Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei saa juoda alkoholia

Vierailija
13.09.2025 |

Olen tätä miettinyt miksi mies ei saa juoda alkoholia, vaikka edes kerran kk mitä pahaa siinä on? Minä olen 40 v mies olen käynyt 20 v jo baareissa aina välillä enempi ja vähempi, vanhemmat kun minä yli 40 v käy baareissa paljonkin, en vain ymmärrä miksi se on naisten silmiin niin paha asia?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko naiset kertoa juottehan te itsekkin 50 v naiset?

Vierailija
2/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään miehenä juoda ja alkoholi rentouttaa baarissa on hyvää tanssimusaa :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalainen mies tai nainen on 🤮

Vierailija
4/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mieheni saa juoda alkoholia, mutta miksi ihmeessä se olisi jossain baarissa horoilemassa vanhana setänä? 

Vierailija
5/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholista humaltuminen on asia mistä mies aidosti saa nautintoa, joten nainen pyrkii sen estämään pahuudessaan. Tilalla jotain ikean kiertelyä ja vakuuttelua, kuinka tämä on mukavaa :)

Vierailija
6/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku mies saa juoda alkoholia jossain kaukana minusta, ei minun tarvitse tietää miehestä eikä alkoholista mitään.

Vierailija
7/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on voi voi minä tykkään juoda alkoholia ja bilettää.. se ei ole kaikkien juttu ja ymmärrän

Vierailija
8/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mieheni saa juoda alkoholia, mutta miksi ihmeessä se olisi jossain baarissa horoilemassa vanhana setänä? 

Sinulla on ongelma. Ei baarissa käynti ole horoilemista. Käyn itsekin varattuna ja onnellisessa parisuhteessa ollessani yksin baareissa. 

Syy: Näen siellä joskus tuttuja. Joskus on hyvä olla yksin omien ajatusten kanssa ja olla vain. Kyllä, alkoholi auttaa ainakin minua rentoutumaan ja saa ajatukset pois arkipäivän uomista. 

Vierailija
9/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä kukaan kiellä, anna mennä vaan. Jos taas parisuhdetta havittelet, kannattaa se varmaan hankkia sieltä baarista. Viihdytte sitten kumpikin. 

Vierailija
10/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun kyttäämään miehen alkoholinkäyttöä, koska se helposti lähtee käsistä. Ei yksittäiset kännit haittaisi, mutta kun ei tajua rajojaan ja seurauksena on oksentava sammuva ukko. Yhteisissä bileissä jouduin siis välillä sanomaan että nyt vesilinja. Nyttemmin on onneksi tajunnut ettei esim. työpaikan saunailloissa juo ollenkaan.

Lomilla saattaa juoda joka ilta pienen lasillisen viskiä tms ja olkoon niin, mutta herkästi se siirtyy sitten kaikkiin vapaapäiviin ja iltoihin. Se on liikaa, kun ei pysty olemaan enää ilman.

On tyytyväinen kun vahdin tätä, vaikka siitä sitten riitaa joskus tuleekin, kun ei itse huomaa sitä milloin alkoholista tulee pakko.

Vierailija
11/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse joudun kyttäämään miehen alkoholinkäyttöä, koska se helposti lähtee käsistä. Ei yksittäiset kännit haittaisi, mutta kun ei tajua rajojaan ja seurauksena on oksentava sammuva ukko. Yhteisissä bileissä jouduin siis välillä sanomaan että nyt vesilinja. Nyttemmin on onneksi tajunnut ettei esim. työpaikan saunailloissa juo ollenkaan.

Lomilla saattaa juoda joka ilta pienen lasillisen viskiä tms ja olkoon niin, mutta herkästi se siirtyy sitten kaikkiin vapaapäiviin ja iltoihin. Se on liikaa, kun ei pysty olemaan enää ilman.

On tyytyväinen kun vahdin tätä, vaikka siitä sitten riitaa joskus tuleekin, kun ei itse huomaa sitä milloin alkoholista tulee pakko.

Lisäys, baareissa ei käydä kumpikaan, koskaan.

Vierailija
12/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta dokut. Juo ihan rauhassa, et vaan pääse minun poikaystäväkseni silloin.

Vierailija
13/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juo juurikaan koskaan ja minulle kerran kuussa bilettäminen on ehdottomasti liikaa. Sehän on lähes neljäs osa viikonlopuista, koska myös seuraava päivä on pilalla vähintään väsymyksen takia. Lisäksi humalaiset ei ole kovin miellyttävää seuraa. Pidän myös erittäin huonona sitä, jos ihminen ei osaa rentoutua kuin viinan voimalla. 

Mutta mitä minun mielipiteeni ap.ta haittaa. Älä ota minunlaista naista. Myös bilettäviä naisia löytyy ja ovat varmasti parempaa seuraa.

Vierailija
14/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ole mies joka juo.Mies ei käytä alkoholia.

Vierailija
15/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on palstalaisten mielipide. Täällä käy vain tietynlaiset ihmiset. Ihmiset joista liian moni on katkeroitunut ja liian moni viesti on jonkun muun kuin oikean naisen kirjoittama.

Et kuule sellaisten mielipidettä jotka eivät käy täällä. He eivät luuhaa palstalla vaan elävät ns. oikeaa elämää. 

Vierailija
16/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ymmärrän toiset naiset eivät juo alkoholia. Minä teen raskasta työtä ja rentoudun kun pääsen vapaalle bilettämään

Vierailija
17/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mies kuntoilee kuntosalilla.

Alemman tason mies alluilee alkoholilla.

Kunnon mies on komea, terve ja hyvä seksissä.

Alkoholistimies plösöytyy ja sekä ylä- että alapää lakkaavat vähitellen toimimasta.

Vierailija
18/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ongelma. Ei baarissa käynti ole horoilemista. Käyn itsekin varattuna ja onnellisessa parisuhteessa ollessani yksin baareissa. 

Syy: Näen siellä joskus tuttuja. Joskus on hyvä olla yksin omien ajatusten kanssa ja olla vain. Kyllä, alkoholi auttaa ainakin minua rentoutumaan ja saa ajatukset pois arkipäivän uomista. 

Alkoholistin kootut selitykset, osa 572

Vierailija
19/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon mies kuntoilee kuntosalilla.

Alemman tason mies alluilee alkoholilla.

Kunnon mies on komea, terve ja hyvä seksissä.

Alkoholistimies plösöytyy ja sekä ylä- että alapää lakkaavat vähitellen toimimasta.

Joo joo. Onko muuta?

Vierailija
20/28 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholista humaltuminen on asia mistä mies aidosti saa nautintoa, joten nainen pyrkii sen estämään pahuudessaan. Tilalla jotain ikean kiertelyä ja vakuuttelua, kuinka tämä on mukavaa :)

Alkoholistin kootut selitykset, osa 573

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan