Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua vaivaa persiissä roikkuva rattiraivoaja!?

Vierailija
30.11.2022 |

Miksi sinun pitää ajaa ylinopeutta ja kiihdytellä sen Audi-maasturisi kanssa kaupunkialueella? On liukasta, liikenteessä on aamuisin paljon muitakin ihmisiä kuin vain sinä. Sitten jäät roikkumaan ihan takalasiin kiinni ja näen peilistä, että puhut vielä puhelimessa samalla! Jos tekisin äkkijarrutuksen, niin...

Ja kyllä, ajan nopeusrajoitusten mukaan, minulla on tehokas auto, joka myös kiihtyy, seuraan liikennettä ympärilläni ja vaikka niitä suojateitä ylittäviä lapsia, liukkaalla tilannenopeus on se, joka ratkaisee.

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on ainoa paikka, jossa ihmisraasu Audin ratin takana voi kuvitella olevansa jotain.

Vierailija
2/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä se idari ohi, sillähän tuosta pääsee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku roikkuu mun perseessä kiinni niin tahallani hidastan vauhtia jotta ajan alinopeutta

Vierailija
4/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku roikkuu mun perseessä kiinni niin tahallani hidastan vauhtia jotta ajan alinopeutta

Kiitos että helpotat ohittamista!

Vierailija
5/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hommasin tuulilasiin kameran. Kesän jälkeen on kuvannu hölmöjä. Nyt parina päivänä 3. Yhdellä oli lähteny peräkärry irti ajossa ja kärry oli metsässä. Ehkäpä säästöillä ostan takalasiin myös kameran.

Vierailija
6/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinua vaivaa se persiissä roikkuva apina?

Vierailija
7/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin. Jos et kykene dynaamiseen ajoon, niin tee tietä.

Vai dynaaminen ajo!? 😂 valitettavasti sinun dynaaminen ajosi voi viedä jonkun hengen.

Vierailija
8/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on riski myös minulle.

En halua, että kukaan ajaa perääni.

,eri

Vierailija
9/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin. Jos et kykene dynaamiseen ajoon, niin tee tietä.

Korjattu: Koska mä voin. Et kykene dynaamiseen ajoon, mutten minäkään.

Vierailija
10/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä samat roikkujat ovat monesti myös niitä, jotka eivät osaa liikennesääntöjä. Törkeästi vedetään vaan tasa-arvoisessa risteyksessä oikealta tulevan edestä. Minä, minä, minä ensin.

Vierailija
11/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä keleillä myös urissa ajaminen taajama-alueella on kyllä hauskaa. Takana roikkujalla pyyhkijät viuhuu ja pissapoika aktiivisessa käytössä. Se takalasiin asennettava kamera olisi kyllä mahtava. Vielä en ole moista hommannut.

Vierailija
12/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joudun pysähtymään yhtäkkiä niin apina voi rysähtää persiiseen ja on tässä parempaakin tekemistä kuin alkaa vaatimaan apinalta korvauksia.

Vierailija
13/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tuohon autokoulun opettaja aikoinaan antoi toimivan ohjeen. 

Jätä itse tuplavälit edellä menevään jos joku roikkuu perseessä niin ei tule tarvetta äkkipysähdykseen ja kuumakalle pääsee ohi jos haluaa kun on tilaa.

Vierailija
14/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaivaakaan jos onnistuu roikkumaan erossa takapuskuristani. Vaikka peräänajaja maksaa, vakuutuksesta tai muuten, niin se kertakin auto korjaamolla on pikkuisen liikaa.

Vierailija
15/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavintahan tässä on se, että kyseinen dynaaminen ajotapa ei ole kokonaisuuden kannalta sujuvin. Itse asiassa kaukana siitä. Kun tiellä liikkujien nopeudet ovat mahdollisimman tasaiset, liikenne sujuu ja on myös turvallista.

Kehäteitä päivittäin ajavana huomaa kuinka typerää ja haitallista tämä jatkuva kiihdyttely ja jarruttelu on verrattuna omaan tasaiseen ajoon vakionopeusäädin kytkettynä.

Vierailija
16/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä keleillä myös urissa ajaminen taajama-alueella on kyllä hauskaa. Takana roikkujalla pyyhkijät viuhuu ja pissapoika aktiivisessa käytössä. Se takalasiin asennettava kamera olisi kyllä mahtava. Vielä en ole moista hommannut.

Meillä on autossa takakamera. Se on hauska näytöstä katsella kun takana oleva jauhaa purkkaa ja vilkuilee hermostuneena joka suuntaan. Eilen joku hakkasi rattia meidän takana jonossa. Jono oli tullut tietyöstä.

Vierailija
17/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nousis kuinka nyt paskamyrsky naispuolisilla ihmisillä niin totean että huomattavasti suurin osa persiis roikkujista on naisia. Mä en kyllä kuulu tuohon joukkoon vaikka naiseksi itseni luokittelenkin.

Vierailija
18/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se egonjatke on naisilla koti ja miehillä auto nuin hiukan kärjistäen. siksipä ei ikikoskaan tule ohjelmaa"mahtavat naisluolat" ja siksi rattiraivo.

Vierailija
19/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä mulpero, joka tukit tien etkä päästä ohi, vaikka ajat alle tarkoitettua nopeutta. Teiltä pitäisi ottaa kortti pois, jos ei uskalla ajaa tarkoitettua nopeutta menköön bussilla.

Vierailija
20/150 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ok silloin, kun ei haitata muiden kuin sen perseessäroikkuvan liikkumista. Jossain kehätiellä tahallinen hidastelu vaikuttaa aika monen fiksunkin kuskin ajamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi