunut hoitoon ennen kuin sekosi.
HAHHAHHAH!! Sai turkulaisessa moskeijassa uzbekkiuskonveljeltään ja ties keiltä muilta sunnauskonoppineilta ohjeet kuinka toimia vääräuskoisia kohtaan täysin profeettansa oppien hengessä matkallaan marttyyrisankarina Jannahiin. Valitettavasti poliisi deletoi jantterilta vain munat ennen kiinniottoa.
Naiset lähettävät Bouikselle kirjeitä tietämättä että sen munat on ammuttu paskaksi.
Minä olen jonottanut klamydia hoitoon 8 vuotta koska vajaamielisyyteni.
Entäs hiiva sieni miestisuissa. Joudunko odottamaan sinnekin vuosia koska 8 miljardia ihmistä jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mihin perustat tämän uskosi?
Ehkäpä siihen, että minne tahansa pääsee nopeammin kuin suomalaiseen julkiseen terveydenhoitoon. Tässäkin kunnassa on 700 soittopyyntöä terveyskeskukseen jonossa kaiken aikaa ja virkoja täyttämättä, kiitos vuodesta 2003 lähtien vallassa olleiden porvaripuolueiden.
Kun on 20 vuotta sössitty, sitä ei ihan äkkiä korjata.
Täytyy kokeilla, olen jonottanut leikkaukseen pian kaksi vuotta.