Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä huomata naisena, miten ihmisten suhtautuminen muuttuu, kun ikää tulee lisää

Vierailija
30.11.2022 |

Kaikkein selkeimmin on huomannut, että miehet eivät enää juurikaan katsele eivätkä kiinnitä mitään huomiota, edes silloin kun on laittautunut. Baareissakin saa olla oikein rauhassa, kun 21 veenä sai olla hätistelemässä ihan kaiken ikäisiä äijiä.

Mummot eivät myöskään "hyökkää" kimppuun samalla tavalla kuin nuorempana. Olin nuorena vielä kaikkien naapurin kyylien ykkös suosikki kiusauskohde. Nykyään tyytyvät vain mulkoilemaan, mutta eivät sano mitään.

Onko muut huomannut samanlaisia asioita?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ei se miesten huomio ole loppu yli viisikymppisenäkään, vaikka en ole koskaan tykännyt siitä.

Ap on mies, palstan huomiohoora.

Vierailija
62/68 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten vanhaan rupsahtaneeseen katkeraan ämmään sitten pitäisi  suhtautua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten päät kääntyy edelleen, mutta eri suuntaan.

Tämä on paras!

Vierailija
64/68 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut, että saan aivan älyttömän hyvää palvelua. Jos olen tiskillä rivissä, niin minua palvellaan ensimmäisenä. Tämä tuli vähän alta viidenkympin.

Kyllä baarissa aina yksi mies tulee juttelemaan, mutta eipä niitä pois tarvi hätistellä. Tosin, Firman pikkujouluissa oli juuri kolme miestä.

N54

Vierailija
65/68 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten vanhaan rupsahtaneeseen katkeraan ämmään sitten pitäisi  suhtautua?

Katkeruus on ihan oma ongelmasi. Me vähemmän pinnalliset elämme hyvää elämää perheidemme ja harrastustemme kanssa, katkeruus on incelin hommaa.

Pinnallisen elämä on ankeaa muutenkin. Eikä huomiossa ole mitään hyvää, eniten niitä kuolaavia ukkoja oli joskus esipuberteetissa, olivat ja yhä ovat pelkästään vastenmielisiä nämä huomion antajat.

Vanhenemisessa on se hyvä puoli, että lakkaa piittaamasta muiden mielipiteistä. Saati jonkun r unkkarin mielipiteestä.

Vierailija
66/68 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, saman huomasin noin 47 v. Miehet ei enää katsele perään, mikä on tavallaan hyvä, mutta toisaalta kertoo siitä, että on jo vanha.

Vierailija
67/68 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio pysähtyi kuin seinään kun leikkasin ns vaimotukan. Se oli aika hassua. Tyylissä ei mikään muu muuttunut, mutta kun pitkät hiukset katosi, niin katosi kaikki ohimenevät katseetkin. Muuttui näkymättömäksi. Nyt on taas ollut jonkun aikaa pitkät hiukset ja aina välillä joku miesoletettu katsoo pidempään. 

En ole siis kaunis, ehkä jos on kasvoiltaan vaikuttavan nätti, niin lyhyet hiuksetkaan ei olisi haitannut. Mun ainoa hyvä puoli taisi olla ne hiukset. ;) 

Asiakaspalvelutilanteissa huomaan, kun "kaikki" ovat sen 20 vuotta nuorempia neitoja, niin monella on sellainen valtavan kohtelias suhtautuminen (jota ei ollut ennen, kun olin itse saman ikäinen kuin ne myyjät) ... ja vasta tajusin, että voi ei, nyt olen itse se keski-ikäinen, ja ne nuoret myyjät on niin kohteliaita, kun osa meistä keski-ikäisistä on ihan kauheita heille. Tämän kun tajusin niin... olen ottanut asiakseni kiittää hyvin tehdystä työstä. Sanon, kun on hienosti palveltu tai oltu ripeitä tai avuliaita. Ja kyllähän näin ovatkin, eli aina saa antaa kiitoksia! 

Kauheaa huomata, ettei enää itse muistanut miten inhottavaa oli olla se nuori myyjä jota kaksi kertaa vanhemmat ihmiset kohteli niin töykeästi.

Vierailija
68/68 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin papparaisena olen huomannut tinderissä että 50 vuotiaista suurin osa on muuttunut läskeiksi hirviöiksi,ei paljon tarvitse jakaa tykkäyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi