Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joo viides päivä menossa positiivisesta koronatestistä eikä oireet ole helpottaneet

Vierailija
30.11.2022 |

Onhan tämä nyt älytöntä :( Lupasin töihinkin, että varmuudella olen työkunnossa ensi viikolla, mutta saapa nähdä. Onko näin pitkä kesto normaalia?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viranomaisten mukaan bmi yli 40 on riski. Joten kepuli-palstalääkärit voi olla hiljaa.

Laitatko linkin lähteeseen?

Vierailija
22/47 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt 8 päivää sairastamista takana, eikä ole todellakaan asiaa vielä töihin. Nk. flunssaoireet ja kuume alkavat helpottaa nyt pikkuhiljaa, mutta muilta osin on tosi kipeä, vetämätön olo ja sykkeet sadassa.

Rokotettu olen, tavallisesti hyväkuntoinen ja normaalipainoinen. Ei ole ihan helppo tauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti kolme viikkoa.

Vierailija
24/47 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijoiden mukaan se vastaa tavallista nuhaa. ei voi kestää noin kauaa!

Vierailija
25/47 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt 8 päivää sairastamista takana, eikä ole todellakaan asiaa vielä töihin. Nk. flunssaoireet ja kuume alkavat helpottaa nyt pikkuhiljaa, mutta muilta osin on tosi kipeä, vetämätön olo ja sykkeet sadassa.

Rokotettu olen, tavallisesti hyväkuntoinen ja normaalipainoinen. Ei ole ihan helppo tauti.

Moni on sanut jälkitautina sydänlihastulehduksen, jonka oireena on mm.  tuo nopea pulssi ja jaksamattomuus. Mene lääkäriin.

Vierailija
26/47 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijoiden mukaan se vastaa tavallista nuhaa. ei voi kestää noin kauaa!

Se voi muuttua Long Covidiksi, jolloin oireet ovat kestäneet vähintään 3 kk, olen tavannut ihmisiä, jotka eivät ole kunnossa vielä 10 kk jälkeenkään sairastumisestaan.

Vierailija
27/47 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa sitten sairastuin, yskää on vielä aika paljon, ei muuta, ehkä vähän väsymystä. Harmittaa kun ei ole urheilemaan mitään asiaa. Kahvi maistuu edelleen pahalta. Kuumetta oli paljon 3 ekaa vrk ja sen jälkeen kipeä vatsa. Yli viikon ollut jo (etä)töissä. Sais loppua jo.

Vierailija
28/47 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tässä normaalipainoinen ja hyväkuntoinen ihminen.

Vierailija
29/47 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako piikkiä hihassa?

Koronarokotteet aiheuttavat koronaa

Tämä siis tiedettiin jo etukäteen päättäjien osalta, mutta nyt siitä uutisoitiin USA:ssa ihan avoimesti kansalle (mm. Stew Peters uutisoi). He tiesivät ennen rokotusten alkua, että koronarokotteet aiheuttavat koronaa!

Rokotteessa on resepti, joka saa elimistön tuottamaan piikkiproteiinia soluihin, joka menee siis koko kehoon. Virustartunnassa virus jää ylähengitysteihin, joista puolustuskyky sen tuhoaa. Rokotteesta tullut tauti on siis pahempi, ja vaikuttaa kaikkiin sisäelimiin.

Siitä syystä rokotetut sairastavat jatkuvasti.

Vierailija
30/47 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni on sanut jälkitautina sydänlihastulehduksen, jonka oireena on mm.  tuo nopea pulssi ja jaksamattomuus. Mene lääkäriin.

Ainoastaan rokotetut. Vertaistutkimuksissa virustartunnan sairastaneet (siis rokottamattomat) eivät ole saaneet sydänlihastulehduksia.

Vierailija
31/47 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut sairastaa koronan kerran kuussa!

Vierailija
32/47 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tämäpä veikeä väite. No minä nyt ainakin oon tietenkin aikanaan ottanut rokotteet. Ollutkin 3 vuotta täysin terve. Nyt vaan se rokotteiden vaikutus on jo loppunut kun viimeisestä vuosi, joten sairastuin. Jos olisi tehosteet saanut vielä, helpommalla olisin päässyt. Pitää vaan toivoa ettei tuu pidempiaikaisia oireita, kiitos Suomen rokotuspolitiikan.

Vierailija
33/47 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan rokotetut. Vertaistutkimuksissa virustartunnan sairastaneet (siis rokottamattomat) eivät ole saaneet sydänlihastulehduksia.

Voisitko laittaa "lähteen" väitteellesi? THL sanoo seuraavaa:

Tartunnan saaneilla sydänlihastulehduksen riski oli samaa suuruusluokkaa rokotuksen saaneiden kanssa. Samaan tulokseen on päädytty myös muissa maissa tehdyissä tutkimuksissa.

Vierailija
34/47 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voit tänään ap?

Vierailija
35/47 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä pääsin aika vähällä. Olen 60 nainen. Ensin tuli vähän kurkkukipua ja pääkipua ja lihaskipua. Parina päivänä illalla kuume vähän nousi. Sauvakävelyllä kävin joka päivä ja poljin kuntopyörää. Tosi lievin oirein pääsin. Viimeisimmästä rokotuksesta vajaa vuosi. Hajuaisti kyllä katosi taudin jälkeen joksikin aikaa. Ei mitään jälkioireita. En ole ylipainoinen ja elän muutenkin terveellisesti.

Vierailija
36/47 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä pääsin aika vähällä. Olen 60 nainen. Ensin tuli vähän kurkkukipua ja pääkipua ja lihaskipua. Parina päivänä illalla kuume vähän nousi. Sauvakävelyllä kävin joka päivä ja poljin kuntopyörää. Tosi lievin oirein pääsin. Viimeisimmästä rokotuksesta vajaa vuosi. Hajuaisti kyllä katosi taudin jälkeen joksikin aikaa. Ei mitään jälkioireita. En ole ylipainoinen ja elän muutenkin terveellisesti.

Etkö tosiaankaan ole tietoinen, että juuri treenaaminen flunssaisena saatikka sitten koronassa altistaa tuolle edellä mainitullle sydänlihastulehdukselle?

Vierailija
37/47 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kesti pari viikkoa ennenkuin pahin meni ohi, ja kunnon normaali olo oli vasta kuukauden jälkeen.

Joillakin kestää vähän aikaa, toisilla pidempään. Meillä tosin on silleen ettei kauheasti olla jatkuvasti kipeänä, joten jos jotain tulee niin se tulee kunnolla ja sitten voidaan taas olla todella pitkään terveitä.

Vierailija
38/47 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain koronan vähän yli kaksi viikkoa sitten. Eka viikko meni yllättävän lievillä oireilla, mutta sitten pukkasi päälle kunnolla tukkoisuus ja kauhea yskä. Tänään eka siedettävä päivä, eli kai tämä joskus menee ohi.

Vierailija
39/47 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssassa on jo vikkoja kamuni ollut.Pari päivää terve,kerkiiääkö koskaan täyttä työviikoa tehdä, kun on taas saitsulla?Kyllä häntä harmitaa ja kaikki näkyy liksassa.Jää iso lovi palkasta,kun yö vuoro lisät pois.Joten huviksen ei töistä pois!

Vierailija
40/47 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako piikkiä hihassa?

Koronarokotteet aiheuttavat koronaa

Tämä siis tiedettiin jo etukäteen päättäjien osalta, mutta nyt siitä uutisoitiin USA:ssa ihan avoimesti kansalle (mm. Stew Peters uutisoi). He tiesivät ennen rokotusten alkua, että koronarokotteet aiheuttavat koronaa!

Rokotteessa on resepti, joka saa elimistön tuottamaan piikkiproteiinia soluihin, joka menee siis koko kehoon. Virustartunnassa virus jää ylähengitysteihin, joista puolustuskyky sen tuhoaa. Rokotteesta tullut tauti on siis pahempi, ja vaikuttaa kaikkiin sisäelimiin.

Siitä syystä rokotetut sairastavat jatkuvasti.

Eli koska me rokotetut emme sairasta koronaa ainakaan yhtään sen useammin kuin rokottamattomatkaan, väitteesi ei pidä paikkaansa.

t. 3 kertaa rokotettu 1 kerran sairastanut ja täysin toipunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi