Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###Huhtikuisten Loppuviikon Löpinät###

09.11.2006 |

Ajattelin aloittaa pinon loppuviikoksi, kun tulee netissä pörrättyä. Mulla kävi sit huonompi tuuri alkuviikosta, kun kävin esikoisen kanssa neuvolassa. Nostin häntä jotenkin huonossa asennossa turvaistuimesta ja naps vaan selässä tapahtui jotain ikävää...mulla on yliliikkuvuutta selässä mutta olen saanut olla yli 3 vuotta rauhassa ilman kipuja.

Joten saikulla ollaan ainakin ensi viikon tiistaihin, hienointa on kun ei voi mitään KUNNON kipulääkettä ottaa ja iltaisin on tuskaa, kun kipu säteilee jalkoihin asti = /

No, olen yrittänyt kävellä pieniä kävelylenkkejä tuolla järkyttävän liukkaassa maastossa. Ainut hyvä asia on se, että olen saanut valmistella rauhassa isäinpäivä ja joulujuttuja = )

Katsastin vielä tuon -06 äitiyspakkauksen ja onhan se kieltämättä niin poikamaisen värinen kokonaisuus, että hyvin se meidän kakkoselle sopii (poika kun on tulossa) ja täytyy tosiaan arvostaa sitä, kun jotakin valtiolta ilmaiseksi saa.

Vaunujen ostaminen on nyt pinnalla, puoliso patistelee vaunuostoksille (ihme!) ja täytyisikin lähteä katsastamaan vaunuliikkeiden tarjontaa, jos vaikka tekisi löytöjä = )

Hyvää loppuviikkoa huhtiksille!

Beatitude & Eemeli rv 20+2

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ekaksi pitää kommentoida Leivänkannikalle, että tulipa hyviä uutisia! Aivan ihanaa! :) Paremmalla mielellä varmaan voit jatkaa odotusta..

Mä olen taas ollut vähän ulkona tästä palstailusta.. Meni viime vko työmatkalla yms ja nyt vkonloppuna ei ylläri ylläri ole netti toiminut. :( Isänpäivää vietettiin mun vanhempien luona ja tuleva pappa kyllä innolla odottaa mun masun kasvamista yms. Saavat mut hoiviinsa about 6 vkoksi kun 2 vkon päästä muutetaan pois nykyisestä kodista ja uuteen päästään vasta tammikuun alkupuolella. Toivottavasti saisin sitten vähän " laistaa" kotihommista, on tää muutto nimittäin aika rankkaa kun sitten tammikuussa on vielä toinen muutto edessä. Mieheni on reissussa vkonlopun ja sai isänpäivälahjansa jo viime vkolla - I love daddy-bodyn.. Tykkäsi kovasti ja taisipa tulla yksi tippakin linssiin.. ;)

Jep, nyt taidan laittaa iltapalaa ja katsella vähän telsua ennen kuin jatkan kamojen pakkaamista.

Voikaa paksusti!

Mammanalku + tiitiäinen 19+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla