Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä huomata naisena, miten ihmisten suhtautuminen muuttuu, kun ikää tulee lisää

Vierailija
30.11.2022 |

Kaikkein selkeimmin on huomannut, että miehet eivät enää juurikaan katsele eivätkä kiinnitä mitään huomiota, edes silloin kun on laittautunut. Baareissakin saa olla oikein rauhassa, kun 21 veenä sai olla hätistelemässä ihan kaiken ikäisiä äijiä.

Mummot eivät myöskään "hyökkää" kimppuun samalla tavalla kuin nuorempana. Olin nuorena vielä kaikkien naapurin kyylien ykkös suosikki kiusauskohde. Nykyään tyytyvät vain mulkoilemaan, mutta eivät sano mitään.

Onko muut huomannut samanlaisia asioita?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä se naisesta tuntuu, jos ei saa enää huomiota samalla tavalla kuin aikaisemmin? Itse luulisin, että aika näkymätön fiilis ja kaipaisi muitten huomioimista, kun on tottunut.

Miksi naisen pitäisi saada huomiota ylipäätään?

Toiset ovat siitä vaivautuneita, mutta toiset tykkäävät. Olemme erilaisia. 

Varmasti. En silti ymmärrä, miksi juuri naisen pitäisi saada huomiota, tykkäsi tai ei?

Vierailija
42/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä käyny päinvastoin, naiset katselee mua enemmän nyt 26-vuotiaana, kuin parikymppisenä🤔

No se on aika ymmärrettävää. Jos kuulut mitättömän pieneen prosenttiin katseltavia miehiä, niin olet juuri nyt ulkonäkösi huipulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään eroa. Olen aina ollut miehille ilmaa, niin 2-, 3- kuin nyt 4-kymppisenäkin. Baarissa saan olla ihan yksin, niin kuin aina ennenkin. T. Ikisinkku n40

Vierailija
44/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut mitään eroa. Olen aina ollut miehille ilmaa, niin 2-, 3- kuin nyt 4-kymppisenäkin. Baarissa saan olla ihan yksin, niin kuin aina ennenkin. T. Ikisinkku n40

Ja se on ihan ok. Näin se on suurimmalle osalle meistä ihmisistä.

Vierailija
45/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. Naurattaa vaan kun palstalla väitetään että jokaisella naisella on jokaisena hetkenä jonossa kosijoita. 😁

Vierailija
46/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä käyny päinvastoin, naiset katselee mua enemmän nyt 26-vuotiaana, kuin parikymppisenä🤔

Ne katsoo vaan että mikäs setämies siinä tuijottaa. Kyllä ne sun komeimmat päivät on jo takana, sori vaan

Vierailija
47/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. Naurattaa vaan kun palstalla väitetään että jokaisella naisella on jokaisena hetkenä jonossa kosijoita. 😁

Oletko tehnyt jotain konkreettista kosijoiden eteen itse?

Vierailija
48/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin hauras ja herkkä kukkanen ja minua oli helppo hyväksikäyttää.

Nyt ikä ja aika on tuonut itsevarmuutta jopa toiseen äärimmäisyyteen. Nyt miehet voi jopa pitää ovea auki, mitä ei ennen tapahtunut. Mitä itsevarmempi sen kiinnostavampi, sen olen havainnut.

Se vaan ettei minua kiinnosta enää.

Vierailija
49/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 20- vuotiaasta saakka ja sen jälkeen muiden miesten katseilla ei ole ollut mitään väliä.

Mieheni mielestä olen yhä kaunis 45-vuotiaana ja mieheni on komea viisikymppisenäkin.

Mummo,-ja pappamagneetti olen ollut aina! Missä tahansa olenkin, iäkkäät rouvat ja herrat tulevat juttusille, mutta mikäpä siinä, etenkin vanhat rouvat voivat olla yllättävän hauskaa juttuseuraa.

Lapseni ovat nyt teinejä ja olen huomannut, että kaverinsa kertyvät useimmiten meille. Mihin menenkin mukana on useimmiten ainakin yksi teinitytär + kaveri. Ellei molemmat tyttäret ja useampi kaveri.

Tämä on kiva asiantila! Ihan mukavaa olla perhettään passaava mamma, jolla on vielä kuuma suhde nuoruuden rakkaudensa kanssa ja joka on luotettava äiti lapsilleen ja luotto-aikuinen lasten kavereille. Vanhojen rouvien js herrojen kanssa juttelu on sekin vain bonusta!

Vierailija
50/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Minua eivät ole koskaan miehet sillä tavalla noteeranneet eivätkä yrittäneet mitään, ei edes nuorena. Itse pitänyt miehet iskeä aina.

Mummojen kanssa olen tullut hyvin toimeen koko ikäni.

Vierailija
51/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt jotain konkreettista kosijoiden eteen itse?

Tietenkin olen.

Vierailija
52/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole enää niin avuliaita auttamaan työasioissa kuin ollessani nuorempi. 30-35 vuoden ikä (ja lapsien saanti) on rajapyykki, jonka jälkeen saat selviytyä itse ja olet samalla viivalla kuin miehet ja vähemmän nätit naiset. Oikein opettavainen kokemus!

Vierailija
53/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut mitään. En nuorenakaan huomannut katsoiko joku mua vai ei.

Sen olen huomannut, että myyjät ei anna mun olla rauhassa. Heti tervehtimässä ja kierimässä siinä ympärillä jos voisivat jotenkin auttaa.

En ymmärrä miten voin näyttää niin hyvissä varoissa olevalta ja/tai ostohaluiselta kun olen tosi nipo ostamisieni suhteen ja työtönkin kaiken lisäksi.

Myyntikulttuuri on vaan muuttunut, ysärillä sai vielä olla rauhassa. Et näytä rikkaalta.

Vierailija
54/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika kullannut muistot? Olen ollut hyvännäköinen varsinkin nuorempana ja vaikka positiivista huomiota sai, niin aina on ollut myös huomiotta jättämistä, epäystävällisyyttä ym.

Vierailija
55/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55v, pitkät vaaleat hiukset, yleensä hame ja pukeudun kalliisti. Kyllä avataan ovi ja tuijotellaan. Nuoret jäbät tietty kimpussa. Ja on oma mies.

Vierailija
56/68 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut baarissa se, jota ne tietyt miehet tulevat yrittämään vasta viimeisenä, kun ovat saaneet jo pakit kaikilta paikalla olevilta kauneimmilta. Arvatkaapa vaan, kiinnostaako siinä vaiheessa enää itse olla se joku vaihtoehto Ö, joka kelpaa kun ei muutakaan saanut?!?

Vierailija
57/68 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä saanut huomiota kuin joskus ihan nuorena, tyyliin alle 25 v. Ja silloinkaan en, jos kuljin ihan perus arkivaatteissa, meikittä ja tukka ponnarilla. Mutta laittautumalla ja pukeutumalla vartaloa korostavasti kyllä silloin sain huomiota. Oli kätevää kun pystyi olemaan huomaamaton hiirulainen tai näyttävä miten halusi. Yleensä viitsin laittautua vain, jos erityisesti etsin seuraa yöelämästä tms.

Nyt ikää kohta jo 50 ja en ole siinä mielessä näkymätön, etteikö ihmiset yleensä huomaisi mua. Kyllä mut huomataan ja mulle jutellaan jne. Mutta en ole enää, enkä ole tosiaan ollut yli 20 vuoteen, sellainen että flirtti- yms. seksuaalisessa mielessä minut tuolta vaan kadun vilinästä tai yksin baarista istuksimasta huomattaisiin ja sitten lähestyttäisiin. Ei vaikka laittautuisin kuinka. Mutta ei se haittaa, Tinderistä löytää kyllä seuraa kun sitä haluaa silti. Tavallisista samanikäisistä miehistä.

Vierailija
58/68 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Minulla on muutama seitsemisen vuotta nuorempi ystävätär. Kun menimme 10 vuotta sitten baariin, miehet lähestyivät aina minua. Nyt jos heidän kanssaan lähden ulos, aina pokaavat ensin heitä. Olen varattu, ei se sinäänsä haittaa, mutta koska nuorempana olin kaunis, tuntuu itsestäni vanheneminen ikävältä ja hieman pelottavaltakin idealta. N43

Vierailija
59/68 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa miesten maailmaan. 1 miljoonasta kerää huomiota, muut ovat ilmaa naisille.

Miehet ei välttämättä edes peiliin katso kun lähtevät ulos, niin onko ihme. Naiset keskimäärin pukeutuu paremmin vaikka eivät olisi "menossa minnekään" (jos ihan katukuvaa katsoo). Naisilla menee jo hiuksiin ja kevyeen meikkiin enemmän aikaa, mies vain lähtee ovesta. Olisiko siinä yksi syy jos tuntuu, ettei miehenä huomata? 

Laittaudu kerrankin, niin taatusti huomataan. Siis riittää ihan siisti puku. Tai tähän vuodenaikaan tietysti villakangastakki, tyylikäs kaulaliina jne. Ei cargohousuja, anorakkia, huppareita. Panosta edes sen verran mitä keskivertonainen hiuksiinsa panostaa (noin 80-100 e kk menee monilla naisilla hiuksiin)

- tähän tyyliin pukeutuneita miehiä näkee ihan tosi harvoin kadulla kävelemässä, vaikka on iso vilkas kaupunki. Ja kun näkee, ne kyllä kääntää naisten päitä. 

Ei ihan yksi miljoonasta, mutta yksi kymmenestä tuhannesta. 

...aivan samat pelisäännöt kuin naisillekin. Vähän täytyy panostaa jos harmittaa ettei kukaan huomaa.

Vierailija
60/68 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa miesten maailmaan. 1 miljoonasta kerää huomiota, muut ovat ilmaa naisille.

Tätä voi miettiä siltäkin kannalta, että katselee kadulla muita vastaaan tulevia miehiä ja miettii, että miksi minä vaikuttaisin kiinnostavammalta kuin nuo muuut. Siis jos huomiota kaipaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme