Mitä naiselle joululahjaksi?
Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?
Kommentit (853)
Vierailija kirjoitti:
Nahkasaappaat, sellaiset mustat jotka on ihonmyöteiset ja ulottuu polviin saakka.
Vain jos vaimosi on dominatrix
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksilelu sai niin paljon alapeukkuja? Minusta seksilelu on hauska joululahja, toivoin sellaista mieheltäni. :)
"Tossa dildo, hoida ittes kun mä en jaksa"
Valkoiset sisustustikkaat ja kukkia <3
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.
Ei mulle ainakaan olisi. En käytä koruja, vaikka mulla niitä onkin. Korvissani ei ole reikiä korviksille, joita mulla ei sentään ole. Monista voimakkaista tuoksuista saan päänsäryn. Suklaa ja salmiakki kyllä toimisivat mulle (siis erikseen, ei esim. salmiakkisuklaa), marmeladit ja hedelmäkarkit ei.
Luulen, että täysin varmoja valintoja ei ole olemassakaan, vaain täytyy tuntea lahjan saaja edes jollain tasolla, jotta voi mieleisen lahjan antaa.
Vierailija kirjoitti:
- Koru
- Hajuvesi
Entäpä, jos ei käytä koruja ja on tuoksuyliherkkkyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Chanel 5 hajuvesi.
Chanel 5 on rikkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Koru
- Hajuvesi
Entäpä, jos ei käytä koruja ja on tuoksuyliherkkkyyttä?
Tuoksuyliherkkyys on meemisairaus ja kaikki femiiniset naiset käyttää koruja, joten siinä tapauksessa voit vaikka ostaa 98 bensaa ja vasaran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää vaan ostako summanmutikassa hajuvettä. 🙈 Kukaan ei halua käyttää sellaista hajuvettä, joka ei miellytä. Kannattaa ostaa pullo samaa mitä hän ennestään käyttää.
Eikö ne kaikki kuitenkin haise aivan samoilta? Eihän sillä pitäisi olla kauheasti väliä mitä ostaa? Vai onko muka
Miesten mielestä kyllä. Naiset taas huomaa niissä kukkaisia vivahteita ja myskisiä tuoksunuotteja (täyttä hevonkakkaa)
Seinään Life, love, laugh tarra
Joku meikkipalletti tai meikki setti
Kyllähän ne seksikkäät alusasut on todella hyvä lahja ja sinustakin varmaan niitä mukava katsella?
Pehmonalle 🤗