Menen huomenna neljättä kertaa naimisiin ja kutsun teidät kaikki palstalaiset juhlimaan häitä
Vihkiminen tapahtuu huomenna maistraatissa klo 10 ja hääjuhla on kabinetissa klo 13.00 eteenpäin. Jatkot ovat baarissa. Miten pukeudutte ja mitä tuotte lahjaksi? Lapset ja aikuiset ovat kaikki tervetulleita. Kutsut hukkuivat postissa mutta tarjolla on 200 grammaa makaronilaatikkoa, lasillinen maitoa ja jälkkäriksi jäätelöä kakun kanssa. Kurkun kostukkeeksi on myös tarjolla sidukkaa, kaljaa ja lapsille mehua. Neljäs kerta toden sanoo mutta nyt jännittää iik!
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole nyt antaa mitään lahjaa, mutta voin tarjota jonkin ohjelmanumeron. Voin tehdä vaikka kuperkeikkoja huoneen päästä päähän.
Voi ihanuus mikä ihana lahja kaltaiseltasi multitalentilta. Sulhasen kanssa alamme olla huolestuneita että meille ollaan pian kateellisia kun häistä tulee parhaimmat koskaan. No ei kai sentään kukaan ole meille kateellinen. Kiitos kiitos kiitos ihanasta lahjasta. Tervetuloa ihanuus!
Vierailija kirjoitti:
Tuon lahjaksi itse tehdyn savitaideteoksen (esittää karjalanpiirakkaa, koko 50 x 100 cm). Minusta on kiva antaa jotain persoonallista ja lämmöllä juuri teille ajateltua <3<3<3
Voi ihanuus kiitos kiitos kiitos. Kerrotko vielä tarkemmat säilytysohjeet kotiimme ettemme vain hajota tai pikemminkin nyxä tuleva mies ettei rähmäkäpälänakkisormineen hajota ihanaa taideteostasi. Tervetuloa ihanuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole työtön joten en pääse mukaan.
Kiitos kutsusta tulen ilman muuta.
Meillä töissä on koulutuspäivä, joten saan joka tapauksessa päänsäryn lounasaikaan ja joudun poistumaan. - Jauhenlihamakarooniloota sidukan kanssa on ihan parasta pään vaivoihin!
Voi ihanuus. Samaa kolmas exäkin sanoi ja odottaa innolla häitä tai niin ainakin väittää. Tervetuloa ihanuus!
Siltä varalta, ettei kukaan ole tajunnut vielä kysyä: onko makaroonilaatikon jauhenliha varmasti pestyä?
Vierailija kirjoitti:
En tuu, jos tarjolla ei ole juhannussimaa.
Voi ihanuus on tarjolla ylikäynyttä mutta pulloja on vain 10 ensimmäiselle joten ole nopea. Tervetuloa ihanuus! Kippis ja skool.
Tuun ja vaihdan itteni sulhasen paikalle.Oletan että olet nainen ja tykkäät rakastua.
Vierailija kirjoitti:
Onko savukalaa, ettei lapsilla ole itkuntuhruiset silmät. Mun mies sitten tarkistaa trafista autojen omistaja tiedot, Saas nähdä kuinka monella on rahoitusyhtiön kiesi alla. 😉
Voi ihanuus! Kaksi cananpersetukkaa Kouvolasta aikovat kuulemma tuoda mukanaan savukalaa ja turskaa. Kaloillakin on värjätyt räikeät tucat. Tervetuloa ihanuudet!
Vierailija kirjoitti:
Tuun ja vaihdan itteni sulhasen paikalle.Oletan että olet nainen ja tykkäät rakastua.
Vain jos olet ihanuus varakas laatikkoleuka exkalsarimalli ja nykyinen kirurgilentäjä niin siinä tapauksessa ja onhan avioliiton esteet jo tehtynä kaiken varalle? Tervetuloa ihanuus!
Raikkaat voileivät olikin jo mainittu, mä tuon sitten tunkkaisen voileipäkakun.
kai pyysit jo kaikilta elatusmaksujenmaksajiltasi lisäelatusmaksuja. siis tietenkin LAPSILLE, eikä sinulle. pitäähän lasten saada juhliin uudet juhlavaatteet ja bussikuljetus, kun eivät henkilöautoon mahdu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole nyt varaa ostaa lahjaa. Voisin tuoda jätesäkillisen kirppikselle tarkoitettuja kesävaatteita.
Minä voin tuoda anopilta saatuja rikkinäisiä ja kulahtaneita vauvanvaatteita. En tiedä onko ap:llä vauvaa, mutta ei kai se ole niin justiinsa.
Voi ihanuus ei ole vauvaa mutta yksi kaasoista on paksuna ja tarvitsee vauvanvaatteita. Kiitos kiitos kiitos. Tarjottavien ruokien ja lahjapöytä ihan notkuvat huomisissa häissä. Olen niin onnellinen että itken. Tervetuloa ihanuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon lahjaksi itse tehdyn savitaideteoksen (esittää karjalanpiirakkaa, koko 50 x 100 cm). Minusta on kiva antaa jotain persoonallista ja lämmöllä juuri teille ajateltua <3<3<3
Voi ihanuus kiitos kiitos kiitos. Kerrotko vielä tarkemmat säilytysohjeet kotiimme ettemme vain hajota tai pikemminkin nyxä tuleva mies ettei rähmäkäpälänakkisormineen hajota ihanaa taideteostasi. Tervetuloa ihanuus!
Odotan teidän laittavan sen keskeiselle paikalle olohuoneessanne. Jos en näe sitä esillä kun tulen kylään, loukkaannun kovasti.
Mä ajattelin ekaksi, että en v-u jaksa lähtee mihinkään, mut en tiiä, vois sitä ehkä lähteekin, jos tässä vielä innostuis. Tuun ihan omana itsenäni luonnontilassa, jos sopii. Mitään pukuja, kampauksia ja lahjoja en ehi hankkia näin lyhyellä varotusajalla. Että sori siitä.
Mietin tuota tulemista, että kannattaakohan se. Jos on niin rankat häät, että joudun sen jälkeen vielä sairaslomalle töistä.
minä jo ilmottauduin juhliisi ja samalle päivälle muutamaan muuhunkin tapahtumaan. perun sitten viimetipassa ne joihin en mene tai jos ei huvita silloin lähteä, niin perun kaikki
Voin tulla. Siihen aikaa päivästä maistuis parhaiten raikkaat voileivät.
Voi hitsin hitsi. Olisin juhlinut oikein kunnolla, vaikka tullut ihan paikanpäällä tarvittaessa, mutta kun tää päivä. Perjantai - Sunnuntai olis ollut parhaat päivät. Nostan peukkuja.
Itse en jaksa enkä viitsi mennä enää yhtään kertaa naimisiin. Elän mielummin avoliitossa. Ne avioerot, ne on ihan hirveetä säätöä, jos ei homma nappaa ihan niinkuin hautaan asti. Se homma rullaa ja jatkuu, jos se on mennäkseen.
T: mies avoliitosta
Vierailija kirjoitti:
kai pyysit jo kaikilta elatusmaksujenmaksajiltasi lisäelatusmaksuja. siis tietenkin LAPSILLE, eikä sinulle. pitäähän lasten saada juhliin uudet juhlavaatteet ja bussikuljetus, kun eivät henkilöautoon mahdu
Kai tämä uusi isäpuoli on niin varakas että kyllä lapsijoukon elämässä ei enää mitään puutetta. Ite en ainakaan köyhän kanssa menis naimisiin. Avoliitossa vois vuoden asua.
Jos ei vielä tartte lyödä lukkoon huomista tulemista, niin voisin tulla lounastunnilla tunniksi piipahtamaan. Voin esittää vaikka tankotanssia, en olekaan koskaan ennen kokeillut sitä.
Onko savukalaa, ettei lapsilla ole itkuntuhruiset silmät. Mun mies sitten tarkistaa trafista autojen omistaja tiedot, Saas nähdä kuinka monella on rahoitusyhtiön kiesi alla. 😉