Mitä ajattelette 27-vuotiaasta naisesta joka ei jaa itsestään mitään someen
Olen 27-vuotias ja minua ei löydä somesta tai netistä muutenkaan. Profiili facebookissa on minimaalisilla tiedoilla mutta kuvia ei löydy enää mistään ja en melkein ole edes olemassa netin maailmassa. Olen hyvin tarkka yksityisyyteni suhteen ja haluan pitää yksityiselämäni pienen piirin tietona. Ehkä ristiriitaista on, että olen itse kouluttautunut media-alalle. Mietin vain mitä ajatuksia tämä ihmisissä herättää vai herättääkö mitään?
Kommentit (62)
"Verkostot luodaan somessa". Parilla klikkauksella tutustutaan ? Kiiltokuviin Kait. Kenellä on paras kiiltokuva voittaa?
Idiootit jakavat somessa henkilötietonsa. Näitä väärinkäytettään koko ajan, identiteetti, asiaton seuranta, ym.
LinkedIn profiili tarkoittaa että haet muualta töitä käytännössä etkä ole motivoitunut. Voi olla seurauksia nykyisessä työssä . Pks näkyy olevan työpaikkarulettia jossa joku hyppää parin vuoden välein uuteen paikkaan ja jakaa edellisen työn tiedot. Esim johtajia ja "hallitusammattilaisia"=potkut saaneita pomoja.
Jos HR on Suomessa vajonnut ala arvoiselle tasolle, haetaan vain netistä , huhhuh.
Itsekin olen media-alalla, 40+ mies, mutta en jaa itsestäni oikeastaan mitään tietoa enkä postaa juuri koskaan omalle profiilille. Tiedän some-maailman kyllä hyvin työni kautta ja se on osa duunia.
Alalla olevat on aika hyvin jakautuneet meihin, jotka olemme somessa paitsiossa oman profiilin kanssa ja niihin, jotka huutavat joka asiaan jotain. Eikä tämä ole mitenkään sidonnainen ikään tai sukupuoleen.