Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menen huomenna neljättä kertaa naimisiin ja kutsun teidät kaikki palstalaiset juhlimaan häitä

Vierailija
30.11.2022 |

Vihkiminen tapahtuu huomenna maistraatissa klo 10 ja hääjuhla on kabinetissa klo 13.00 eteenpäin. Jatkot ovat baarissa. Miten pukeudutte ja mitä tuotte lahjaksi? Lapset ja aikuiset ovat kaikki tervetulleita. Kutsut hukkuivat postissa mutta tarjolla on 200 grammaa makaronilaatikkoa, lasillinen maitoa ja jälkkäriksi jäätelöä kakun kanssa. Kurkun kostukkeeksi on myös tarjolla sidukkaa, kaljaa ja lapsille mehua. Neljäs kerta toden sanoo mutta nyt jännittää iik!

Kommentit (207)

Vierailija
181/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa nyt kertomaan miten häät on sujunut? Joko siellä on tapeltu, riittikö ruoka?? Morsiamen tyyli?

Vierailija
182/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy kyllä kiittää aloittajaa. Oon eilis illasta saakka naureskellut ja muistellut noita vanhoja ketjuja, kuten tuijottava koiraa, hää makaronilaatikkoa, sun muita 😂

Voi sinä ihanuus olet niin ihana. Kiitos kiitos kiitos lämpimistä sanoistasi kaltaiseni avomielinen ja avosylinen mamma on ikionnellinen. Nyt ollaan neljättä kertaa naimisissa iik ihanaa!! Tervetuloa ihanuus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkaa nyt kertomaan miten häät on sujunut? Joko siellä on tapeltu, riittikö ruoka?? Morsiamen tyyli?

Kaksi bestmäniä tappeli, yksi kaasoista oksensi lumihankeen, makaroonilaatikko ja jauhenliha makaroonilaatikko tekevät kauppansa ja lahjapöytä notkuu. Munsalan pukuja on viidellä naisella. Yllätyin! Ja yhdellä morsmaikun ex appiukoista. Mitä vielä? Juhlat jatkuu ja vain anoppi vastusti parin vihkimistä ex anoppi juuri se joka yritti varastaa lahjaksi saatua karjalanpiirakkapatsasta. t. kauempaa matkannut vieras

Vierailija
184/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko hyviä lahjoja? En kehdannut tulla kun ei ollut oikeen mitään tuotavaa.

Vierailija
185/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siellä nurkissa ja pöydillä kaikenlaista tavaraa. Olivat varmaan niitä häälahjoja. Paljon ämpäreitä, kulahtaneita villasukkia ja vauvanvaatteita ja erikoisia savitöitä. Joku oli kaatanut ämpäreistä makaronin keitinvedet boolimaljoihin jääpalojen ja mansikoiden kera. Hyvinhän se meni noinkin.

Vierailija
186/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niskat tosi kipeet siitä mun kuperkeikkaesityksestä, mutta kivaa oli. Ylitin itseni ja kaikki taputtivat.

Vierailija
187/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähen kohta kotiin. Koko päivä menny täällä häissä. Kohta en jaksa enää. Kaikenlaista täällä on tapahtunut ja liikaakin.

Vierailija
188/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voisin palan kaakkua ja sidukkaakin..

Vierailija
189/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin jo puolenpäivän aikoihin pois kun se mun tankotanssiesitys ei oikein ottanu tuulta alleen. Piti lähteä päivystykseen, siellä meni loppupäivä. Itse asiassa olen täällä vieläkin. Päätä ja raajoja särkee, mutta kyllä se tästä. Kivaa oli kuitenkin käydä häissä. Kiitos vielä ja onnea!

Vierailija
190/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kävi just niinkuin veikkasinkin. Heräsin vasta puoli yhdeksältä. En ehtinyt häihin. Mutta oli kiva osallistua Teamsin kautta, vaikka yhteydet pätki aika paljon. Aika paljon näytti olevan täysiä jätesäkkejä nurkissa. Nää oli varmaan niitä vauvanvaatteita ja kirppikselle tarkoitettuja kesävaatteita. Muuten oli kauhee hälinä, en saanu selvää kaikesta tapahtuneesta. Kertokaas lisää paikalla olleet.

Vierailija
191/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin paljon porukkaa että jäin vaan eteisestä katselemaan. Joku oli jättäny naulakoille koiransa. Ihme koira, se alkoi tuijottaa mua, eikä lopettanu vaikka kuiskasin sille, että nyt riittää toi tuijotus. Se tuntui aika piinalliselta, en tykkää liiasta huomiosta. Lähin siitä menee ehkä kymmenen minsan kuluttua työpaikalle. Mut tulipa käytyä.

Vierailija
192/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se, joka lähetti sen lauluvideotervehdyksen. Mua rupesikin tänään kovasti hävettämään se video, ehkä ne mun joululaulut ei olleetkaan niin liikuttavia. Kaikki varmaan nauroivat. Nyt kuolen häpeään ja itken peiton alla.

Vierailija
193/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan anonyyminä seurailin juhlia Teamsistä työpäivän aikana. Käsittämätöntä menoa. Ei mitään arvokkuutta.

Vierailija
194/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli häälahjaksi keittänyt kuusi kattilallista hääriisiä, jota sitten heitettiin ympäriinsä. Nyt on mullakin kananperctukka aivan tärviöllä riisipuurosta. Harmittaa kyllä vähän, pakko myöntää.

Vierailija
195/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toin matkalla Alepasta kymmenen Poutapilvi-kääretorttua. Siellä ne on vieläkin kaikki muovikääreissään lahjapöydällä. Aika törkeetä, ettei ole kenellekään maistunut. Taidan lähteä tästä kotiin. Olen tanssinut aivan hulluna tiputanssia tuntitolkulla. Nyt on varpaat niin kipeät, että voisin itkeä ja huutaa.

Vierailija
196/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt maha ihan kuralla. Varmaan siitä hääboolista...

Vierailija
197/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilen täällä nurkassa vaatesäkkien päällä. Väsyttää ja jalat on kipeet, koko päivä korkkareissa. Huilaan tässä vähän ja lähden kotiin klo 23 jälkeen.

Vierailija
198/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies on syönyt lasten vanukkaat?

Vierailija
199/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Löytyikö juhlapaikalta timanttikoristeista tamponikorua? Tietenkin se paras hävisi :( Varmaan jossain vessan, boolimaljan ja narikan välillä... Oli tosi kivaa, harmi kun mun piti lähteä näin aikaisin, mutta sanomista ois taas tullut tuolta miekkoselta jos olisin jäänyt pidemmäksi aikaa. On se vaan ihq kun ei pärjää pidempään ilman mua, vaikka on menkatkin ja kaikkee!

Vierailija
200/207 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tanssin krokseissa. Ei ole helppo laji sekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi