Pesettekö ja silitättekö naiset miehenne vaatteet vai olenko ainoa joka tekee näin?
Kaksi vuotta olen pessyt mieheni vaatteet ja silittänyt vielä päälle. On aina puhtaat ja viimeisen päälle silitetyt vaatteet miehellä ja mies saa usein kehuja kuinka siisti on. Muita jotka toimivat samoin?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen teitä, jotka ette suostu edes pesemään puolisonne pyykkejä. Pidättekö edes puolisoistanne kun kaikki on noin vastenmielistä??
Meillä pyykit pesee ja viikkaa kuka kerkiää. Arkikäytössä ei ole vaatteita jotka kaipaisivat silitystä.
Eiköhän se niin ole toivottvasti useimmissa perheissä. Pyykinpesu kuuluu kaikille perheen kynnelle kykeneville. Ei vain naiselle. Siitä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen teitä, jotka ette suostu edes pesemään puolisonne pyykkejä. Pidättekö edes puolisoistanne kun kaikki on noin vastenmielistä??
Meillä pyykit pesee ja viikkaa kuka kerkiää. Arkikäytössä ei ole vaatteita jotka kaipaisivat silitystä.
Luulen että heillä on kyse vallasta, ja se tuhoaa parisuhteen. Aina kun aletaan laskemaan mitä kumpikin tekee, suhde päättyy.
Suhde päättyy kun nainen kyllästyy tekemään valtaosan kotitöistä. Olis kannattanut usein vähän laskea.
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt nykynaisiin. Ovat erittäin miesmäisiä ja kovia niin etten tykkää yhtään ja näen punaista kun nainen sanoo että inhoaa silittämistä. Se on selvän laiskan ihmisen merkki.
Mikset silitä itse? Oletko laiska ihminen?
Sitten kun mies pesee ja silittää minun vaatteita, niin voin myös tehdä. Anoppi marinadi saada paskahalvauksen, kun en suostunut tekemään miehelleni kravaattisolmua. Minkä takia olisi pitänyt? Mieskään ei esim. kihartanut minun hiuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että heillä on kyse vallasta, ja se tuhoaa parisuhteen. Aina kun aletaan laskemaan mitä kumpikin tekee, suhde päättyy.
Äh, eiköhän normaalia ole juuri joustavuus. Se tekee, joka ehtii, tykkää jostain tehtävästä enemmän, pitää sitä vähemmän ikävänä, osaa sen paremmin...
Näiden silitän aina mieheni paidat ja tankkaan aina vaimoni auton-tyyppien elämä kuulostaa tosi joustamattomalta ja hankalalta.
Eipä pääse vaimo ainakaan itsenäisesti liian pitkälle automatkalle, jos mies pitää tankin sopivan tyhjänä ja vaimo ei osaa tankata 🙂. Yes, sir!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhde päättyy kun nainen kyllästyy tekemään valtaosan kotitöistä. Olis kannattanut usein vähän laskea.
Jos pitää laskea, erotkaa jo silloin tomppelit.
Vierailija kirjoitti:
Marinadi = meinasi 😂
Älä yritä valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää laskea, erotkaa jo silloin tomppelit.
Joskus laskutoimitus saattaa vähän avata vapaamatkustajan silmiä. Joskus. Saattaa.
Pesen miehen vaatteet, siis ne jotka on pyykkikorissa, kun laitan muitakin pyykkejä koneeseen. En silitä niitä ikinä, sen mies saa hoitaa itse. Harvat hänen vaatteistaan tosin silitystä tarvitsevatkaan.
En siitä mieheni vaatteita. Hän osaa ihan itse silittää kauluspaitansa ja prässätä housunsa.
Pesen, ja mies huoltaa autoni. Arkivaatteissa ei ole mitään silitettäviä, kun työt ovat olleet aina sellaisia, joita varten ei ole tarvittu silitettyjä vaatteita. Ne harvat juhlavaatteet myös silitän.
Meillä on yhteinen pesukone mikä pesee samalla molempien vaatteet, en ymmärrä miksi pitäisi pestä erikseen?
Joskus jos miehellä on kiire ja on lähdössä työmatkalle saatan silittää pari paitaa ja viikata laukkuun koska teen sen paremmin. Yleensä mies kyllä silittää omat vaatteensa
Voit näyt puolisollesi, että rakastat häntä/ hän on sinulle tärkeä myös pienin teoin, hemmottelemalla häntä jne. Kyllä miehetkin tykkäävät sellaisesta. Kyllä minä voin silittää mieheni paitoja samanaikaisesti kun mieheni katsoo telkkarista vaikkapa jalkapalloa.
Meillä toisen huomioiminen myöskin teoin on joka päivästä, puolin ja toisin. Teemme kumpikin tällä hetkellä etätöitä; tasa- arvoa noudatetaan sen kummemmin sitä ajattelematta ja ennenkaikkea siinä ns tasa- arvossa ei mennä pikkumaisuuksiin, "hiuksen halkomisiin." Jos et halua tehdä mitään toisen hyväksi/ iloksi, kuinka odotat itse saavasi???
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten niitä vaatteita pitää silittää? Puvut ja kauluspaidat ehkä ymmärrän. Kauluspaitojakin on mallia non iron.
Jos hienoja kauluspaitoja katselee, niissä ei löydy sellaista joka silittämättä ei olisi siistimpi.
Tosi paljon nykyään näkee naisia valkoisissakin kauluspaidoissa jotka ei ole silitetyt. Miehillä näyttää olevan paremmin silitetty jos on kauluspaita tai suurimmalla osalla on nykyään huppari.
Ja minusta jokainen on vastuussa itse paitojensa silityksestä. Silittämättä en jättäisi, on se ero niin suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan mies koskaan kysy, että peseekö ja silittääkö muutkin miehet vaimonsa/ naisensa vaatteet?h
Niin. Miksi kukaan nainen ei kysy, että huolehtiiko joku että miehen autossa on kaikki kunnossa ja tankki täynnä?
Yksinkertaisesti se on miehen tehtävä, ei naisen. PISTE.
Eikö jokainen aikuinen hoida oman autonsa tankkaamisen tai tankkaa yhteisen auton silloin kun sillä liikenteessä ja tarve on? Hämmentävää jos näin ei ole.
En ole koskaan tankannut autoani ja olen yli 30v sinkkunainen. Mielestäni siinä ei ole mitään outoa, koska autoni tankkaa pyynnöstäni sukulainen.
Mies kuitenkin, eikö?
Vanhempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt nykynaisiin. Ovat erittäin miesmäisiä ja kovia niin etten tykkää yhtään ja näen punaista kun nainen sanoo että inhoaa silittämistä. Se on selvän laiskan ihmisen merkki.
Mikset silitä itse? Oletko laiska ihminen?
Minulla on vaimo sitä varten, joka tekee perinteiset naisten hommat ja miehenä teen miesten hommat. Tasajako, joka miellyttää molempia. En ole laiska ja arvostan vaimoni työnjälkeä ja vaimo minun.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies osaa tehdä tuon itsekin.
Niin?
Onhan se aika äijää vähän näpytellä numeroita ja haistella bensan tuoksua. Pääsee mies pätemään. Tää on mun homma!!!