Joo viides päivä menossa positiivisesta koronatestistä eikä oireet ole helpottaneet
Onhan tämä nyt älytöntä :( Lupasin töihinkin, että varmuudella olen työkunnossa ensi viikolla, mutta saapa nähdä. Onko näin pitkä kesto normaalia?
Kommentit (47)
Mulla on nyt 8 päivää sairastamista takana, eikä ole todellakaan asiaa vielä töihin. Nk. flunssaoireet ja kuume alkavat helpottaa nyt pikkuhiljaa, mutta muilta osin on tosi kipeä, vetämätön olo ja sykkeet sadassa.
Rokotettu olen, tavallisesti hyväkuntoinen ja normaalipainoinen. Ei ole ihan helppo tauti.
Asiantuntijoiden mukaan se vastaa tavallista nuhaa. ei voi kestää noin kauaa!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt 8 päivää sairastamista takana, eikä ole todellakaan asiaa vielä töihin. Nk. flunssaoireet ja kuume alkavat helpottaa nyt pikkuhiljaa, mutta muilta osin on tosi kipeä, vetämätön olo ja sykkeet sadassa.
Rokotettu olen, tavallisesti hyväkuntoinen ja normaalipainoinen. Ei ole ihan helppo tauti.
Moni on sanut jälkitautina sydänlihastulehduksen, jonka oireena on mm. tuo nopea pulssi ja jaksamattomuus. Mene lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijoiden mukaan se vastaa tavallista nuhaa. ei voi kestää noin kauaa!
Se voi muuttua Long Covidiksi, jolloin oireet ovat kestäneet vähintään 3 kk, olen tavannut ihmisiä, jotka eivät ole kunnossa vielä 10 kk jälkeenkään sairastumisestaan.
2 viikkoa sitten sairastuin, yskää on vielä aika paljon, ei muuta, ehkä vähän väsymystä. Harmittaa kun ei ole urheilemaan mitään asiaa. Kahvi maistuu edelleen pahalta. Kuumetta oli paljon 3 ekaa vrk ja sen jälkeen kipeä vatsa. Yli viikon ollut jo (etä)töissä. Sais loppua jo.
Siis tässä normaalipainoinen ja hyväkuntoinen ihminen.
Montako piikkiä hihassa?
Koronarokotteet aiheuttavat koronaa
Tämä siis tiedettiin jo etukäteen päättäjien osalta, mutta nyt siitä uutisoitiin USA:ssa ihan avoimesti kansalle (mm. Stew Peters uutisoi). He tiesivät ennen rokotusten alkua, että koronarokotteet aiheuttavat koronaa!
Rokotteessa on resepti, joka saa elimistön tuottamaan piikkiproteiinia soluihin, joka menee siis koko kehoon. Virustartunnassa virus jää ylähengitysteihin, joista puolustuskyky sen tuhoaa. Rokotteesta tullut tauti on siis pahempi, ja vaikuttaa kaikkiin sisäelimiin.
Siitä syystä rokotetut sairastavat jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on sanut jälkitautina sydänlihastulehduksen, jonka oireena on mm. tuo nopea pulssi ja jaksamattomuus. Mene lääkäriin.
Ainoastaan rokotetut. Vertaistutkimuksissa virustartunnan sairastaneet (siis rokottamattomat) eivät ole saaneet sydänlihastulehduksia.
Rokotetut sairastaa koronan kerran kuussa!
Heh, tämäpä veikeä väite. No minä nyt ainakin oon tietenkin aikanaan ottanut rokotteet. Ollutkin 3 vuotta täysin terve. Nyt vaan se rokotteiden vaikutus on jo loppunut kun viimeisestä vuosi, joten sairastuin. Jos olisi tehosteet saanut vielä, helpommalla olisin päässyt. Pitää vaan toivoa ettei tuu pidempiaikaisia oireita, kiitos Suomen rokotuspolitiikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan rokotetut. Vertaistutkimuksissa virustartunnan sairastaneet (siis rokottamattomat) eivät ole saaneet sydänlihastulehduksia.
Voisitko laittaa "lähteen" väitteellesi? THL sanoo seuraavaa:
Tartunnan saaneilla sydänlihastulehduksen riski oli samaa suuruusluokkaa rokotuksen saaneiden kanssa. Samaan tulokseen on päädytty myös muissa maissa tehdyissä tutkimuksissa.
No minä pääsin aika vähällä. Olen 60 nainen. Ensin tuli vähän kurkkukipua ja pääkipua ja lihaskipua. Parina päivänä illalla kuume vähän nousi. Sauvakävelyllä kävin joka päivä ja poljin kuntopyörää. Tosi lievin oirein pääsin. Viimeisimmästä rokotuksesta vajaa vuosi. Hajuaisti kyllä katosi taudin jälkeen joksikin aikaa. Ei mitään jälkioireita. En ole ylipainoinen ja elän muutenkin terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
No minä pääsin aika vähällä. Olen 60 nainen. Ensin tuli vähän kurkkukipua ja pääkipua ja lihaskipua. Parina päivänä illalla kuume vähän nousi. Sauvakävelyllä kävin joka päivä ja poljin kuntopyörää. Tosi lievin oirein pääsin. Viimeisimmästä rokotuksesta vajaa vuosi. Hajuaisti kyllä katosi taudin jälkeen joksikin aikaa. Ei mitään jälkioireita. En ole ylipainoinen ja elän muutenkin terveellisesti.
Etkö tosiaankaan ole tietoinen, että juuri treenaaminen flunssaisena saatikka sitten koronassa altistaa tuolle edellä mainitullle sydänlihastulehdukselle?
Meillä kesti pari viikkoa ennenkuin pahin meni ohi, ja kunnon normaali olo oli vasta kuukauden jälkeen.
Joillakin kestää vähän aikaa, toisilla pidempään. Meillä tosin on silleen ettei kauheasti olla jatkuvasti kipeänä, joten jos jotain tulee niin se tulee kunnolla ja sitten voidaan taas olla todella pitkään terveitä.
Sain koronan vähän yli kaksi viikkoa sitten. Eka viikko meni yllättävän lievillä oireilla, mutta sitten pukkasi päälle kunnolla tukkoisuus ja kauhea yskä. Tänään eka siedettävä päivä, eli kai tämä joskus menee ohi.
Flunssassa on jo vikkoja kamuni ollut.Pari päivää terve,kerkiiääkö koskaan täyttä työviikoa tehdä, kun on taas saitsulla?Kyllä häntä harmitaa ja kaikki näkyy liksassa.Jää iso lovi palkasta,kun yö vuoro lisät pois.Joten huviksen ei töistä pois!
Vierailija kirjoitti:
Montako piikkiä hihassa?
Koronarokotteet aiheuttavat koronaa
Tämä siis tiedettiin jo etukäteen päättäjien osalta, mutta nyt siitä uutisoitiin USA:ssa ihan avoimesti kansalle (mm. Stew Peters uutisoi). He tiesivät ennen rokotusten alkua, että koronarokotteet aiheuttavat koronaa!
Rokotteessa on resepti, joka saa elimistön tuottamaan piikkiproteiinia soluihin, joka menee siis koko kehoon. Virustartunnassa virus jää ylähengitysteihin, joista puolustuskyky sen tuhoaa. Rokotteesta tullut tauti on siis pahempi, ja vaikuttaa kaikkiin sisäelimiin.
Siitä syystä rokotetut sairastavat jatkuvasti.
Eli koska me rokotetut emme sairasta koronaa ainakaan yhtään sen useammin kuin rokottamattomatkaan, väitteesi ei pidä paikkaansa.
t. 3 kertaa rokotettu 1 kerran sairastanut ja täysin toipunut
Laitatko linkin lähteeseen?