Te jotka ajoitte automaattkortin, miksi?
Itse olin alusta asti varma että haluan oikeuden kuljettaa sekä manuaali- että automaattiajoneuvojs.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
onhan se kyky osata ajaa manuaalia, voi olla hyötyä jossain tapauksessa elämän varrella. tuleeko suomalaisista amerikkalaisia :D manuaali toimii varkauden estona
No kyllä minä osaan ajaa manuaalia, vaikken käynyt sitä korttia.
Onko tämä joku vitsi?
Eri kortit eri autoihin!!??@
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku vitsi?
Eri kortit eri autoihin!!??@
Nico -88 kävi manuaalikortin 18v ja siitä lähtikin alamäki. Enää ei tullut yhtä merkittäviä saavutuksia elämässä sen jälkeen. Ajelee nykyään Toyota Corolla -95 minkä tienasi kesätyörahoistaan viime kesänä. Vieläkin muistelee sitä yhtä asiaa mikä nostaa hänet korkeaan arvoon. Maniaalikortti.
googlasin ja kyllä tää totta on :D kaikkee sitä keksitään
Vierailija kirjoitti:
googlasin ja kyllä tää totta on :D kaikkee sitä keksitään
Automaattikortti on halvempi.
Saako alakoulun tekstiilitöissä suoritetulla ompelukoneen ajokortilla naisen Heinolan torilta pe iltana?
T: M 45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä että ymmärtämättömille heikkolahjaisillekin on mahdollisuus ajaa autoa
Niinpä. Raukkojen kehitys on pysähtynyt jonnekin 60-luvulle, niin ei auta kuin heiluttaa sitä keppiä, varsinkin kun kyseessä on kuitenkin synkronoitu neitivaihteisto.
Muutamalla synkronoimattomalla tullut ajettua, intissä ekan kerran.
Kai tuo pätee a-kortissakin, jos taidot ei riitä kuin skootterilla ajamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onhan se kyky osata ajaa manuaalia, voi olla hyötyä jossain tapauksessa elämän varrella. tuleeko suomalaisista amerikkalaisia :D manuaali toimii varkauden estona
et saa ajaa manuaalia sillä automaattikortillasi,Itse ajoin manuaalisen kortin vaikka kaikki autoni ovat olleet automaatteja,koska ei sitä koskaan tiedä milloin joutuu manuaali vaihteista ajamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et saa ajaa manuaalia sillä automaattikortillasi,Itse ajoin manuaalisen kortin vaikka kaikki autoni ovat olleet automaatteja,koska ei sitä koskaan tiedä milloin joutuu manuaali vaihteista ajamaan.
Jos ryöstän auton, kaveri saa sydärin tai tulee zombiehyökkäys, niin tuskin sillä kortilla on silloin mitään väliä.
Eräs sukulaiseni ajoi ajokortin vasta jäätyään eläkkeelle, yli 60 vuotiaana. Meni autokoulunopettajalta hermot, kun pappa oppi niin hitaasti. Ehdotti automaattikorttia. Pappa totesi, että kyllä se passaa.
Eräs tuttu ajoi siksi automaattikortin, että hänen toinen kätensä on halvaantunut.