Britannian kuninkaallinen perhe; spekuloidaan!
Tämä on uusi ketju koskien koko kuninkaallista perhettä, mukaan lukien Harry ja Meghan. Ketjussa ei määräillä toisia, eikä solvata vaan spekuloidaan muistaen käytöstavat.
Kommentit (3443)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan ja Harry haluavat monarkian katoavan, ja toiminnallaan edistävät sitä. Tämä ei kuitenkaan ollut Dianan idea, niin kuin joku täällä väitti. Diana halusi monarkian säilyvän, hän sanoo sen haastattelussakin, ja totta kai, koska hänen poikansa on menossa kuninkaaksi joskus.
Mutta monarkiasta tulee varmaan jonkinlainen kuningashuoneen viestintävirasto, jonka kautta tekevät hyväntekeväisyyttä, linnat museoiksi, farkut jalkaan jne. Instituutio maallistuu, ei moderni nykyaika siedä tuollaista muinaista meininkiä, jossa perimmältään ajatellaan, että kuninkuus on jumalalta saatu.
Minä kyllä sietäisin vanhanaikaistakin monarkiaa, tasokasta viihdettä,kuten vaikkapa häät ja, sori, hautajaisetkin. Kyllä prissi Philipin hautajaiset olivat mahtavaa katsottavaa ja Elisabetin hautajaisissa oli ihanaa musiikkia. Ja hieno rakennus.
Mutta näistä uusissa hahmoissa ei oikein ole glamouria enää. :)
Eivät he ole mitään pelleileviä hahmoja, vaan todellisia historiallisten perinteiden vaalijoita ja uudistajia. Vanhojen arvojen kunnioittajia ja uuden luojia.
Ja verorahoilla elätettäviä.
Brittidokkarissa ainakin oli kuinka turismi kattaa suurelta osin kuninkaallisten kulut. Korona tietenkin muutti poikkeuksellisesti tilannetta, tilapäisesti. Lisäksi tekevät työkseen hyväntekeväisyyttä.
Tais olla yli 70% kansasta, joka kannattaa, eli mielellään maksaa verorahoistaan. Mitäs kuluu tulijoihin ja rikollisuuteen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan ja Harry haluavat monarkian katoavan, ja toiminnallaan edistävät sitä. Tämä ei kuitenkaan ollut Dianan idea, niin kuin joku täällä väitti. Diana halusi monarkian säilyvän, hän sanoo sen haastattelussakin, ja totta kai, koska hänen poikansa on menossa kuninkaaksi joskus.
Mutta monarkiasta tulee varmaan jonkinlainen kuningashuoneen viestintävirasto, jonka kautta tekevät hyväntekeväisyyttä, linnat museoiksi, farkut jalkaan jne. Instituutio maallistuu, ei moderni nykyaika siedä tuollaista muinaista meininkiä, jossa perimmältään ajatellaan, että kuninkuus on jumalalta saatu.
Minä kyllä sietäisin vanhanaikaistakin monarkiaa, tasokasta viihdettä,kuten vaikkapa häät ja, sori, hautajaisetkin. Kyllä prissi Philipin hautajaiset olivat mahtavaa katsottavaa ja Elisabetin hautajaisissa oli ihanaa musiikkia. Ja hieno rakennus.
Eivät he ole mitään pelleileviä hahmoja, vaan todellisia historiallisten perinteiden vaalijoita ja uudistajia. Vanhojen arvojen kunnioittajia ja uuden luojia.
Ja verorahoilla elätettäviä.
Brittidokkarissa ainakin oli kuinka turismi kattaa suurelta osin kuninkaallisten kulut. Korona tietenkin muutti poikkeuksellisesti tilannetta, tilapäisesti. Lisäksi tekevät työkseen hyväntekeväisyyttä.
Tais olla yli 70% kansasta, joka kannattaa, eli mielellään maksaa verorahoistaan. Mitäs kuluu tulijoihin ja rikollisuuteen...
Ei todellakaan ole yli 70% kansasta, joka kannattaa. Kannatus on historiallisen alhaalla nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pitänyt vanhanaikaista monarkiaa pelleilynä, ei viihdyttävyys tarkoita sitä, että olisivat pellejä. Oliko väärin siis sanoa, että monarkia mediassa on viihdyttävää? Esim. kuningattaren jubilee-bileet?
Ja sehän tässä juuri on viihdyttävää ja kiinnostavaa, että ovat historiallisen perinteen osia. Myös verenperintö kiinnostaa minua, sukulinjat kauas taakse. Siksi hovin tavisjäsenet, joilta puuttuu nämä kuninkaalliset sukulinjat kuten Catherine tai Meghan, eivät kiinnosta minua juurikaan.
Pähkinänkuoressa minkä kuvan olen tähän mennessä saanut: Meghanista tuli ongelma Hoville, koska halusi, että Hovi sopeutuu häneen eikä toisinpäin. William ja Charles ovat antaneet M&H ultimaatumin, että ovat joko in tai out, ja koska vaihtoehdot ei ollu M&H kivoja niin kaksikko ajettiin ulos. M&H ei sulata asiaa ja vetää esiin mm. rasistikortin. Ja sen lisäksi, että oltaisi eletty hetki hiljaisuudessa ja annettu tuulten laantua... M&H hakeutuu joka mediaan kertomaan omaa totuuttaan. Vaikka siis sanovat, että media vainoaa heitä.
Vierailija kirjoitti:
Pähkinänkuoressa minkä kuvan olen tähän mennessä saanut: Meghanista tuli ongelma Hoville, koska halusi, että Hovi sopeutuu häneen eikä toisinpäin. William ja Charles ovat antaneet M&H ultimaatumin, että ovat joko in tai out, ja koska vaihtoehdot ei ollu M&H kivoja niin kaksikko ajettiin ulos. M&H ei sulata asiaa ja vetää esiin mm. rasistikortin. Ja sen lisäksi, että oltaisi eletty hetki hiljaisuudessa ja annettu tuulten laantua... M&H hakeutuu joka mediaan kertomaan omaa totuuttaan. Vaikka siis sanovat, että media vainoaa heitä.
Heitä ei ajettu ulos. He saivat jopa vuoden harkinta-ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä ei ajettu ulos. He saivat jopa vuoden harkinta-ajan.
Niin, heidät siis "ajettiin ulos" heidän omasta näkökulmastaan.
Vierailija kirjoitti:
No just taas. Ihan olet päästäsi vetänyt asiat mitään oikeasti tietämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko ensimmäistä lausetta ollenkaan? "Minkä kuvan olen saanut". Minun tulkinta. Sinulla on omasi.
Mikähän siinä on, että Meghan syyttää kaikkia muita omista vaikeuksistaan. Häissäkin oli vain hänen äitinsä suvusta.
Nyt on myös erimielisyydet hovin kanssa. Kyllä on aikaansaava tämä Meghan.
Mitähän narsisteista sanotaan. Ainakin se, että kostavat viimeiseen asti eikä luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko ensimmäistä lausetta ollenkaan? "Minkä kuvan olen saanut". Minun tulkinta. Sinulla on omasi.
Sori mutta jos "tulkintasi" ei perustu minkäänlaisille faktoille ja on sekä epäuskottava että tarkoitushakuisen pahantahtoinen niin ei se silloin ole samanarvoinen kuin toinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän narsisteista sanotaan. Ainakin se, että kostavat viimeiseen asti eikä luovuta.
Palstan meghanjankuttaja eli sinä sopii hyvin tuohon muottiin. Mees sinne omaan ketjuusi sontimaan. Täällä puhuu normaalit ihmiset.
HM-pariskunnan toivotaan pysyvän poissa virkaanastujaisista. Tuskin olisivat kyllä muutenkaan tulossa... Luulen että pian tämän jälkeen tittelit poistetaan ja H alkaa pikkuhiljaa miettiä asioita toisella tavalla.
Ei voi kuin ihmetellä Meganin ja Harryn tavoitteita mihin pyrkivät näillä "paljastuksillaan". Rahan ja vallan tavoittelu tulee lähinnä Meganin kohdalla mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän
narsisteista sanotaan. Ainakin se, että kostavat viimeiseen asti eikä luovuta.
Palstan meghanjankuttaja eli sinä sopii hyvin tuohon muottiin. Mees sinne omaan ketjuusi sontimaan. Täällä puhuu normaalit ihmiset.
Normaali ihminen niinkö.😂👍
Toivottavasti H&M saavat olla kuulumatta hoviin laisinkaan. Taitaa kiinnostus heihin päättyä siihen.
Vierailija kirjoitti:
HM-pariskunnan toivotaan pysyvän poissa virkaanastujaisista. Tuskin olisivat kyllä muutenkaan tulossa... Luulen että pian tämän jälkeen tittelit poistetaan ja H alkaa pikkuhiljaa miettiä asioita toisella tavalla.
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/cf735aaa-758a-452a-8e11-f891d…
Mahtava kirjoitus Sanna Ukkolalta. Juuri näin olen itsekin ajatellut 👍
Samaa mieltä. Piers Morganin ego ei kestänyt, kun ei päässyt häihin, vaikka itse julkisesti twiittasi, että olenko kutsuttu?? Kaheli. Tienaa nyt rienaamalla.
Mutta toinen asia on tämä tavisten jatkuva Meghanin haukkuminen, se jaksaa ihmetyttää.
Tavikset odottaa "kuninkaallista" käytöstä. Sitä kun ei näy eikä kuulu, niin alkaa ärsyttää.
Tavikset kun juurikin seuraa kuninkaallisia sen kuninkaallisen aspektin ja historian takia. Kohujulkkikset on sitten erikseen. Sitä ei kuninkaallisilta haluta.
Ainahan häiriköt saavat hetkellistä huomiota.