Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesettekö ja silitättekö naiset miehenne vaatteet vai olenko ainoa joka tekee näin?

Vierailija
29.11.2022 |

Kaksi vuotta olen pessyt mieheni vaatteet ja silittänyt vielä päälle. On aina puhtaat ja viimeisen päälle silitetyt vaatteet miehellä ja mies saa usein kehuja kuinka siisti on. Muita jotka toimivat samoin?

Kommentit (160)

Vierailija
1/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies osaa tehdä tuon itsekin.

Vierailija
2/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauska, mutta ei kyllä ole aikaa tuollaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onneton tossukka. Palvelija ja kodinhoitaja, et tasavertainen kumppani.

Vierailija
4/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan tehnyt noin. Siis pesin vaatteet muiden vaatteiden mukana, mutta en todellakaan silittänyt. Eron jälkeen eksä löysi uuden ja kehui kuinka tämä uusi jopa silittää vaatteet. 

Vierailija
5/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä niin hyvä palvelu ei ole että silittäisin mieheni vaatteita,juhliinkiin joutuu silittää ihan itse,minun huolehtiessa itseni ja lapset valmiiksi. Mutta tokikin saa pestyt ja siististi viikatut vaatteet päivittäin hyllyynsä. :)

Vierailija
6/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoidan nuo hommat ihan koska tykkään niistä. Toki mies puolestaan hoitelee enemmän jotain muita hommia. Esimerkiksi tiskikoneen mies yleensä tyhjentää. Ja olisihan se hölmöä pyörittää puolikasta koneellista mun vaatteita ja mies sitten pesisi omansa erikseen.

Vierailija
7/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten niitä vaatteita pitää silittää? Puvut ja kauluspaidat ehkä ymmärrän. Kauluspaitojakin on mallia non iron.

Vierailija
8/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen meillä pyykit (ihan kaikkien perheenjäsenten), en silitä mitään.

Vierailija
9/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pesen vaatteita, niin heitän sinne kyllä miehenkin vaatteita joita korissa on. Silitä en mitään vaatteita, ja jos mies haluaisi silitetyt vaatteet niin itse saisi tehdä.

Vierailija
10/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään silitä mieheni vaatteita. Hän on aikuinen mies, joka osaa tehdä sen itse. Kun laitan pyykkikoneen päälle, laitan toki koneeseen pyykkikorista myös siellä olevat pesuun sopivat mieheni vaatteet, samoin kuin mieheni laittaa koneeseen pyykkikorista myös minum vaatteeni.

Vierailija
11/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä vei kaikki työpaitansa pesulaan pestäväksi ja silitettäväksi. 

Vierailija
12/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi hyvin omituista, jos en pesisi samalla miehen vaatteita kun pesen omani. Sama tietysti myös toisin päin. Silittämistä sen sijaan en harrasta, ehkä kerran vuodessa johonkin juhliin ja samalla tietty molempien.

Vierailija
13/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin ukolle, että sopii hyvin, että minä silitän sinulle paidan ja sinä silität minulle. Kumpikin silitti sitten omat paitansa.

Vierailija
14/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen, en silitä kylläkään. Mutta mies ei ole pessyt pyykkiä kymmeneen vuoteen. Toisaalta minä en ole tiskannut kymmeneen vuoteen. 🙂

Vierailija
15/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten niitä vaatteita pitää silittää? Puvut ja kauluspaidat ehkä ymmärrän. Kauluspaitojakin on mallia non iron.

Ainakin eksällä oli kaikki paidat silitettävää materiaalia ja sen takia vei ne pesulaan pestäväksi ja silitettäväksi. 

Vierailija
16/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies maksaisi mulle kotirouvana olemisesta niin tottakai tekisin noin, mutta jos ei maksa niin en todellakaan. On mulla omia menoja, haluja ja asioita, mitä haluan tehdä, enkä jotain paitoja silitellä. 

Vierailija
17/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet onneton tossukka. Palvelija ja kodinhoitaja, et tasavertainen kumppani.

Noin se on siinä tapauksessa jos mies ei tee mitään ja kaikki kasautuu naiselle. Meillä ei ole niin.

Vierailija
18/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihmiset, jotka silittävät vaatteensa ja pitävät niistä huolta näkevät selvästi kun on noita non iron -vaatteita. Ei vain ole olemassa vaatteita, jotka eivät kaipaisi höyrytystä tai silitystä. Silitys ainakin itselläni pakottaa katsomaan sen vaatteen huolellisesti läpi ja auttaa näkemään mahdolliset korjausta vaativat kohdat tai esimerkiksi kauluspaidoissa jos vaatii syvempää pesemistä pesulassa. Tosin yleensä käytän kaikki kauluspaitani pesulassa pesettämässä. Kuten myös jakkupuvun ja muut herkemmät materiaalit kuten silkki. Pesulalasku on kuukaudessa muutaman satasen.

Vierailija
19/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen, en silitä kylläkään. Mutta mies ei ole pessyt pyykkiä kymmeneen vuoteen. Toisaalta minä en ole tiskannut kymmeneen vuoteen. 🙂

No minä ainakin mieluummin pesisin niitä pyykkejä kerran viikossa kuin hoitaisin tiskit kerran päivässä. 

Vierailija
20/160 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin ja silitin kun lapset olivat pieniä. Siinä ne meni kaikki samalla. Enää en harrasta silittämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi