Mitä ajattelette 27-vuotiaasta naisesta joka ei jaa itsestään mitään someen
Olen 27-vuotias ja minua ei löydä somesta tai netistä muutenkaan. Profiili facebookissa on minimaalisilla tiedoilla mutta kuvia ei löydy enää mistään ja en melkein ole edes olemassa netin maailmassa. Olen hyvin tarkka yksityisyyteni suhteen ja haluan pitää yksityiselämäni pienen piirin tietona. Ehkä ristiriitaista on, että olen itse kouluttautunut media-alalle. Mietin vain mitä ajatuksia tämä ihmisissä herättää vai herättääkö mitään?
Kommentit (62)
Mulla on sama en kuulu fb enkä mihinkään muuhunkaan,älypuhelintakaan en ole hommannut,en tartte.
Pisteet painuu miinuksen puolelle sillä että kysyt vauvalta mielipidettä tälle.
Se on säälittävää.
Psykoosipotilaiden sairaudentunnottomuus ja lääkehoitoihin liittyvät haittavaikutukset johtavat helposti lääkehoidon laiminlyömiseen. Injektiomuotoisilla psykoosilääkkeillä voidaan kuitenkin ehkäistä annostelutaukoja ja siten vähentää sekä psykoosin uusiutumisvaaraa että sairaalahoidon tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Pisteet painuu miinuksen puolelle sillä että kysyt vauvalta mielipidettä tälle.
Se on säälittävää.
Kyse on vaimomatskuu-incelin trollauksesta. Miten hän muutenkaan trollaisi, paitsi täällä?
Säälittävyydestä samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Psykoosipotilaiden sairaudentunnottomuus ja lääkehoitoihin liittyvät haittavaikutukset johtavat helposti lääkehoidon laiminlyömiseen. Injektiomuotoisilla psykoosilääkkeillä voidaan kuitenkin ehkäistä annostelutaukoja ja siten vähentää sekä psykoosin uusiutumisvaaraa että sairaalahoidon tarvetta.
Miksi kirjoitat tämän anonyymille palstalle?
Nyt marsmars lääkärille kertomaan asiasi.
Ei mitään. Olen vuotta vanhempi ja teen melkolailla samoin. Fb minulla on, mutta se on suljettu ja siellä on vain sukulaisia ja läheisiä ystäviä, käytän sitä lähinnä kuulumisten vaihtoon kyseisen piirin kanssa, mitään selfieitä en sinne laita.
En ajattele yhtään mitään.
En minäkään jaa omia asioitani vaikka sosiaalisen median alustoilla olenkin enkä tosiaankaan kysele kenenkään mielipidettä tai ajatuksia asiasta.
Uteliaisuuskiimaiset luonnollisesti paheksuvat, koska pitävät suorastaan oikeutenaan saada tietää kaikki alkaen vessassa käynneistä.
Hyvä homma, kannattaa jatkaa samaa rataa
Fiksu ihminen, joka osaa myös kyseenalaistaa asioita.
Olen vuoden vanhempi ja tekemässä graduani someen liittyen, mutta enpä minäkään ole itse somessa. Ilmiönä olen siitä kuitenkin kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin poikkeavia tällaiset naiset. Arvostan.
Ovatko? Kun katsoo somea, vaikuttaa että kaikki ovat siellä, mutta toisaalta ei näe ketkä kaikki eivät ole.
Terve lähestymistapa.
Näin IT-henkilönä tunnen monia jotka työkseen rumbaavat firmojen someja.
Mitä lähempänä tätä hommaa ovat, sitä vähemmän pyörittävät omia sivujaan, joko ihan minimissä tai sitten eivät ollenkaan.
Kannattaa muistaa että jos joku on ilmainen, niin silloin sinä ja tietosi ovat se maksu joka kulissien takana tapahtuu.
Olethan somessa, jos on tili somessa. Ihan sama jaatko sinne mitään, silti olet siellä.
Somettomia ihmisiä on paljon. Et ole mitenkään uniikki tapaus.
En mitään. En yhtään mitään, koska ei voisi vähempää kiinnostaa.
Some aiheuttaa ongelmia vain someriippuvaisille ihmisille. Moni pystyy olemaan somessa eikä se aiheuta mitään ongelmia. Itse toivotan somessa hyvää joulua sukulaisille, jota en koskaan muuten näe.
Minä nostan sulle hattua. Olet harvinaisen viisas nuori ihminen.
hyvä nainen, voisitko lähettää kuvan?
Ilmeisesti sen verran uupunut, että et huomannut tämän palstan olevan anonyymi.
Ps. Nettiin ei jaeta mitään omalla nimellä, koska netti ei unohda ja säännöt muuttuu.