Mitä naiselle joululahjaksi?
Auttaakaa epätoivoista miestä. Ideani ovat aivan loppuneet ja yritän löytää lahjaa 20-vuotiaalle vaimolleni (itse siis 36v). Mitä teidät naiset tai vaimot haluaa joululahjaksi? Tai joku mistä hän ainakin yllättyisi positiivisesti?
Kommentit (853)
Paljonko mensan nettitestistä? Kysyn tosissaan vaikka voi vaikuttaa kettuilulta?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pitkälti vaimosi mieltymyksistä. Varmoja valintoja on aina korut ja tuoksut.
Ite naisena en käytä ollenkaan koruja
Miksi siltä vaimolta ei voi kysyä suoraan?
Joku haluaa koruja, joku lautapelejä, joku elämyslahjan, joku ravintolaillallisen. Ei "naiset" ole mikään parviäly, joille voi ostaa lahjan vain sukupuolen perusteella.
Jos et vielä ole ostanut lahjaa niin osta käsilaukku. Kaikki naiset tarvii käsilaukun ja ne on hintavia. Tai ainakin parhaat ja kestävimmät.
Terveppä terve kaikille neidoille
Happy ending hieronta ja keittokirja
oisko postaa jotain akuutti nippii tai budi hippii?
Kortti, jonka tyttöystävä voi käyttää saadakseen hieronnan sinulta. Kortin loppuun jokin henkilökohtainen huomiointi/teidän juttu tai yksinkertaisesti "rakastan sinua".
Kortti, jolla tyttöystävä voi valita paikan romanttiselle ravintolaillalliselle. Kortin loppuun jokin henkilökohtainen huomiointi/teidän juttu tai yksinkertaisesti "rakastan sinua".
Kortti, jonka tyttöystävä voi käyttää matkaan jonnekin teille merkitykselliseen paikkaan (oli se sitten puiston penkki, lomakohde jossain päin Suomea tai kulmakuppila - joku mikä on merkityksellinen teidän parisuhteenne varrella).
Hieronta-/ hemmotteluhoitolahjakortti (jos tiedät tyttöystäväsi tällaisista pitävän, kaikki eivät pidä).
Oheen halutessaan vaikka jokin konkreettinen, kuten kukkakimppu tmv.
Mitä haluaisin / toivoisin puolisoltani?
Makkarihommat sujuu arjessa, en ole ilman jäänyt. Päinvastoin tuossa asiassa olen se hemmoteltu prinsessa joka tekee myös aloitteita ja joihin saa vastakaiun aina. En anna pakkeja.
Puolisoltani joka viettää arjen kanssani ja jonka kanssa aika menee kuin siivillä, on kaikin puolin hyvä olla. Huomiointi tulee ns 24/7 vaikka molemmilla vaativa työ ja omat harrastukset.
En välitä 5000 helyistä, vaatteet saan itse ostettua, reissataan yhdessä koska paras matkakumppani.
Mitä voin toivoa?
Kaappaisi syliin ja toteaisi taas olleen hyvä vuosi, kiitos siitä. Antaisi hellän pusun, joulukukan (rakastan hyasinttia), suklaarasian ja antaisi näkyä sen rakkauden jonka tiedänkin olevan läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin viime jouluna laihdutuskirjan, kyllä tykkäsi.
No, montako kiloa laihduit?
Vierailija kirjoitti:
Tuoksuja kannattaa ostaa vain, jos tietää että nainen käyttää niitä. Nykyään läheskään kaikki eivät käytä. Itse ilahtuisin satiinisesta tai silkkisestä yöpaidasta. Tosin senkin pitäisi olla sellainen, jossa ei ole kutittavia pitsejä tai säädettäviä olkaimia (ne muoviosat painavat selkää). Kirjoista pitävälle vuoden Finlandia-voittaja on hyvä valinta, koska on luultavasti vielä lukematta, ja koska et joudu miettimään sen enempää millainen kirja olisi sopiva. 20-vuotiaana ainakin itselläni oli vielä intoa lukea "vakavaa" kirjallisuutta, vaikka nyt nelikymppisenä ei ihan koko ajan enää jaksa. Riippuu ihan siitä millainen ihminen vaimosi on.
Tuokaan ei ole yleistettävissä. Moni parikymppinen ei nykyään lue yhtään mitään ylimääräistä, jos opiskelulta jää aikaa. Mikä tietysti on sääli.
Miksi Helsingin keskellä kulkee juna?
Onko sinulla joku ongelma?