Kokoomuksen hellimä kotitalousvähennys ei työllistä enemmän kuin ilman sitä
mutta on kallis keino tukea hyvätuloisten remppoja!
Sinnikkäästi jatkavat kusetusta samoin kuin sitä, että palkansaajan veronalennukset loisivat työpaikkoja. Ekonimistit eivät ole koskaan saaneet tälle mitään vahvistusta.
Kommentit (6)
Edellinen tutkimus, minkä näin tästä oli jonkun Hakaniemessä istuvan AY-viskaalin tekemä "tutkimus", jossa todettiin, että köyhillä ei ole varaa palveluihin missään tapauksessa ja rikkailla ei ole mitään väliä, mitä ne maksavat.
Täysin tyypillistä kommunistiretoriikkaa siis, jossa koko kansa jaetaan kapitalisteihin ja proletariaattiin ja unohdetaan kokonaan se 80 % siitä välistä, joka sijoittuu siihen välimaastoon.
Se nyt vain on tyhmää maksaa veroja.
- AY-liikkeen toverimiljonääri, kiitos verovapaiden miljardibisneksien.
Tuttu remppaäijä sanoi, että jos vähennys poistetaan, niin alkaa tehdä hommia pimeänä. Näin vasemmisto torjuu harmaata taloutta!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen normituloinen ja teettänyt monia remppoja kotitalousvähennyksen avulla. Ilman sitä en olisi teettänyt kaikkia
Sama. Monet katot ja keittiöt olisi jääneet vanhuksillakin maksamatta ilman, että silmissä olisi siintänyt kotitalousvähennys.
Kumma juttu, että äitinikin, joka on matalapalkka-alalta eläköitynyt on hyötynyt kotitalousvähennyksestä.
Itse olen normituloinen ja teettänyt monia remppoja kotitalousvähennyksen avulla. Ilman sitä en olisi teettänyt kaikkia