Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

palkka-asiaa!! osaiskohan joku kertoa?

Vierailija
26.10.2006 |

eli kyseessä on yötyö. peruspalkka ois n. 1500. palkan lopullinen summa määräytyy tehtyjen pyhien yms määrästä sekä ns. aktiivisista tunneista (jolloin oikeasti tehty työtä, kyseessä tavallaan päivystäminen,jossa osa työ ajasta on nukkumis-aikaa). työstä sanotaan, että yötyökorvaus on 40 prosenttia. mitenkähän tää nyt sitte lasketaan, tonko 1500 päälle suoraan 40 prossaa vai vain joiltakin tunneilta vai voisko tuo olla laskettuna jo tuohon perussummaan se 40 prossaa? kun ei ihan aukee mulle tuo kuvio, kun yön aikanakin on tunteja eri palkkaprosenteilla. jos joku tietää aiheesta jotai ja osaa kertoa, olisin kiitollinen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten vielä lisät tehdyistä pyhistä ja muista tunneista? AP vielä jatkaa jankutusta. kiitos jos vastaat!!

Vierailija
2/6 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku tietäs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en nyt voi soitella työnantajalle ja haluisin kuitenkin vähän ymmärtää tuota palkan määräytymistä. tai jos joku osaa selventää itse, mielellään vielä otan tietoa vastaan. ap *sori jankutus*

Vierailija
4/6 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun peruspalkkasi on 1500 ja näin ollen saat tunnilta 9,37 tämä lisä lasketaan tästä tuntipalkasta eli lisä olisi 3,75. Näin ainakin minä sen laskisin.

Vierailija
5/6 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika yleisesti klo21-06 välinen aika. Eli vaikka työaikasi olisi klo 20-08, saat yölisät vain tuolta " yöajalta" ja ne lasketaan peruspalkasta. Ne muut lisät tulee sitten erikseen.

Vierailija
6/6 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyhälisät on 100% ja lauantai 25%. Pyhälisät alkaa pyöriä la- iltana klo 21. Mutta noi lisät on todella ihan kiinni siitä, miten paljon sulle sattuu pyhiä ja usein maksetaankin eri aikaan, kun peruspalkka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi