Suomalainen veronmaksaja tarjoaa jatkossa täyden terveydenhuollon koko maailmalle kunhan vain osaa sanoa sairaalassa ettei omaa henkilöpapereita
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7edfd757-296d-4e24-a837-270f7b77038c
Nyt kannattaa lentää vaikkapa Amerikasta Suomeen jos ei omaa terveysvakuutusta ja sairastuu vakavasti
Kommentit (166)
Mä odotan vielä omasta terveyskeskuksesta sitä takaisinsoittoa. 2019 vuodesta olen odottanut. Pari kertaa yritin ja kyllä, osaan käyttää puhelimelta, kyllä muista paikoista osataan soittaa. Kävin yksityisellä ja sain lääkekuurin.
Mitä väliä? Kuinka monta kutsuvierasta herra Sipilä tänne saikaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä lyö kaikki aiemmat tyhmyydet tuhat nolla
Kiitos tytöt nyt Suomi on sitten virallisesti koko maailman sosiaalitoimisto.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tytöt nyt Suomi on sitten virallisesti koko maailman sosiaalitoimisto.
Niinpä, eikä tarvitse tk:ssa jonotella kuten oma kansa.
Vierailija kirjoitti:
nyt on aika epätoivoista whataboutismia
On ilo maksaa ja itse palella sähkölämmitystalossa. Voi kun saisin tehdä ainakin vaativammat operaatiot itse tuossa tiskipöydällä.
Vierailija kirjoitti:
On tyhmät päättäjät
Jostain syystä hallitus vihaa omaa kansaa...
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa, miten suomalaisena veronmaksajana pääsisin hoitoon.
Opettele venäjää
Vierailija kirjoitti:
Varmasti Afrikasta lähtee nyt kone toisensa perään, vain saamaan hyvää hoitoamme ;) Hassuli.
No tuota olen sivusta kuunnellut näiden kunniavieraiden keskusteluja kotimaahansa, kovasti kehuneet miten tänne kannattaa lähteä vaivansa hoidattamaan, eikä mikään maksa mitään.
Maksaa lennosta Suomeen esim. 399 ja saa täällä 50 000 euron hoidon. Ei huono diili.
kontula toimii lento emona viittelöi kaikki koneeseen kyllä suomi maksaa ja MINÄ SEISON käytävällä ettei ketään palauteta jakaa samalla kela gold kortteja taika seinään
Vierailija kirjoitti:
Turismi Suomeen lisääntyy jatkossa sellaiset 1000% jos saa arvata
Kalpeita turisteja happipulloineen tiedossa
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen sen Putinin röhö naurun tälle
Niin ei tarvitse tuhlata sotakalustoa maahan joka tuhoaa itse itsensä
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hyvä että otetaan hoitoon ajoissa ettei seuraa mitään vakavampaa josta kulut moninkertaiset.
Et ilmeisesti tajunnut aloituksen pointtia?
Sinä tuskin olet veroja maksanut, mutta olet kyllä terveydenhuollon suurkuluttaja.
kirkon ja sprn lähetit levittelevät jo ilo sanomaa bajamajoihin ja naulailevat savannin puihin kyllä kedon paimenetkin osaavat suomeen tulla. on kuin jeesuksen syntymä viherpunikit viitoittavat tien.
I am serious sig. No paper. Need doctor. Heard you have free hospital.
Ja tästä hullusta laista ovat vielä ylpeitä.
Tämä maksaa suomalaisille mitä jotain sata miljardia?