Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juotko taas huomenna?

Vierailija
09.05.2024 |

Juotko taas huomenna?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole alkoholia juonut kuuteen vuoteen. Jos ratkeaisin niin se olis menos sitten hautaan varmaan.

Vierailija
2/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon. Ainakin paljon vettä, ja kupin tai pari kahvia. Saatanpa juoda vähän mehuakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula tuntuu vielä mutta uskoisin.

Vierailija
4/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan viinaa ja muitakaan alkoholipitoisia juomia.

Vierailija
5/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia.

Vierailija
6/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taaskaan.

Vierailija
7/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon tietenkin. Mitä muuta tekisin työttömänä. En kelpaa mihinkään työpaikkaan edes olen 6 vuotta hakenut töitä ja en vaan kelpaa mihinkään joten juon sitten huomenna ajankuluksi.

Vierailija
8/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä ja vissyä.

Vierailija
9/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon tietenkin. Mitä muuta tekisin työttömänä. En kelpaa mihinkään työpaikkaan edes olen 6 vuotta hakenut töitä ja en vaan kelpaa mihinkään joten juon sitten huomenna ajankuluksi.

Ikävää kuulla. Työtönkin voi kuitenkin harrastaa liikuntaa ja musiikkia, nauttia luonnosta, tavata ystäviä ja tuttuja, tai vaikka lukea, katsoa elokuvia tai pelata tietokoneella. Mistä sinä itse tykkäätkään. 

Vierailija
10/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oven takana odottamassa kun alko aukeaa. Tänään kai pitää vetää pelkkiä mietoja. 

Vierailija
11/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari olutta kun katson lätkän MM-kisoja.

Vierailija
12/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää kuulla. Työtönkin voi kuitenkin harrastaa liikuntaa ja musiikkia, nauttia luonnosta, tavata ystäviä ja tuttuja, tai vaikka lukea, katsoa elokuvia tai pelata tietokoneella. Mistä sinä itse tykkäätkään. 

Minä olen harrastanut vaikka ja mitä. Salillä kävin 7 vuotta ja salibandya pelasin yli 20 vuotta. Kalastan nykyään paljon ja lähes joka aamu käyn verkot nostamassa mutta sen jälkeen alan juhlia.

Vierailija
13/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En ole alkoholia juonut kuuteen vuoteen. Jos ratkeaisin niin se olis menos sitten hautaan varmaan.

Tuskinpa. Mulla parin vuoden tauon jälkeen tuli niin kamala krapula muutamasta, että on taas mennyt pari vuotta ilman alkoholia. 

Vierailija
14/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomennakaan.

Vierailija
15/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oven takana odottamassa kun alko aukeaa. Tänään kai pitää vetää pelkkiä mietoja. 

Onneksi varauduin eilen kahdella pullolla. Hyvin on ehtinyt tänään selvitä, eikä krapulaakaan ollut.

Vierailija
16/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen harrastanut vaikka ja mitä. Salillä kävin 7 vuotta ja salibandya pelasin yli 20 vuotta. Kalastan nykyään paljon ja lähes joka aamu käyn verkot nostamassa mutta sen jälkeen alan juhlia.

Mitä sää juhlit joka päivä?

Vierailija
17/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sää juhlit joka päivä?

En puhunut joka päivästä. Joskus juhlin kuten huomenna. Olisi mahdotonta juopotella joka päivä koska pitää ajaa venettäkin arki aamuisin kuudelta jo. Aamuisin pitää nostaa kalat verkosta, perata ne ja myydä ne. Siihen voi mennä 6 tuntiakin. Huomenna juhlin koska on luvattu kovaa tuulta aamuksi joten en voinut viedä tänään kalaverkkoja veteen koska niitä on hankala nostaa ylös kovalla tuulella 

Vierailija
18/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää känni vetää huomennakin, turha hyvää putkea katkaista.

Vierailija
19/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta selvästikin mieli tekisi juoda. Pysy kuitenkin päätöksessäsi.

Vierailija
20/20 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisin jos voisin.