Kuinka monelle humalahakuisesti juova kumppani on EHDOTON EI?
Minulle ainakin on. Alkoholistiperheestä tulevana ja itse nämä juomatavat onneksi välttäneenä en suostu elämään päivääkään pelossa, hoivaamaan krapulaisia aikuisia ja hyväksymään rahan työntämisen viinaan.
Absolutisti en itse ole enkä sitä kumppaniltani vaadi, mutta sanotaan nyt, että jos juominen ei lopu siihen muutamaan (3-4 juomaa), niin alan toimenpiteisiin joko juomatapojen korjaamiseen tai suhteen lopettamiseen. Pieni hiprakka muutaman kerran vuodessa menee, mutta en hyväksyisi sammaltavaa puhetta tai oksentelua (selkeä humala) edes sitä yhtä kertaa vuodessa.
Kommentit (24)
En juo alkoholia enkä halua kumppania joka kännää. Jos nyt joskus harvoin ottaa pari olutta jossain ulkona ollessaan, niin aivan vapaasti. Mutta jos tulee haisevana id ioottina baarista kotiin ja skippaa seuraavan päivän juttuja krapulan takia, pakkaan laukut.
Olisi ehdoton ei. Itsehän en juo alkoholia lainkaan, ja puoliso on samalla linjalla.
Ei ole ehdoton ei, onhan niitä paljon rasittavampiakin paheita/negatiivisia luonteenpiirteitä. Kunhan muuten hallitsee omaa elämäänsä.
Alkoholiin taipuvaiset on turn of . Minä valitsin raittiin miehen . Juo hän joskus hyvin harvoin oluen saunassa , mutta sekin jää yleensä puoliksi kesken .