Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joo viides päivä menossa positiivisesta koronatestistä eikä oireet ole helpottaneet

Vierailija
30.11.2022 |

Onhan tämä nyt älytöntä :( Lupasin töihinkin, että varmuudella olen työkunnossa ensi viikolla, mutta saapa nähdä. Onko näin pitkä kesto normaalia?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kesti 2 viikkoa. Ei ollut mikään pelkkä " nuha". Hirveä, limainen yskä, räkää tuli nenästä ja keuhkoista jatkuvasti. Öisin yskitti niin, etten pystynyt nukkumaan. Lihaksia kolotti. Taudista 2kk ja lihaskipuja vieläkin. 3 rokotetta otettu.

Vierailija
42/47 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 3 rokotetta. En voi sanoa olevani perusterve, koska on autoimmuunisairauksia ja muuta isompaakin. Sairastin vastikään ensimmäisen koronani. Alku oli hankala, mutta ihan parissa päivässä olo helpottui niin, että jaksoin tehdä pieniä kävelylenkkejä. Ei mitään räkätautia, mutta yskää on nyt kolmatta viikkoa. Pulssi normaali. Olen normaalipainoinen viisikymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mistä tiesitte että on koronaa? Teittekö kotitestin?

Omassa perheessä nää klassiset oireet, mutta kotitesti näyttää negaa. Ja kaikki ollaan sairastettu jo 2-3 vkoa, edelleen heikkoina.

Vierailija
44/47 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa perheessä nää klassiset oireet, mutta kotitesti näyttää negaa. Ja kaikki ollaan sairastettu jo 2-3 vkoa, edelleen heikkoina.

Mulla on ollut tänä syksy 3 flunssaa, jotka kaikki samoilla oireilla. Väsymys, nuha, yskä...vasta viimeinen näytti kotitestissä plussaa, joten muut olivat normiflunssia.

Vierailija
45/47 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tullut yhtään positiivista tulosta, kun en ole tikkuja viitsinyt nenääni tunkea. Jos ole kipeä otan saikkua ja se onnistuu ilman nenän sorkkimistakin. 

Vierailija
46/47 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tänä syksy 3 flunssaa, jotka kaikki samoilla oireilla. Väsymys, nuha, yskä...vasta viimeinen näytti kotitestissä plussaa, joten muut olivat normiflunssia.

Muutkin saattoivat olla koronaa. Kotitestin luotettavuus on aika alhainen. Varsinkin, kun moni ei osaa tehdä sitä oikein. 

Vierailija
47/47 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitäisi tietää? Kipeänä ollaan kotona oli tauti mikä tahansa. Nythän on mm. influenssaakin liikkeellä. Korona ei ole missään erityisasemassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi