Uusiksi: miten saan karkoitettua Jehovat kotioven takaa -lopullisesti?
Kommentit (81)
muita ovella roikkujia on sitten sitäkin enemmän. Sain isältäni vinkin, että kamera kouraan kun ovat ovella ja valokuvaamaan. On muuten tehonnut, ei oo samoja naamoja enää tullut koputtelemaan.
Vierailija:
Tuletteko juttelemaan ihmisten kanssa jo vain sen takia, että elämä olisi sillä hetkellä jostain syystä hankalaa ja olisi kiva, että joku kuuntelee?
Nimittäin joskus oikein toivon, että tulisitte oven taakse ja saisin käyttää teitä " hyväksi" puhumalla ongelmistani teille....eli tarkoitan että minulle riittäisi jo se että joku kuuntelee rauhassa ongelmani. Siis tavallaan jäsentelisin asioita omassa päässäni järjestykseen puhumalla ulkopuolisen kanssa =) Olen joskus vaan niin yksinäinen..
Ja kyllä kuuntelisimme...
Ihmisillä on nykyään paljon ongelmia, joiden kanssa joutuvat taistelemaan. Kuuntelemme monien ongelmia ja myös pyrimme antamaan lohdutusta raamatun avulla kertomalla siitä Jumalan lupaamasta tulevaisuudesta, jolloin kärsimyksiä ei enää ole. Lisäksi meidän kirjallisuutemme käsittelee monenlaisia elämän ongelmia ja näistä kirjoituksista on ollut hyötyä todella monille.
Seuraavan kerran, kun Jehovantodistajat tulevat ovellesi, pyydä heidät sisään ja keskustele heidän kanssaan. Et ole velvoitettu mihinkään ja voit missä vaiheessa tahansa sanoa, ettet enää halua heidän käyvän jos sinusta siltä tuntuu. Jos haluat pian juttuseuraa voit myös soittaa paikallisille Jehovantodistajille ja pyytää jotakuta käymään luonasi. Joku tulee varmasti pian.
Lapsuudenkodissa jehovien käynti loppui näin...
Isäni oli todella suorasukainen mies karjalaiseen tapaan ja hän sanoi mitä tarkoitti. Kerran hän sitten korjasi pihalla traktoria ja jehova mammat tunkivat pihalle. Isäni sitten ihan pokkana sanoi, että kiitos, mutta ei kiitos. MEIDÄN PERHE ON PAKANOITA ja me emme usko teidän paskaanne. Ja kaikki Jehovat joutavat hullujenhuoneelle... Ja saatte sanoa, että tähän osoitteeseen ei ole mitään asiaa ja ai juu, meillä on muuten todella vihainen koira (koira makasi koppinsa edessä ja heilutti häntäänsä...). Eipä tuon jälkeen enää näkynyt.
Olemme asuneet kahdessa osoitteessa miehen kanssa ja ekassa paikassa nuo kusipäät jaksoivat pommittaa. Paras oli kerran maanantai aamuna KLO KAHDEKSAN AAMULLA! Menin erittäin kiukkuisena ovelle ja sanoin suoraan, että kattokaa kelloa ja tähän aikaan ei todellakaan helvetti tartte tulla rimputtamaan ovikelloa ja miten te olette edes päässeet sisälle, kun ulko-ovet avataan vasta kahdeksan jälkeen... Sanoivat vaan, että he olivat olleet ovella ja menneet sisälle, kun joku oli tullut ulos. Vastasin niille, että olen just käynyt nukkumaan, koska olin yön töissä jne. Ja meille ei todellakaan tartte tulla.
Meni pari viikkoa ja nuo pässinpäät tulivat sitten klo kahdeksan illalla. Mies oli tällä kertaa ovella ja sanoi, että alkakaa vetää. Nyt on lapsen nukkumaanmeno aika ja te herätitte lapsen.
Sen jälkeen nuo kävivät viitisen kertaa ovella, mutta kun ei avattu, niin lopettivat.
Nyt asutaan omakotitalossa ja ainoastaan kaksi kertaa nuo ovat tulleet. Ekalla kerralla tulivat pimputtamaan ovikelloa ja yksi meidän koirista (espanjanmastiffi) makasi oven takana ja haukahti kovaan ääneen ja ilmoitti vieraista. Meillä on ulko-ovessa ikkuna ja koira sitten istahti oven eteen ja katsoi ikkunasta ulos. Kyllä tuli mummoihin vilinää, kun pelästyivät " vihaista" koiraa. Itse olin laittamassa pyykkejä narulle ihan siinä kulman takana ja kuulin kuinka mummot päivittelivät " vihaista" koiraa. Itse asiassa, meidän koirat eivät tekisi pahaa kärpäsellekkään, mutta...
Meni pari kuukautta ja mummot tulivat uudestaan. Tällä kertaa eivät edes uskaltaneet tulla portista sisään, koska meidän koirat olivat pihalla (nöffi, espanjanmastiffi sekä berni) ja haukkuivat pari kertaa ilmoittaakseen, että tuli vieraita (nuo haukkuvat yleensä pari kertaa ja lopettavat sitten). Eipä mummot uskaltaneet tulla ollenkaan, vaikka koirat lopettivat haukkumisen ja heiluttivat häntää..
Tuosta on jo nelisen vuotta eikä jehovia ole näkynyt.
(ei ehkä käytetä sanaa helvetti, mutta selkeästi kuitenkin ilmaistaan että kaikkea pahaa on tiedossa)
Vihkossa on kuvia " portosta" joka ratsastaa kolmipäisellä pedolla yms. Harmi kun heitin sen roskiin, en voi enää tarkistaa mutta minusta siinä oli tuollaista.
Yksi kohta pomppasi silmään: siellä haukuttiin " vääriä uskontoja" , jotka sallivat lapsia hyväksikäyttäneiden toimia uskontonsa johtotehtävissä tms.
Jeppuloitahan on itseään monta kertaa syytetty tästä asiasta mutta koska syytetyt pedofiilit ovat ns. vanhimpia asialle ei tehdä mitään.
Kadotukseen, kiirastuleen, helvettiin, en muista mitä sanaa käyttivät, mutta ei mitään lasten korville sopivaa kuitenkaan. Vitun idiootit kun tulevat tommosia laukomaan 2v ja 4½v lasten kuullen.
aivan varmasti tulevat ja juttelevat kanssasi
olin itsekin äitiyslomalla ja yksinäinen, kaipasin jutteluseuraa ja niinpä aloin keskustelemaan jehovantodistajien kanssa, sattui vielä olemaan ikäiseni todistaja, niinpä aloitimme tutkistelun vaikka alkuun esitinkin heille kiperiä kysymyksiä, vähän samanlaisia kuin tällä palstalla aina on , mutta kuinkas kävikään tutkimme raamattua ja niinpä löysin totuuden
eli kyllä kannattaa ennakkoluulottomasti keskustella heidän kanssaan ja tutkia ja lukea lehdet yms kirjaset mitä saat
joten eivät siitä voi edes paasata
lukekaa siis traktaatit kunnolla ennenkuin levitätte itse väärää tietoa täällä
Kysy jehovilta missä he asuvat. Kysymys yleensä yllättää heidät ja jos
he kysyvät miksi haluat tietä, kerro että tulet esittelemään heille
ovelle satanismia joku mukava päivä.
Nopea avaus ja lopetus:
Jehova: " Haluaisitko keskustella Jumalasta?"
Sinä: " No tottahan toki, mitä haluat tietää?"
Toinen vastaava:
Jehova kysyy uskontoasi.
Sinä: " Kiitoksia paljon, mutta minulla on jo uskonto"
Jehveli: Mikä?
Sinä: " En mielelläni puhuisi siitä ,
en ole varma onko se laillista täällä"
nuo nyt ei hetkautta jehovantodistajia
selvät sävelet auttaa ei tartte pohtia turhia, sanot en halua kesksutella nyt enkä jatkossakaan, älkää tulko tänne enää
mulle kävi kerran Lahdessa asuessani kans ikävästi kun kaksi nuorta Jehovantodistajaa alkoi laukata meidän oven takana. Ihan ystävällisiä tyttöjä olivat, mutta kyllä muakin harmitti kun ottivat tavakseen meidän oventakana käydä. Kaippa niitä kiinnosti puolestaan kaksi nimeä postiluukussa..haastetta!? Jokatapauksessa, mun virhe oli se, että kävin väittelemään heidän kanssaan ekalla kerralla kun tulivat. Se oli virhe, sillä siitä ne vasta innostuivat. Vaikka koitin joka kerta selittää, että en usko jumalaan eikä mulla ole tarviskaan uskoa. Mun mielestä Jumala on heikkoja ihmisiä varten, kun ne tarvii jonkun johon uskoa. Mä uskon itse elämään. Ja sit kun lakkasin avaamasta niille ovea, niin sit sato lappuja sisään postiluukusta. Tuntui tosi ahdistavalta kun aina sai pelätä koska ne tulee rappukäytävässä vastaan tai avaan vahingossa oven. En minäkään tiedä kuinka suoraan se pitää ilmottaa, että ei ole kiinnostunut, mutta mä ainakin painotin sitä joka kerta!
Kaikista ärsyttävimpiä on ne tyypit jotka jakaa niitä lehtisiä tuolla kadulla. Mä saan niitä ihan aina! En tiiä oonko mä jotenkin otollisen uhrin näkönen? :)
Kärvistelin siinä pahoissa supistuksissa ja odotin miestä töistä kotiin, kun jehovat tulivat oven taakse. Kyllä tuli tyyppeihin vipinää, kun näkivät oloni ja olivat todella huolissaan. Luulivat rassukat, että joutuvat vielä kätilöiksi. Tokaisin heille, että voivat tunkea ne lehtisensä hevon v*ttuun (yleensä en kiroile, varsinkaan lapsen kuullen, mutta tuossa tilanteessa se tuli vahingossa). Ja meidän perhe on pakanoita.
ja sinne kostoksi nivaska tulostettuja dokumentteja uskontojen uhrien sivuilta. tietäisivät miltä se tuntuu, kun joku tungettelee. ehkäpä joku heistä vielä jopa pelastuisi lahkon kynsistä.
ottaisitte selvää mihin jehovantodistajat uskoo, ettekä miettisi miten heistä eroon pääsee, niin kyllä yllättyisitte
niin paljon väärää tietoa teillä on, eli paljon on vielä tehtävää
pikku fakta, jehovien määrä Suomessa on laskussa. Miksköhän? Ovelta ovelle kiertäjät tekee siitä VIELÄ ärsyttävämmän uskonnon.
-ei helvettiä ollenkaan
-ei taivasta paikkana johon uskovat menevät
-ei kadotusta,vaan harmageddon ja sen jälkeen paratiisi KAIKILLE hyville jotka uskovat Jumalaan ja joiden sydämen tila on oikea (Jumala tutkii sen). Paremmat mahkut kuitenkin jos on valmiiksi JT,pahat kuolevat ja kuolleita herätetään hyviin oloihin rakkaidensa luo takaisin maanpäälle
Sanon kohteliaasti, että minulla on oma vakaumus. He haluavat tietenkin siitä sitten haastaa juttua, johon en mene mukaan, vaan olen aloittanut itse kyselemään en heidän uskostaan, vaan heistä itsestään ja heidän perheistään.
Jos ventovieras ihminen tulee kyselemään minulta uskon asioista, niin minusta minulla on täysi oikeus silloin udella häneltä samalla mitalla takaisin henkilökohtaisista asioista.
Kysyn täysin asiallisesti, ovatko olleet lapsesta asti Jehovan todistajia (otos ei ole suuri, mutta tähän asti kaikki ovat olleet), onko seurannut ristiriitoja, jos perheessä joku on eronnut, jne. Jostain syystä nämä kysymykseni ovat aina lähes kirjaimellisesti karkottaneet jehovan todistajat ja vannon että olen aina asiallien enkä koskaan ole sanonut mitään epäkohteliasta. Suunnilleen olen itse saanut huutaa perään hyvät päivänjatkot. Suosittelen.