G: mitä tekisit, jos puoliso pyytäisi yhteiseen elämäntapamuutokseen: sali, kävelyt ja kevyt ruoka? Olen ihan loppu jo nyt
elämään, ja lepo ja hyvä syöminen on tärkeää elämässä. Paino 100kg ja pituus 162cm, mutta en ole valmis mihinkään muutoksiin.
Mies urheilullinen jo valmiiksi, on hänen juttunsa, ei minun.
Kommentit (374)
Vierailija kirjoitti:
Aion suostua miehen ehdotukseen, jos mies hoitaa ruuanlaiton.
Ja jos mulla on vähääkään nälkä ja epämukava olo, niin seksiä ei tipu.
Ap
Sama lopputulos, mies jättää.
Aloituksen lukeneena, ehdottomasti lähdet mukaan! Harva saa tukea vaikka haluaisi.
Onko paino ollut sama jo suhteen alusta lähtien?
Jos ap on ollut aiemmin hoikka, voi olla, että mies tarjoaa tilaisuutta paluuseen.
Kannnattaisi ehkä tarttua siihen. Tuo pituuden ja painon suhde on tietoinen terveysriski.
Minäkin tykkään herkuista ja mukavuudesta, mutta painan 45 kiloa vähemmän. - Vaatii kyllä säännöllistä liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa fantastinen ehdotus! Ylipäätään oma mies olisi fantastista! Anna ap sun urheilullinen mies mulle. Viihtyisin hänen kanssaan paljon paremmin kuin sinä.
Hanki nyt vaan oma ja omin avuin.
Suzyanne kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin iloinen, jos tuollainen aloite tulisi puolisolta. Kaksin on helpompi kuin yksin.
Mutta kun ei ole ollut aikomustaan mihinkään rääkkeihin. Olen kyllä valmis tulemaan miestä on omassa projektissaan, ja esim herkkuja en toisi kotiin ja pitsan söisin pitseriassa, enkä tilaisi kotiin jne.
Kävelyllä voisin joskus olla mukana. ApSitten sinä teet niin. Ei sinun tarvitse olla valmis elämäntapamuutokseen juuri silloin kun miehesi sitä haluaa.
Ei tartte sitten olla yllättynyt, kun mies tekee elämäntapamuutoksen sinkkuuden kautta siedettävämmän naisen kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen urheilullisen ja timmin miehen läski puoliso, olin ap:n kanssa samoissa mitoissa varmaan parikymmentä vuotta. Nyt onnistunut laihduttamaan 15 kg, ihan itseni ja terveyteni takia.
Mutta se ei ole se pointti, vaan se, että rakas mieheni on pysynyt kanssani jo yli neljäkymmentä vuotta, ja pysyy uskollisesti edelleen. Ulkonäkö ei tosimiehelle ole se tärkein, vaan ihan muut asiat.
Ihan käsittämätöntä, millaiset änkyrät pullerot saavat miehiä. Ja me kauniit ja mukavat jäädään ilman. Miehet haluaa oikeasti pahansuisia ja ilkeitä 100-kiloisia badgirlejä.
Melkein voisin todeta saman paitsi että olen ruma ja mukava, normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen urheilullisen ja timmin miehen läski puoliso, olin ap:n kanssa samoissa mitoissa varmaan parikymmentä vuotta. Nyt onnistunut laihduttamaan 15 kg, ihan itseni ja terveyteni takia.
Mutta se ei ole se pointti, vaan se, että rakas mieheni on pysynyt kanssani jo yli neljäkymmentä vuotta, ja pysyy uskollisesti edelleen. Ulkonäkö ei tosimiehelle ole se tärkein, vaan ihan muut asiat.
Ihan käsittämätöntä, millaiset änkyrät pullerot saavat miehiä. Ja me kauniit ja mukavat jäädään ilman. Miehet haluaa oikeasti pahansuisia ja ilkeitä 100-kiloisia badgirlejä.
Sä kyllä vaikutatkin mukavalta. Ihme, ettet ole löytänyt miestä.
Olisin enemmän kuin kiinnostunut. Oma mies on läpipasko joten voi syödä mitä vain lihomatta. Yritä siinä sitten laihtua itse, vaatii aika kovaa itsekuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta lähtisin mukaan jos puoliso vielä tukisi noin hyvin.
Ja lähdinkin. Mulla ylipainoa vain 5kg mutta terveydelle jo huomattava haitta joten halusin aloittaa vhh ruokavalio alkusyksystä.
Mieheni syö normaalit ilta- ja aamupalansa mutta lounas ja päivällinn on kasvisvoittoista vhh ruokaa ja mieheni on ilomielin samalla ruokavaliolla. No, teen kyllä erinomaista ruokaa joten ei hän ole millään kaninruualla joutunut olemaan.
Ihan itseni ja parisuhteeni takia teen mitä tahansa voidakseni paremmin. Etkö sinä ap?
5 kg ylipainoa huomattava haitta terveydelle? Nyt jotain rajaa näihin juttuihin. Terveyteen ja painonhallintaan on hyvä panostaa, mutta lievän ylipainon suurin riski on, että se herkästi tuppaa nousemaan, jos elintavoistaan ei huolehdi.
Kyllä, jos paino kasautuu vyötärön seutuville.
Normaalipainokin saattaa olla iso terveyshaitta jos kolkutellaan ylipainon rajaa.
Tiedän kokemuksesta. 2. tyypin diabetes 2kg ylipainoisena.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuulostaa siltä että sinullakin elämä pyörii ruuan ja syömisen ympärillä.
Tämähän se tyypillisin syy ylipainoon onkin.
Narsistisen ihmisen kontrollipuhetta. Yllättävän moni täälläkin hyväksyy näin vahvat narsistiset piirteet kumppanissa! Hämmästyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKuulostaa siltä että sinullakin elämä pyörii ruuan ja syömisen ympärillä.
Todellisuudessa jokaisen pyörii. Ilman happea ja ravintoa me emme elä. Suotta vikiset ruma rahkis. Haudassa sinäkin märkänet ajastaan.
Vierailija kirjoitti:
Narsistisen ihmisen kontrollipuhetta. Yllättävän moni täälläkin hyväksyy näin vahvat narsistiset piirteet kumppanissa! Hämmästyttävää!
Siksihän Suomi johtaa parisuhdevökivaltatilastoja. Jos ei sana riitä niin heiluu nyrkki. Tässä kejussa sekä naisen että miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKuulostaa siltä että sinullakin elämä pyörii ruuan ja syömisen ympärillä.
Todellisuudessa jokaisen pyörii. Ilman happea ja ravintoa me emme elä. Suotta vikiset ruma rahkis. Haudassa sinäkin märkänet ajastaan.
t. 162cm/100kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksihän Suomi johtaa parisuhdevökivaltatilastoja. Jos ei sana riitä niin heiluu nyrkki. Tässä kejussa sekä naisen että miehen.
Tämä! Kiusaajien ja henkisen väkivallan Suomi! Avioeroista päättyy yli 50 prossaa, ja tätä lukiessa ymmärrän sen täysin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin iloinen, jos tuollainen aloite tulisi puolisolta. Kaksin on helpompi kuin yksin.
Mutta kun ei ole ollut aikomustaan mihinkään rääkkeihin. Olen kyllä valmis tulemaan miestä on omassa projektissaan, ja esim herkkuja en toisi kotiin ja pitsan söisin pitseriassa, enkä tilaisi kotiin jne.
Kävelyllä voisin joskus olla mukana. Ap
Se kävely ei riitä psinon pudotukseen eikä se kuntoilu ole välttämättä 'rääkkiä'. Tuntuu ettet halua yhtään astua mukavuusalueesi ulkopuolelle, vaikkakin kuntoilun jälkeen tulee hyvä olo ja endorfiinejä yms.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa fantastinen ehdotus! Ylipäätään oma mies olisi fantastista! Anna ap sun urheilullinen mies mulle. Viihtyisin hänen kanssaan paljon paremmin kuin sinä.
Vapaita urheilullisia miehiä kyllä riittää, jos et vaadi seuraavia:
- mies on pitkä
- mies on naamakomea
- mies on korkeakoulutettu, kunnianhimoinen ja hyvässä ammatissa
- mies on lihaksikas (ei maratoonari tms)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelyllä voisin joskus olla mukana. ApSe kävely ei riitä psinon pudotukseen eikä se kuntoilu ole välttämättä 'rääkkiä'. Tuntuu ettet halua yhtään astua mukavuusalueesi ulkopuolelle, vaikkakin kuntoilun jälkeen tulee hyvä olo ja endorfiinejä yms.
Onko sinulla narsismista diagnoosi? Epäilen että on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olet noilla mitoilla niin lihava että luulisi edes vähän kiinnostavan.
No, ei kiinnosta :D
Ap
Muista sitten, ettet yhtään urputa ja valita läskeistä johtuvia kipuja ja sairauksia.
Eli loppuu ennenkuin alkaakaan, miehet ei pysty olemaan ilman seksiä.