Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanpa väittää, että MASENNUS ON MUOTISAIRAUS!

Vierailija
09.11.2006 |

On se kumma, kun on joka kulmalla narisemassa ämmiä, kun NIIN MUKA MASENTAA. Eipä ollu 50 sitten YHTÄÄN MASENTUNUTTA MISSÄÄN! Ottakaa naiset itteänne niskasta kiinni älkääkä luulko saavanne kaikkea helpolla!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaaa.... Minusta hengittäminen on muodissa, mä halveksin ihmisiä jotka hengittää.

Vierailija
2/14 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua ja kyllä hänen mielestään ennen oli raskasta kun kaikki piti tehdä itse ja mitään mukavuuksia ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat kaksi aivan eri asiaa. Kuka tahansa voi narista ja valittaa, mutta silloin kun on kyse masennuksesta, silloin on kyse todellisesta sairaudesta. Silloin ei mikään itseään niskasta otto auta. Kuten ei mihinkään muihinkaan sairauksiin.

Vierailija
4/14 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin parantui ahmimishäiriöni.

Vierailija
5/14 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, jos nyppii tai harmittaa ollaan masentuneita jne. On näitä muoti-ilmiömasennuksia, kuten syysmasis jne. Minä olen useinkin alakuloinen, kerran olen ollut masentunut ja niillä huomattava ero.

Vierailija
6/14 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen piti vain pärjätä elämässä. Työtä oli paljon, eikä siinä ehtinyt iltaisin istua alas miettimään syntyjä syviä.

Vierailija
7/14 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosit ja ympäristön suhtautumistavat ovat tietysti vaihdelleet aikakauden " muodin" mukaan.

Vierailija
8/14 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyhmä

HIV on myös muotia, siitä tuli eilen uutisissakin, että on tullu taas tosi suosituksi sairaudeksi

ja sit on toi böönaut, mut se on vähän aut jo muutenkin

mut sit on se uus, mikä se nyt on se adhd, se on magee, toivottavasti mä saan sen sit seuraavaks

terveisin myös trenditietoinen

Vierailija
9/14 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhiakin on tehty kautta maailman sivun vaikka kuinka paljon.

Vierailija
10/14 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja tää on jo aika kulunut provo.

Vierailija:

On se kumma, kun on joka kulmalla narisemassa ämmiä, kun NIIN MUKA MASENTAA. Eipä ollu 50 sitten YHTÄÄN MASENTUNUTTA MISSÄÄN! Ottakaa naiset itteänne niskasta kiinni älkääkä luulko saavanne kaikkea helpolla!

Vierailija
11/14 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona lorviminen ON masentavaa

Vierailija
12/14 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ennen piti vain pärjätä elämässä. Työtä oli paljon, eikä siinä ehtinyt iltaisin istua alas miettimään syntyjä syviä.

Vierailija
13/14 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikkilänkin sairaala perustettiin melkein sata vuotta sitten, Helsingin " hulluja" varten, joten kyllä niitä mielenterveysongelmia riitti silloinkin. Se, että masentuneita ei ole aina kutsuttu nimenomaan masentuneiksi, on sitten eri asia.

Vierailija
14/14 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tappava sairaus. Suomessa on muuten itsemurhien määrä kääntynyt laskuun, ja asiantuntijoiden mukaan syynä on se, että masennus tunnistetaan entistä varmemmin ja hoito on parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan