Menen huomenna neljättä kertaa naimisiin ja kutsun teidät kaikki palstalaiset juhlimaan häitä
Vihkiminen tapahtuu huomenna maistraatissa klo 10 ja hääjuhla on kabinetissa klo 13.00 eteenpäin. Jatkot ovat baarissa. Miten pukeudutte ja mitä tuotte lahjaksi? Lapset ja aikuiset ovat kaikki tervetulleita. Kutsut hukkuivat postissa mutta tarjolla on 200 grammaa makaronilaatikkoa, lasillinen maitoa ja jälkkäriksi jäätelöä kakun kanssa. Kurkun kostukkeeksi on myös tarjolla sidukkaa, kaljaa ja lapsille mehua. Neljäs kerta toden sanoo mutta nyt jännittää iik!
Kommentit (207)
En voi tulla, koska olen tuoksuyliherkkä.
KOP, KOP (no ei sentään KansallisOsakePankki) voisko joku tulla avamaan oven? Jalassa silkkisukat ja kymmenen sentin korot, pitäis päästä lämpimään istumaan, nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Onnea paljon! En päässyt paikalle. Nyt kun olet löytänyt ainoan oikean ja pääset lopulta viettämään perhe-elämää, tarvitse enää haahuilla onnea etsimässä. ( Vuoteen- kahteen?)
Morsiuspari on nyt kiireinen juhliessaan mutta välitän morsiamelta viestin että ensi kesänä on vihkivalojen uusinta saman no 4 miehen kanssa. Wohoo!! Kohta ryypätään ja biletetään!! t. kananprse tucca kaaso Kouvolasta
AV-häissä on tietenkin makarOOnilaatikkoa.
Muista säilyttää keitinvesi makaroonista.
Vierailija kirjoitti:
Muista säilyttää keitinvesi makaroonista.
Moroooo! Hitsi kun kengät puristaa ja pantterikuvioinen minimekko räjähtää kun olen laihtunut 300 grammaa enkä ole vielä edes päässyt kakun kimppuun. Kolmas bestmänneistä joi makaroonien keitinvedet kun luuli sen olevan alkomahoolia. t. toinen kaaso kouvola tucca
Vierailija kirjoitti:
KOP, KOP (no ei sentään KansallisOsakePankki) voisko joku tulla avamaan oven? Jalassa silkkisukat ja kymmenen sentin korot, pitäis päästä lämpimään istumaan, nyyh.
Täällä ollaan jo! Tervetuloa ihanuus!
Vierailija kirjoitti:
En voi tulla, koska olen tuoksuyliherkkä.
Todellako olet herkkä makaroonin hajulle?
En usko sun juttujas,ihan Provo:)
Vierailija kirjoitti:
Kolmas kerta toden sanoo neljäs ihan turhaa rahan menoa. Lähde yksin lämpimään ja nauti kunnon lemmenleikeistä rantaleijonan kans ilman kahleita.
Pah oot vaan katellinen kun aviomies no 4 on komea laatikkoleuka exkalsarimalli lentäjä kirurgi.
Käyttäjä41805 kirjoitti:
En usko sun juttujas,ihan Provo:)
Hiekkap!lluilta pääsy kielletty.
Olen yksinäinen sinkkumies ja etsin komeaa kouvolalaista tatuoitua rääväsuuta. Missä on unelmieni nainen?
Vierailija kirjoitti:
Olen yksinäinen sinkkumies ja etsin komeaa kouvolalaista tatuoitua rääväsuuta. Missä on unelmieni nainen?
Täällähän me Porvoossa ollaan AP:n häissä.
Väentungoksessa vilahti yksi tai muutama Munsalan kansallispuku. Toivotaan vaan ettei kukaan kaada sidukkaa ja kakkua kauniin mekon päälle. Nohan nyt minne ne munsalat nyt katosi??
Miksi meitä vegaaneja ei ole huomioitu tarjoilussa? Täytyy mennä mäkkärin kautta kotiin. 😢
Vierailija kirjoitti:
Miksi meitä vegaaneja ei ole huomioitu tarjoilussa? Täytyy mennä mäkkärin kautta kotiin. 😢
Tsot tsot olen vegaani kaaso Tammisaaresta ja vegaanipöperöt on laitettu tarjoilupöydän reunalle. Tulkaahan nyt hakemaan massut täyteen.
Nyt täytyy kyllä kiittää aloittajaa. Oon eilis illasta saakka naureskellut ja muistellut noita vanhoja ketjuja, kuten tuijottava koiraa, hää makaronilaatikkoa, sun muita 😂
Tuolla pihalla ois nyt puhelu kaikille miehille, paitsi tuomarille.
Kiitos kutsusta. Paketoin lahjaksi kaikki viisisataa tyhjää, mutta pestyä vanukaspurkkia, jotka ex-mieheni (se sika) jätti jälkeensä.