Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusiksi: miten saan karkoitettua Jehovat kotioven takaa -lopullisesti?

Vierailija
09.11.2006 |

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovan todistajien kirjallisuudessa esitetään toistuvasti, että tulevassa Harmagedonin sodassa Jumala tulee säästämään vain Jehovan todistajat. Noin 99,9 prosenttia maapallon väestöstä tullaan siis tappamaan tulevassa verilöylyssä?

Vierailija
62/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näki ku ne tuli pihalle ni otti vaatteet (ei vitsi mä oon unohtanu jutun!) no kuitenki pois ja käveli tyylikkääst niit vastaa ihan pokkana. Eipä sen jälkee näkyny =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-ei taivasta paikkana johon uskovat menevät

mutta tosiaan, ei paikkana johon kaikki uskovat menisivät, vaan paikkana johon valitaan - on valittu jo - 144 000 sinne menevää.

Vierailija
64/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy ihmetellä että miten ne jehovat edes uskaltaa kiertää ovilla..

Vierailija
65/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä syksynä jo kolme kertaa käyneet ja tähän asti olen sanonut EI KIITOS, EI KIINNOSTA, mutta jos vielä tulevat niin kohteliaisuus loppuu siihen. Aivan ihme porukkaa

Vierailija
66/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jehovia ja vielä ne samat tyypit. Miksi ne ei jo tajua??? Isäni kuoli tässä vähän aika sitten ja samana päivänä tuli jehikset. Sanoin suoraan, että ei kuulkaa voisi vähempää kiinnostaa ja en halua, että tulette tänne enää, isäni on juuri kuollut ja jo pelkästään hänen muistoaan kunnioittaaksenne voitte pysyä poissa meiltä. Ei ne edelleenkään tajunneet. Meni pari päivää ja taas samat tyypit tuomassa jotain lehtistä, jonka otsikko oli, että vääräuskoiset tuomitaan pian tai maailmanloppu tulee ja vääräuskoiset tuomitaan.

Miten ne oikeasti saa pysymään poissa? Pitääkö haulikolla uhata????

Vierailija:

" minä en ole ollenkaan kiinnostunut tästä teidän uskostanne, joten pyytäsin ettete enää vaivais minua" , se tepsii kyllä, ihan takuulla!!!

Kopsaa vaikka toi teksti itsellesi lapulle ja lue se siitä suoraan kun ne tulee ovellesi, niin eiköhän se onnistu.

Vierailija
67/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lue uskontojen uhrien sivut!

Vierailija
68/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Heidänhän on pakko esittäytyä nimillä.

ja sinne kostoksi nivaska tulostettuja dokumentteja uskontojen uhrien sivuilta. tietäisivät miltä se tuntuu, kun joku tungettelee. ehkäpä joku heistä vielä jopa pelastuisi lahkon kynsistä.

Vierailija
69/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

näki ku ne tuli pihalle ni otti vaatteet (ei vitsi mä oon unohtanu jutun!) no kuitenki pois ja käveli tyylikkääst niit vastaa ihan pokkana. Eipä sen jälkee näkyny =)

Vierailija
70/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

täytyy ihmetellä että miten ne jehovat edes uskaltaa kiertää ovilla..

Kyllä meistä rauhallisemminkin ottein eroon pääsee jos osaa avata sen sanaisen arkkunsa. Pyrimme aina olemaan ystävällisiä kaikkia tapaamiamme ihmisiä kohtaan, mutta siitä huolimatta meille ei aina osata olla ystävällisiä.. ihan normaalia puhetta uskomme, kun sanotaan, että jossain ei tarvi käydä. Jää meille sitten enemmän aikaa panostaa niihin ihmisiin, jotka haluavat kuunnella. Ei me ilman pyhää henkeä jaksettaiskaan tällaista työtä tehdä eikä edes uskallettaisi.

Vierailija
71/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tänä syksynä jo kolme kertaa käyneet ja tähän asti olen sanonut EI KIITOS, EI KIINNOSTA, mutta jos vielä tulevat niin kohteliaisuus loppuu siihen. Aivan ihme porukkaa

He nimittäin voivat ajatella,että sinua ei juuri nyt kiinnosta tai että perheessäsi voisi olla joku toinen, jota kiinnostaisi.. niin kauan käyvät kunnes suoraan kiellätte enää ikinä käymästä.

Vierailija
72/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

82 ... " Miksi ne ei jo tajua??? Isäni kuoli tässä vähän aika sitten ja samana päivänä tuli jehikset. "

aika hyvin, msitähän ne senkin ties?

Vierailija
73/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta mikä estää, mikset kokeile itse samaa konstia?!? Aika urpo se sun isukkis. heh heh.

Vierailija
74/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

82 ... " Miksi ne ei jo tajua??? Isäni kuoli tässä vähän aika sitten ja samana päivänä tuli jehikset. "

aika hyvin, msitähän ne senkin ties?

Vierailija
75/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole muutenkaan tapana huutaa ja möykätä ihmisille, mutta kyllä alkaa jehovien kanssa mennä hermot, kun ei voi uskoa normaalia puhetta. Sanoin viimeksi, että te ette pysty minua käännyttämään, käyntinne on turhia, koska en halua puhua kanssanne. Sanoin myös, että ahditustun siitä, kun tulevat. Kerroin, että olen tutkinut raamattua paljonkin ja löytänyt siitä sen mitä etsin. En tarvitse teiltä mitään. Mitä vielä pitää sanoa?

Kyllä meistä rauhallisemminkin ottein eroon pääsee jos osaa avata sen sanaisen arkkunsa. Pyrimme aina olemaan ystävällisiä kaikkia tapaamiamme ihmisiä kohtaan, mutta siitä huolimatta meille ei aina osata olla ystävällisiä.. ihan normaalia puhetta uskomme, kun sanotaan, että jossain ei tarvi käydä. Jää meille sitten enemmän aikaa panostaa niihin ihmisiin, jotka haluavat kuunnella. Ei me ilman pyhää henkeä jaksettaiskaan tällaista työtä tehdä eikä edes uskallettaisi.

[/quote]

Vierailija
76/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin Jehovia on vain yksi, eli ovellasi ei käy Jehova vaan Jehovan todistajat. Toiseksi olen itse Jt ja 12 vuoden kokemuksella tiedän että kun sanot heille, että kirjoittavat aluekarttaansa teidän talon kohdalle, että teille ei saa tulla niin eivät kyllä tule.

Vierailija
77/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasivat aikanaan etteivät hyväksy tappamista. Tuttuni sanoi ettei hänkään. Joka siis oli armeijan palveluksessa.

Vierailija
78/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos et sanokkaan että toivot etteivät he tulisi vaan sanot suoraan että teille ei saa tulla enää koskaan. T: Eräs Jt

Vierailija
79/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainaskin mitä tiedän kun siskoni on JT. niin ei ne vähästä hätkähdä ja suurin osa mitä tässä ketjussa niistä on kerrottu on silkkaa valetta, eli ihan sanon näin lonkalta 99% on täyttä puppua!

Jokainen vaan haaveilee sanoneensa suorat sanat vaikka tosiasiassa harva saa sanaa kunnolla suusta kun ovelle tulee outoja ihmisiä, on se täällä Suomessa niin outo juttu. JT:t sensijaan käyvät kaikenmaailma puhe ja esiintymiskurssit ja kyllä ne osaa puhua.

Mutta niille tulee sanoa selkeesti, ihan niikuin normaalit ihmiset kommunikoi, ei siinä tarvitse itseensä alastomaksi riisua (tosi noloahan tollanen on) ilmoitatte että ette halua enää heidän vierailuja niin kyllä se tehoaa.

Vierailija
80/81 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vastasivat aikanaan etteivät hyväksy tappamista. Tuttuni sanoi ettei hänkään. Joka siis oli armeijan palveluksessa.

Riittää kun sanotte suoraan ja rehellisesti, että teille ei saa tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän