Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: onko miehesi pettänyt sinua tai muita ja miten suhtautuu pettämiseen?

Vierailija
09.11.2006 |

Minun aviomieheni on nuorena ekan tyttöystävän kanssa seurustellessaan mennyt jossain kotibileissä humalassa suutelemaan toista naista. Mies katuu tätä kovasti, kun ollaan asiasta paljon puhuttu. Mieheni reaktio tähän temppuun oli se, että tunnusti tyttöystävälleen, erosivat ja mieheni lopetti vastaisuuden varalta alkoholin käytön kokonaan, vaikkei koekaan, ettäolisi riski pettää. Miten teillä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on pettänyt kaikkia kumppaneitaan kaikissa liitoissaan. Minun kanssani yritteli ja aloitteli, on tehnyt mm. selväksi että vientiä olisi ollut baareireissuilla. Ennen yhteenmenoamme oli oikea häntäheikki, ja kehuskeli vielä pitkään naimisiinmentyämmekin naisillaan. Todella kuvottavaa minusta. Toivottavasti kukaan ei enää levitä jalkojaan tuolle ukolle, loppuiän selibaatti tekisi sille hyvää!

Minulla on muuten hyvä teoria miehen käytökselle: Se laukeaa seksissä kuin koulupoika, eli hommelit ei kauaa kestä. Tämä oli ongelma miehen aiemmassa suhteessa ja ajattelenkin nyt, että pidemmässä liitossa moisesta alkaa olla jo haittaa. Mies tietänee tämän alitajuisesti itsekin ja siksi sillä on varmasti tarve paneskella kaikkia antavaisia naisia, jos vaikka jokun kanssa kalu ei hyytyisi kättelyssä...

Vierailija
2/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankoni siis erosi vaimostaan kun vaimo lähti toisen miehen mukaan jättäen pienet lapsensakin taakseen. :/

Lanko ei vieläkään luota naisiin ja oma miehenikin suhtautuu hieman epäluuloisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asenne pettämiseen on seuraavanlainen: jos kotona ei saa, niin sitten haetaan muualta.

" Ihana" mies mulla..

Vierailija
4/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pettäisi, on sitä mieltä, että jos niin huonosti menee, niin sitten on aihetta keskustella asioista.

Vierailija
5/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämiseen suhtautuu lähinnä niin, ettei voisi antaa anteeksi jos minä pettäisin häntä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan