Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä huomata naisena, miten ihmisten suhtautuminen muuttuu, kun ikää tulee lisää

Vierailija
30.11.2022 |

Kaikkein selkeimmin on huomannut, että miehet eivät enää juurikaan katsele eivätkä kiinnitä mitään huomiota, edes silloin kun on laittautunut. Baareissakin saa olla oikein rauhassa, kun 21 veenä sai olla hätistelemässä ihan kaiken ikäisiä äijiä.

Mummot eivät myöskään "hyökkää" kimppuun samalla tavalla kuin nuorempana. Olin nuorena vielä kaikkien naapurin kyylien ykkös suosikki kiusauskohde. Nykyään tyytyvät vain mulkoilemaan, mutta eivät sano mitään.

Onko muut huomannut samanlaisia asioita?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kiinnittänyt mummoihin enkä miehiin huomiota, olen ollut varattu koko aikuisen ikäni, mutta asiakaspalvelun (koetun) laatu on kyllä parantunut huimasti verrattuna siihen mitä sai kun oli nuori. Ja toisinpäin, toisaalta myös asiakkaat uskovat ihan eri tavalla kuin silloin, kun olin nuori.

Vierailija
22/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vielä että olet pyylevöitynyt ja kerännyt painoa lisää koko aikusiän, vaikka painon pitäisi pysyä samoissa luvuissa aikuisiän. Poislukien raskaudet max 10 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodenvaihteen jälkeen pääsee Pertitkin kokeilemaan.

Vierailija
24/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain olla baareissa ja kadulla jne ihan rauhassa ihan siitä asti kun baareissa aloin käymään. Lopetin koska en jaksanut katsella kun muut sai huomiota paitsi minä.

Vierailija
25/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain olla baareissa ja kadulla jne ihan rauhassa ihan siitä asti kun baareissa aloin käymään. Lopetin koska en jaksanut katsella kun muut sai huomiota paitsi minä.

Miksi et itse antanut huomiota silloin, kun kävit?

Vierailija
26/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos miehet ei enää katsele kuola valuen eikä vislaile perään. Tämän takia odotin vanhenemista jo nuorena.

Vierailija
27/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoinkin huomiota. Mutta ei siitä seurannut muuta kuin että kelpasin kertapanoksi jollekin humalaiselle silloin tällöin pilkun jälkeen. Tottakai kun miehen näkökulmasta menin oikein tyrkyttämään itseäni. Joten ei kannata kyllä naisten mitään iskuhommia hoitaa.

Vierailija
28/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että nuorena olisi perään katsottu eikä sillä että olisi edes kaivannut, nyt vanhempana katsotaan paljon enempi. Itsevarmuutta ainakin tullut lisää.

Vierailija
29/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoinkin huomiota. Mutta ei siitä seurannut muuta kuin että kelpasin kertapanoksi jollekin humalaiselle silloin tällöin pilkun jälkeen. Tottakai kun miehen näkökulmasta menin oikein tyrkyttämään itseäni. Joten ei kannata kyllä naisten mitään iskuhommia hoitaa.

Ei kannata yleensä miestenkään. Ihan sama tilanne sinulla, et vain yrittänyt tarpeeksi.

Vierailija
30/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se naisesta tuntuu, jos ei saa enää huomiota samalla tavalla kuin aikaisemmin? Itse luulisin, että aika näkymätön fiilis ja kaipaisi muitten huomioimista, kun on tottunut.

Vierailija
31/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa loppui se huomio jo jossain 35 v iässä. Olin nuorena sellainen lapsenomaisen söpöllä tavalla nätti, en uljas kaunotar. Ja kolmenkympin jälkeen se semmoinen söpöys katosi. Olin pelkästään tyytyväinen, etten saa enää miehiltä huomiota. Ja töissä alettiin ottaa vakavasti eikä enää tytötelty ja joskus jopa lässytetty äänellä jolla pikkulapsille puhutaan.

Vierailija
32/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä se naisesta tuntuu, jos ei saa enää huomiota samalla tavalla kuin aikaisemmin? Itse luulisin, että aika näkymätön fiilis ja kaipaisi muitten huomioimista, kun on tottunut.

Miksi naisen pitäisi saada huomiota ylipäätään?

Vierailija
33/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten naisten huomio riippuvuus ja himo ei vähene yhtään vaikka tiedostaa itsekin että on ikää tullut ja ulkonäkö on mennyt ja loppu on pelkkää katkeruutta

Sanoo mies joka ölisee täällä joka päivä vihaisena ja katkerana siitä kun naiset eivät huomioi. :)

Vierailija
34/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56 ja täysin näkymätön.

Vierailija
35/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 56 ja täysin näkymätön.

Meistä varmasti jokainen on tuossa iässä näkymätön sukupuolesta riippumatta, ellei satu olemaan ykkösluokan julkkis.

Vierailija
36/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista että nuorena olisi perään katsottu eikä sillä että olisi edes kaivannut, nyt vanhempana katsotaan paljon enempi. Itsevarmuutta ainakin tullut lisää.

Itsevarmuus ei varmasti ole se syy, miksi perääsi katsotaan.

Vierailija
37/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin myös mitä tapahtuu kun lihoo 20kg. Pulleat miehet eivät halunneet pulleaa naista. Normaalipainoisille kelpasin. Nyt olen taas normaali painossani ja katselen vain hoikkia miehiä :)

Vierailija
38/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Yksi vanhempi leidi sanoi, että häntä harmittaa suunnattomasti, kun iän myötä hän muuttui näkymättömäksi. Aiemmin kun hän tuli julkiseen tilaan, hän sai miesten katseita ja huomiota osakseen, mutta mummouduttua häntä ei huomaa kukaan. 

Toinen myös ikääntynyt nainen koki saman asian miellyttäväksi ja vapauttavaksi, hän rakasti sitä ettei hänen tuloaan ravintolaan, kahvilaan tai minnekään huomata lainkaan. Hän kertoi edellisestä poiketen olleensa nuorena vaivautunut saamistaan kiinnostuneista katseista.

Vierailija
39/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi saada huomiota ylipäätään?

Toiset ovat siitä vaivautuneita, mutta toiset tykkäävät. Olemme erilaisia. 

Vierailija
40/68 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä käyny päinvastoin, naiset katselee mua enemmän nyt 26-vuotiaana, kuin parikymppisenä🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme