Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supernanny Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
30.11.2022 |

Supernanny tulee taas koteihin

Kommentit (456)

Vierailija
21/456 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupuliini kirjoitti:

Tuo Penttala on yksi telkkarin ärsyttävimmistä hahmoista. Ollut muissakin ohjelmissa ja on ollut todella vastenmielistä katsottavaa hänen käytöksensä.

Ei minun mielestä ollenkaan. Ihan mukava ja pätevä!

Vierailija
22/456 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana ja sympaattinen tuo kakkosjakson perhe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/456 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekassa jaksossa Supernanny kertoo vanhemmille, että lapsilta ei kysellä vaan lapsille ilmoitetaan miten toimitaan (kuten minunkin mielestä pitää). Nannyltä kuitenkin lipsahti tallilla, kun se kysyi itse tytöiltä "lähdetäänKÖ pulkkamäkeen ja otatteKO hepat mukaan?" :D :D

Hän kielsi puhumasta päiväunista ja nukkumisesta toisessa jaksossa, vanhemmat tuntuivat pitävän siitä kiinni. Sitten toisella käynnillä supernanny sitten kehui lasta "nukuitko sä päiväunet"

Vierailija
24/456 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmehtiminen ekassa jaksossa johtui ihan selvästi siitä että kyseessä on tv-ohjelma. Ihmetyttää kyllä tollanen kasvatustyyli et lasten annetaan pyörittää elämää 100-0. Rajat ja rutiinit on rakkautta.

Mun mielestä Penttala on aivan ihanan lämmin ja ennen kaikkea ammattitaitoinen työssään, kiva seurata!

Vierailija
25/456 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmehtiminen ekassa jaksossa johtui ihan selvästi siitä että kyseessä on tv-ohjelma. Ihmetyttää kyllä tollanen kasvatustyyli et lasten annetaan pyörittää elämää 100-0. Rajat ja rutiinit on rakkautta.

Mun mielestä Penttala on aivan ihanan lämmin ja ennen kaikkea ammattitaitoinen työssään, kiva seurata!

Minä luulen että kyse voisi olla siitä, varsinkin kun nämä tytöt on vielä niin pieniä, että vanhemmat ovat jumahtaneet lapsen vauva-vaiheeseen. Ei uskalleta puuttua mihinkään, kun nähdään lapsi vielä pikkuisena avuttomana nyyttinä.

Vierailija
26/456 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että supernanny tulee taas uusine jaksoineen. Toivottavasti tämä ikäänkuin piilosta kuikuileminen ja ilmehtiminen ei tule olemaan jaksoissa useasti, se kyllä vähän ärsytti. Muuten oli taattua Piaa: reippaasti puututaan asioihin ja laitetaan lapset järjestykseen rakastavasti mutta jämptisti. Hienoa toimintaa lapsilta kyselyn ja monien vaihtoehtojen epävarman tarjoamisen sijaan.

Vierailija
27/456 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuria ei katsota enää hyvällä. Neuvolassakin puhutaan pelkästä lasten tunneilmaisusta ja siitä miten tärkeää se on, että lapsi saa ilmaista tunteitaan vapaasti. Kuri mainitaan korkeintaan silloin, kun vanhemmille kerrotaan miten pahat traumat jäähypenkki aiheuttaa lapsille.

28/456 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 2. Jaksossa vanhemmat hankkivat heti perään pienellä ikäerolla toisen lapsen, kun äidillä on niin paha masennus. Olisihan se kiva , jos sisaruksilla on pieni ikäero, mutta ei sekään ole hyvä, että äiti on masentunut.

Vierailija
29/456 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella älytöntä kuvitella, että pienet lapset olisivat niin omatoimisia kuin perheen äiti tai Pia odottaa.

Syöminen onnistui hyvin.

Se riittää tuon ikäiselle. Asia kerrallaan.

Vierailija
30/456 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin toisen jakson perheestä. Älyttömän lämpimiä ihmisiä, se isukki niin hyväsydäminen ja lapsikin huomioonottavainen ku sanoi lopussa perheen pienimmästä, että "ja ihana poika" :)

Vierailija
31/456 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsille olemassa intimiteettisuojaa?

Saako kaikki sairauksineen jakaa koko Suomelle?

Vierailija
32/456 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen, mistä niin päättelee?

Vierailija
33/456 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan jakson äiti kävi vähän hitaalla.

Tokan jakson perhe oli ihana ja ymmärrän, ettei masentuneena vaan jaksa taistella. Ihailin myös heidän kotiaan. Ihana sisustus.

Vierailija
34/456 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana perhe tänään. Äiti oli uupunut mutta sydämellinen. Toivottavasti saa apua masennukseen.

Vierailija
35/456 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kotoisa tämän päivän jakson koti. Toivottavasti äiti saa myös ammattiapua nyt ja jatkossa.

Vierailija
36/456 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin symppis pari ja suloiset lapset! Todella täysipäiset vanhemmat, kovasti hädissään kun piti tyttö jättää itkemään sänkyyn. Hienosti iskä tsemppasi äitiä epävarmuuksissa. Äiti oli kovin ankara itseään kohtaan ja ihan suotta. Kyllä siinä väsyy kun on vauva ja vilkas taapero huolehdittavana.

Kaikkea hyvää heille!

Vierailija
37/456 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi söpö muksu toi oli ja hauska

Vierailija
38/456 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin symppis pari ja suloiset lapset! Todella täysipäiset vanhemmat, kovasti hädissään kun piti tyttö jättää itkemään sänkyyn. Hienosti iskä tsemppasi äitiä epävarmuuksissa. Äiti oli kovin ankara itseään kohtaan ja ihan suotta. Kyllä siinä väsyy kun on vauva ja vilkas taapero huolehdittavana.

Kaikkea hyvää heille!

Pitikö jättää itkemään sänkyyn? Vieläkö siis käytetään tuota välttelevän kiintymyssuhteen kehittämistä kasvatuskeinona? Itse en pysty katsomaan tuota sarjaa ollenkaan. Oliko se tässä sarjassa joskus aiemmin myös se lapsen eristäminen kasvatuskeinona, mitä käytettiin? Vai oliko se niissä jenkkiversiossa? Lasta ei saisi jättää yksin pärjäämään vaikeiden tunteidensa kanssa. Lukekaapa välttelevä kiintymyssuhde ja miten se muodostuu ja millaisia seurauksia sillä voi olla.

Vierailija
39/456 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea hyvää heille!

Pitikö jättää itkemään sänkyyn? Vieläkö siis käytetään tuota välttelevän kiintymyssuhteen kehittämistä kasvatuskeinona? Itse en pysty katsomaan tuota sarjaa ollenkaan. Oliko se tässä sarjassa joskus aiemmin myös se lapsen eristäminen kasvatuskeinona, mitä käytettiin? Vai oliko se niissä jenkkiversiossa? Lasta ei saisi jättää yksin pärjäämään vaikeiden tunteidensa kanssa. Lukekaapa välttelevä kiintymyssuhde ja miten se muodostuu ja millaisia seurauksia sillä voi olla.

Oliko sulla ihan käytännön kokemustakin lapsista vai pelkkää kirjoista luettua faktaa?

Mikä vahinko tapahtui, että lapsi itki väsymysitkua 5 min ja nukahti?

Mikä vahinko tapahtuu jos masentunut huoltaja ei saa levättyä?

Vierailija
40/456 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toisen jakson isä vaikutti aivan ihanalta. Lempeä, kärsivällinen ja niin omistautunut isän rooliin. Ei valitettavasti itsestään selvää edes vielä vuonna 2022. Sain kiinni äidin ajatuksista, kun hän sanoi ettei hän ansaitse... Jos on pitkään kamppaillut huonon itsetunnon kanssa, on hirveän vaikea uskoa, että on todella saanut ja ansainnut noin ihanan perheen. Olin vähän vastaavassa tilanteessa, ja nousi hirveät pelkotilat että tämä onni viedään minulta milloin tahansa pois, ei tällainen rakkaus voi olla minua varten. Masentuneen mieli on hauras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi