Uusiksi: miten saan karkoitettua Jehovat kotioven takaa -lopullisesti?
Kommentit (81)
tuli ihan spontaanisti kun häiritsivät kesken sunnuntailounaan ja oli vieraitakin
pariin vuoteen ei ketään näkynyt, mutta kun vauvanvaunut ilmestyi terassille jo alkoi pommitus
t. 27
ja antaa vaikka vaatteesa päältä jos joku vaan viitsii pyytää. Pirstykää hyvät ihmiset ja pitäkää puolenne!
esi lapsi syntyy niin ihan luonnollista on et elämää ja kuolemaa miettii enemmän, ja elämän takoitusta
siksi varmaan ajattelivat et voisit ny olla kiinnostunut
eli nyt sanot uudelleen et ole kiinnostunut jos et ole.
Kerroin olevani uskovainen ja väittelin heidän kanssaan tuntikausia. Sanoin hidän oelvan harhaoppisia enkä halunnutettä tulisivat. Lopulta parin vuoden ajan paiskasin oven kiinni heit kun näin heidän oven ulkopuolella sanomatta sanaakaan. Ihmeen sinnikkäitä olivat. Nyt vuosien kuluttua jostain syystä eivät enää tule.
aina pitää valittaa jostain, vaikka liikennevaloista kun en ei satu palaan just sillon vihreenä kun he itse, korkeassa persoonassaan, ovat tietä ylittämässä. ;D
Kylläpä av-palstan jehovat ovat piipillään. ps eikö teidän pitäisi olla valvistamassa ruokaa Miehellenne ja mittaamassa jalkakylpyvettä astiaan, jotta väsynyt töistä palaava miehenne saisi nauttia vaimonsa palveluksista??? no hopi-hopi hellan ääreen!!
tässä kun istun niin mies tekee tuolla ruokaa,kun tuli töistä ja mä nettailen vaikka olin vapaapäivällä kotona :)
Ai niin joo ja mun mielestä nimenomaan Jehovan todistajien kommentit on olleet asiallisia,ehkä olen puolueellinen ;) mutta eikös tää ketju ollut miten pääsen eroon....jne ja minä vastaan.
Jt
Kiinnostus tarkoittaa nimenomaan heidän TYRKYTYSTÄÄN.
Nuorena opiskelijana pidin ovea auki ja otin lehtiä vastaan. Sitten rupesivat ramppaamaan, tunkeutuivat sisään ja suunnittelivat että hakevat sunnuntaina minut sanaa kuulemaan. Ei siinä auttanut muu kuin muuttua kylmän asiallisen luoltaantyöntäväksi.
Onko totta, että jos sinä eroat lahkostasi niin muut jehovat eivät enää esim. tervehdi sinua kadulla (?):/
ei tehnyt vaikutusta.
ehkä voisit sanoa että sait juuri verensiirron ja olet nyt tullut sairaalasta kotiin. Sairastat hemofiiliaa ja saat verensiirtoja aika usein.
asuin Jenkeissä ja sellanen kävi mun oven takana ja oli todella kiva kaveri kaiken lisäksi.
Aina kävelevät ovemme ohi nykyään. Ainakin tehosi meillä ;).
ja molemmissa tuli jehovat oven taakse. Otin vihot vastaan, hymyilin ja kuuntelin kun jauhoivat jotain ja lukivat (sisälle en kutsunut). Sitten he jatkoivat matkaa ja minä iloisena kiittelin ja toivotteli hyvät päivän jatkot. Molemmissa kaupungeissa sama juttu, tädit kävivät kaksi kertaa ja lopettivat käymisen.
Olinko kenties liian helppo vai mitä kun eivät minuun panostaneet? (onneksi)
sanomalla ystävällisesti, että olen omat ratkaisuni tehnyt näiden asioiden suhteen. Eivät ole sen jälkeen kiusanneet. Kerran taisivat sanoa, että olisi kiva keskustella ratkaisustani ja sanoin siihen, että kiitos, mutta kyllä minä nämä asiat olen jo omalta osaltani miettinyt.
Vierailija:
pane ovipieleen pieni lappu: kaupustelijat, rahankerääjät sekä lahkolaiset-seuraava ovi kiitos!!!
olisikin liioittelua! En toki ole joka ikinen päivä kotona aamusta iltaan (vaikka hoitovapaalla olenkin), mutta päätellen siitä miten usein postilootastamme löytyy aiheeseen liittyvää materiaalia, niin meillä käydään ihan minimissään kerran viikossa, yleensä useamminkin. Ja tätä on jatkunut jo jonkin aikaa.
Ilmeisesti kyseessä on joku häiriintynyt tapaus, aikaisemmassa asuinpaikassani riitti ainakin kun kerran tai kaksi kauniisti sanoi että kiitti mutta ei kiitti.
Minua kyllä kiinnostaa Jehovan todistajien uskonto ihan " tieteellisessä mielessä" , kuten myös monet muut uskonnot jotka eroavat omastani. Teinpä tutkielmankin Jehovan todistajista joskus lukioaikoina. Ehkä se sitten paistaa jotenkin läpi minusta? ;) Olen kyllä sanonut niin selvästi kuin vaan suinkin osaan että en halua keskustella uskon- tai mistään muistakaan asioista heidän kanssaan. Etsin tietoni netistä, tai keskustelen ystäväni kanssa joka on jt.
Toivottavasti soitto valtakunnansalille saisi jotain aikaan. En tiedä kyseisten ihmisten nimiä, mutta ainakin nuorin heistä on sen verran...miten sen nyt kauniisti sanoisi...erikoisen näköinen, että hänet varmaan tunnetaan seurakunnassa, jos siellä käy.
Erityisen ikävää on mielestäni se, että paasataan kadotuksesta, helvetistä yms asioista pienten lasteni kuullen. Vauva ei vielä ymmärrä, mutta isompaa asia selvästi ihmetyttää.
Naapureiden luona ei kuulemma todistajia käy. Seinänaapurimme on sanonut kiinnittäneensä huomiota siihen, että kyseinen kolmikko suuntaa aina suoraan meidän ovellemme, eikä käy missään muualla tässä talossa. Jos joku ei usko, olkoon uskomatta. Jos haluaisin valehdella tai liioitella, en käyttäisi nimimerkkiäni.
Vierailija:
Kävin lukemassa tuon viesti tuolta elämänkatsomus-puolelta: Liioittelitko YHTÄÄN kun sanoit,että kerran tai useammin viikossa....?? Pliis sano,että liioittelit....??Tuo on HYVIN ikävää ja täysin meidän opetuksiamme ja ohjeitamme vastaan. Ota pikaisesti yhteys johonkin alueenne seurakunnan (ns) vanhimpaan ja selitä tilanne. Tuo tosiaan on jo ahdistelua,enkä käsitä millainen Jehovan todistaja suorittaisi tuollaista ellei tosiaan ole henkisesti häiriintynyt...
t: se edellinen Jehovan todistaja
Ite olin monesti sanonut etten oo kiinnostunu, mut jehovat tuli aina vaan takas. sitten ku melkein 2metrinen kalju tatuoitu ja lävistetty mieheni tuli huutamaan ni ei oo jehoivii enää näkynyt.
Tuletteko juttelemaan ihmisten kanssa jo vain sen takia, että elämä olisi sillä hetkellä jostain syystä hankalaa ja olisi kiva, että joku kuuntelee?
Nimittäin joskus oikein toivon, että tulisitte oven taakse ja saisin käyttää teitä " hyväksi" puhumalla ongelmistani teille....eli tarkoitan että minulle riittäisi jo se että joku kuuntelee rauhassa ongelmani. Siis tavallaan jäsentelisin asioita omassa päässäni järjestykseen puhumalla ulkopuolisen kanssa =) Olen joskus vaan niin yksinäinen..
Oletko nyt täysin varma, että nuo, jotka teillä käyvät on Jehovantodistajia? Jehovantodistajat ei kyllä takuulla paasaa mistään helvetistä, koska eivät raamatunmukaisesti usko helvetin olemassa oloon.
ja haluamme ettette tule meille enää. Näin suoraan sanottuna heille itselleen.
Jos haluaa asian varmistaa niin soit vantaan haaratoimistoon ja kerro asiasta sinne
laittavat osoitetietonne kohdalle ettei saa mennä, niinpä teille ei enää tulla
AP haluaa provosoida asiaa ja siksi liioittelee
mutta hyvä jehovantodistajille kun ovat esillä ja keksutelua herää uskonnosta
Ehkäp ap onkin kiinnostunut ja näin anonymisti haluaakin tietää jotain?
ELI ANNAPPA TULLA KYSYMYKSIÄ, KYLLÄ VASTATAAN ERITTÄIN MIELELÄÄN