Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Britannian kuninkaallinen perhe; spekuloidaan!

Vierailija
28.11.2022 |

Tämä on uusi ketju koskien koko kuninkaallista perhettä, mukaan lukien Harry ja Meghan. Ketjussa ei määräillä toisia, eikä solvata vaan spekuloidaan muistaen käytöstavat.

Kommentit (12829)

Vierailija
12781/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menivät loisimaan miljonääri ian wacen vierastalossa eli taas joku soroksen liikekumppani rajottaa näitä elävät samanlaista elämää kuin wallis ja edward🤯

Vierailija
12782/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menivät loisimaan miljonääri ian wacen vierastalossa eli taas joku soroksen liikekumppani rajottaa näitä elävät samanlaista elämää kuin wallis ja edward🤯

No nämä Soros ja Ian on ihan jees. Eli hyvässä seurassa ovat. Trump ja äärioikeisto ja Venäjä ovat vuosia yrittäneet tuhota Sorosin. Jotkut tällä palstalla kun ovat menneet lankaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12783/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että Katen alusvaatekuvat ovat hävinneet täältä. Laitoin niitä eilen myöhään. 

Vierailija
12784/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä Soros ja Ian on ihan jees. Eli hyvässä seurassa ovat. Trump ja äärioikeisto ja Venäjä ovat vuosia yrittäneet tuhota Sorosin. Jotkut tällä palstalla kun ovat menneet lankaan. 

soros keinotteli aikoinaan pienten maitten valuutoilla, myös suomen, jonka talous tuhoutui kun markka laitettiin kellumaan. kyllä tämä osaa siis tuhota myös valtioita mutta fanejakin näköjään löytynee.

Vierailija
12785/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että Katen alusvaatekuvat ovat hävinneet täältä. Laitoin niitä eilen myöhään. 

Mistä kuvista on kyse? St Andrewsin yliopistossa oli ainakin hyväntekeväisyyteen liittyvä muotinäytös, jossa opiskelijat keikkuivat Catwalkilla vähäisissä hepenissä ja pelkissä alusvaatteissaan.

Vierailija
12786/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erillistä elämää eläneet jo pitkään. Ero se on tulossa ja ollut tuloillaan jo vuoden.

Mutta eivät voi erota koska he (Walesit) ovat tuleva hallitsijapari. Samoinhan on käynyt Charlesille ja Camillalle, erikseen asuvat. 

Harry ja Meghan voivat vallan hyvin erota vaikka Walesit onkin tuleva hallitsijapari, ei se vaikuta asiaan lainkaan.

Vierailija
12787/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kuvista on kyse? St Andrewsin yliopistossa oli ainakin hyväntekeväisyyteen liittyvä muotinäytös, jossa opiskelijat keikkuivat Catwalkilla vähäisissä hepenissä ja pelkissä alusvaatteissaan.

Tuo pikkupöksy/alapäätrolli vaan aloitti päivän urakkansa. Näillä alatasoisilla on nuo takapuolet ja alapuolet, tissit ja peräsuolet kai aina mielen päällä, ja niistä täytyy pitää jonkinlaista meteliä, jotta saa äänensä edes jotenkin kuuluviin. Siinäpä se anti sitten onkin. Tiedä mitä touhuilevat samalla kun niitä postaavat. Ei kannata alkaa noille runccumateriaaliksi, kiihtyvät kun niiden kanssa alkaa vääntää.

Vierailija
12788/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaputki valtiolle ja heillä synkkä sorto historia, eli kusipäitä koko helahoito.

Vierailija
12789/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charles menee hautajaisiin. Ovatkohan ne kahden viikon päästä. 

Catherine tuskin menee. Hautajaiset ahdistavat liikaa häntä. 

Catherinen täytyy voimautua luonnossa.

Minä sain juuri tiedon solumuutoksista, ja lisätietoa odottelen miten toimitaan jatkossa. Lähdin kävelylle metsään ja kyllä, se rauhoittaa kummasti mieltä. Toivon todellakin, että sinä säästyt tältä. Jos on mahdotonta asettua jonkun toisen asemaan, niin siihen auttaa jo se, ettei yritäkään, jos se menee noin julmaksi pilkaksi. Häpeäisit edes!

Mulla on itsellä ollut syöpä. Erittäin aggressiivinen. Senkään toipumiseen ei mennyt noin pitkään kuin Katella. Toki Katella on varmaan erittäin huono peruskunto. 

No hänellähän oli jo alun perin suunniteltu vatsan alueen leikkaus, joten siellä on voinut olla kaikenlaista. Silti en missään tapauksessa vähättele sinun kokemaasi. 

Kaikesta päätellen hänen kuntonsa on aina ollut hyvä, liikkuu, pelaa tennistä, patikoi ja varmaan muutakin, mitä palatsin suojissa voi tehdä, kuntosalit ja uima-altaat saattaa olla heillä.

Mutta koskaan hän ei ole tehnyt täysipäiväistä työtä kuninkaallisena samalla tavalla kuin muut. Lieneekö ollut fyysisiä vai henkisiä sairauksia. 
Kaksi vuotta sitten syöpädiagnoosin yhteydessähän kerrottiin, että hän tulee pysyvästi vähentämään työntekoa, eikä se sitä ennenkään ollut kokopäiväistä. 

Vai niin, minä palasin syöpäleikkauksen ja 3 kk sairasloman jälkeen kolmivuorotyöhöni sairaalaan. Minulla myös kolme lasta kuten Katella, ainoa ero on että minulla on aviomiehenä mies, eikä meillä liikene aikaa halipusu-videoiden tekemiseen. Lapsiamme kuvaamme tottakai, kun ihmekumma, meillekin lapset ovat tärkeintä.

Fyysiseen sairauteen voi, siis yleisellä tasolla, liittyä myös psyykkistä ahdistusta tai jopa masennusta. 

Sinun sairautesi ja kuinka sen koit, EI LIITY MILLÄÄN TAVALLA KENENKÄÄN MUUN SYÖVÄSTÄ TOIPUNEEN TAI TOIPUVAN elämään! Jos olet sairastanut, niin luulisi sen verran empatiaa olevan jäljellä, että jätät hänen rääppimisensä ja keskityt siihen jäljellä olevaan elämääsi ja läheisiisi, eihän sitä tiedä vaikka saisit entistä aggressiivisemman taudin. Joku kaltaisesi tunteeton jankuttaja totesi tuolla aiemmin  jollekin noin. On se nyt stana, että ei syöpäsairaskaan saa tuollaisilta raatokärpäsiltä olla rauhassa.

Mikä v..ttu teitä oikein riivaa, täysin asiatonta ratsastaa jonkun surulla ja murheella. Hoidata se psyykesi myös, älä pelkkää syöpää.

Jotkut ihmiset on heikkoja jotkut on vahvoja. Muistan kun itkin että miksi minä joka olen elänyt hyvin terveellisesti sairastun. Hoitaja sitten sanoi että sulla on niin Rautanen peruskunto että tulet toipumaan nopeasti.

Masennus on itsestä riippumaton, eikä sillä ole mitään tekemistä fyysisen peruskunnon kanssa. Jospa jätetään jokainen syöpäkohtalon kokeva kertomaan oma tarinansa ihan itse, vertailematta näitä hyvin erilaisia kokemuksia toisiinsa. Mä olen aina luullut, että syöpäsairaat tsemppaavat toisiaan. Tällainen vähättely on hämmästyttävää.

Miksi pitäisi tsempata jotain henkilöä joka saa statuksensa vuoksi kaiken ilmaiseksi? Tavallinen brittiläinen ei välttämättä saa edes aikaa terveyskeskuksesta jotta voisi  hoitopolku edes alkaa. Minun sympatiat on näiden tavallisten veronmaksajien puolella. Ei etuoikeutetun puolella. 

Sairastuminen masennukseen on muotia, kun saa diagnoosin ja lääkkeet niin kaikki hyvin. 

Vierailija
12790/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charles menee hautajaisiin. Ovatkohan ne kahden viikon päästä. 

Catherine tuskin menee. Hautajaiset ahdistavat liikaa häntä. 

Catherinen täytyy voimautua luonnossa.

Minä sain juuri tiedon solumuutoksista, ja lisätietoa odottelen miten toimitaan jatkossa. Lähdin kävelylle metsään ja kyllä, se rauhoittaa kummasti mieltä. Toivon todellakin, että sinä säästyt tältä. Jos on mahdotonta asettua jonkun toisen asemaan, niin siihen auttaa jo se, ettei yritäkään, jos se menee noin julmaksi pilkaksi. Häpeäisit edes!

Mulla on itsellä ollut syöpä. Erittäin aggressiivinen. Senkään toipumiseen ei mennyt noin pitkään kuin Katella. Toki Katella on varmaan erittäin huono peruskunto. 

No hänellähän oli jo alun perin suunniteltu vatsan alueen leikkaus, joten siellä on voinut olla kaikenlaista. Silti en missään tapauksessa vähättele sinun kokemaasi. 

Kaikesta päätellen hänen kuntonsa on aina ollut hyvä, liikkuu, pelaa tennistä, patikoi ja varmaan muutakin, mitä palatsin suojissa voi tehdä, kuntosalit ja uima-altaat saattaa olla heillä.

Mutta koskaan hän ei ole tehnyt täysipäiväistä työtä kuninkaallisena samalla tavalla kuin muut. Lieneekö ollut fyysisiä vai henkisiä sairauksia. 
Kaksi vuotta sitten syöpädiagnoosin yhteydessähän kerrottiin, että hän tulee pysyvästi vähentämään työntekoa, eikä se sitä ennenkään ollut kokopäiväistä. 

Vai niin, minä palasin syöpäleikkauksen ja 3 kk sairasloman jälkeen kolmivuorotyöhöni sairaalaan. Minulla myös kolme lasta kuten Katella, ainoa ero on että minulla on aviomiehenä mies, eikä meillä liikene aikaa halipusu-videoiden tekemiseen. Lapsiamme kuvaamme tottakai, kun ihmekumma, meillekin lapset ovat tärkeintä.

Fyysiseen sairauteen voi, siis yleisellä tasolla, liittyä myös psyykkistä ahdistusta tai jopa masennusta. 

Sinun sairautesi ja kuinka sen koit, EI LIITY MILLÄÄN TAVALLA KENENKÄÄN MUUN SYÖVÄSTÄ TOIPUNEEN TAI TOIPUVAN elämään! Jos olet sairastanut, niin luulisi sen verran empatiaa olevan jäljellä, että jätät hänen rääppimisensä ja keskityt siihen jäljellä olevaan elämääsi ja läheisiisi, eihän sitä tiedä vaikka saisit entistä aggressiivisemman taudin. Joku kaltaisesi tunteeton jankuttaja totesi tuolla aiemmin  jollekin noin. On se nyt stana, että ei syöpäsairaskaan saa tuollaisilta raatokärpäsiltä olla rauhassa.

Mikä v..ttu teitä oikein riivaa, täysin asiatonta ratsastaa jonkun surulla ja murheella. Hoidata se psyykesi myös, älä pelkkää syöpää.

Olen tottunut että elämä ei mene käsikirjoituksen mukaan, jokaisen syöpä voi uusiutua. Minunkin. Pidän oikeutenani vertailua kaikkiin syöpään sairastuneisiin, olen realisti ko taudin suhteen. Katen loppuelämää koskevat varoitukset eivät saa syöpää unohtumaan. Normaali elämä sopii ainakin minulle enkä oikeastaan kyllä tiedä mitä työtä Kate on tehnytkään.

Vierailija
12791/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö täällä on syövästä toipumiskilpailu? Ei käy mielessä, miten yksilöllistä se voi olla? Cathrine on edustanut oikein hyvin tänäkin kesänä. Pitäisi varmaan mennä vielä kolmivuorotyöhön sairaalaan, että meghanistille kelpaisi.

En sitä todellakaan ole tarkoittanut, enkä ole meghanistikaan. On vaan hieman naurettavaa antaa julkisuuteen että pitää ottaa kevyesti, ei kai hän mitään raskasta tyätä ole tehnytkään. Selvennykseksi etten tarkoita omaa työtäni sairaanhoitajana, olen itse ammattini valinnut. En puutu enää aiheeseen, kiitos.

Vierailija
12792/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harri ei oikeasti tee kotona muuta kuin hengaa lasten kanssa. Kaikki muu tylsä on ulkoistettu. Ei tarvitse vessoja kuurata. 

Veljekset keskittyvät etupäässä paijaamaan lapsiaan kun vaimot jo niin vanhoja ja kuihtuneita.

Tuo muita naisia vanhoiksi solvaava tyyppi on satavarmasti itse joku vanha nainen? Eikö oma naama tai elämä miellytä, kun pitää toisia naisia solvata.

Täytin eilen 32 vuotta, olen siis huomattavasti nuorempi, kauniimpi ja älykkäämpi. Minä valitsin aviomiehekseni suomalaisen miehen, he eivät jää kotiin lapsia tuudittelemaan. Käyvät koulut, suorittavat työnsä jonka voivat aloittaa isän vielä eläessä.

Mieheni isä eli 102 v, oli siis eläke-iässä isän kuollessa. Pitkä odotus olisi ollut. Charleskin voi elää pitkän elämän kuten vanhempansa, kyllä on Williamille haastetta miten aikansa kuluttaa.

Vierailija
12793/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Britannian hovista menee Haraldin hautajaisiin. 

Edward ja Sophie. 

He lienevät ainoa normaali aviopari brittisirkuksessa, eivät pönötä joka lehterillä. 

Vierailija
12794/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun hävisivät, ketä ne kiinnostaa. Ei minua ainakaan.

Vierailija
12795/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo pikkupöksy/alapäätrolli vaan aloitti päivän urakkansa. Näillä alatasoisilla on nuo takapuolet ja alapuolet, tissit ja peräsuolet kai aina mielen päällä, ja niistä täytyy pitää jonkinlaista meteliä, jotta saa äänensä edes jotenkin kuuluviin. Siinäpä se anti sitten onkin. Tiedä mitä touhuilevat samalla kun niitä postaavat. Ei kannata alkaa noille runccumateriaaliksi, kiihtyvät kun niiden kanssa alkaa vääntää.

Hyvin tyypillistä tuollainen epämääräinen vihjailu eli miksei rehellisesti kerro mitkä kuvat ovat kyseessä ja varsinkin kun St Andrewsin yliopiston Catwalkilta on ollut kuvia lukuisissa lehdissä :)

Vierailija
12796/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tyypillistä tuollainen epämääräinen vihjailu eli miksei rehellisesti kerro mitkä kuvat ovat kyseessä ja varsinkin kun St Andrewsin yliopiston Catwalkilta on ollut kuvia lukuisissa lehdissä :)

Kunhan raivon vallassa yrittää häivyttää Suksessien epämääräisen paluun, ja milläs sen peittäisi, paitsi tietenkin joillain Catherineen liittyvillä loukkauksilla. Väliin on jo huudellut jopa Pippan takapuolta, epämääräistä jahdille astumista yläosattomissa ja mitä lie pers*enjakamisia ja lumputtelua. Sairas yksilö, samoin kuin tuo "sairaanhoitaja", joka niputtaa kaikkien syövät ja solumuutokset yhteen nippuun, ja lopuksi uhoaa kuinka hän saa vertailla laiskan Catherinen syöpää mihin haluaa. Jos tuolla tasolla olisi suomalainen sairaanhoito, niin huh huh. Onneksi on ainoastaan sekopäinen palstahäirikkö.

Vierailija
12797/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun hävisivät, ketä ne kiinnostaa. Ei minua ainakaan.

Tuo pervo tykkää. Joka päivä pitää annos Catherinen vartaloa mutustella.

Vierailija
12798/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Britannian hovista menee Haraldin hautajaisiin. 

Edward ja Sophie. 

He lienevät ainoa normaali aviopari brittisirkuksessa, eivät pönötä joka lehterillä. 

Eipä niitä pahemmin kuvata töissään, kuten Waleseja (kalenterissa työt, ja niitä näyttää olevan). Ihan yhtä lailla on hymyt korvissa, mitä heistä kuvia on nähty. 

Vierailija
12799/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä videolla Dan Wootton käy läpi "the New York post'in" artikkelia jonka on kirjoittanut Sarah Jones, emmy-palkittu, hyvin arvostettu toimittaja. Artikkelin sisältö lyhyesti: Meghanilla on niin huono mainen Kalifornian taloudenhoitajien ja "maids" (siivoojat, "piiat", kotiapulaiset) kesken että hänen on lähes mahdotonta saada henkilökuntaa Monteciton mansioniinsa. Hän kiusaa henkilökuntaansa ja on heille ylimielinen ja ilkeä ym. Myös naapurit ovat artikkelin mukaan helpottuneita ja iloisia Sussexien lähdöstä: "They couldn't be more thrilled"

%3D%3D

Joskus 5 vuotta sitten Paula M teki sen kohuvideon missä hän haastatteli Nigaragualaista siivooja/kotiapulaista joka lähti takaisin perheensä luo palveltuaan Montecitossa. Ne haastattelut oli aika tökerösti tehty. Paula halusi salata siivoojan identiteetin koska tämä oli tehnyt vaitiolosopimuksen jonka rikkomisesta olisi seurannut ankaria sanktioita. Haastattelussa siivoojan ääni muutettiin. Tekniikka jota Paula ei ihan hallinnut. Välillä siivoojan korostus tuli läpi ym. Koska siivooja ei halunnut tulla omalla nimellä ja kasvoilla julkisuuteen, moni epäili jutun aitoutta. Meghanin luonteenpiirteistä ei tuolloin tiedetty vielä mitään. Nyt nuo haastattelut kuulostaa ihan uskottavilta.

Eli siivooja toi esiin että Harrya näkyi vain harvoin Montecitossa. Yleensä he kävivät siellä erikseen ja eri aikoina. Meghan siellä ollessaan hän toi aina mukanaan miesystävänsä Marcus Andersonin mukanaan. Lapsia siellä ei näkynyt koskaan. Silloin kun Meghan oli oletetusti raskaana Lilyyn, hän ei ollut siivoojan mukaan raskaana ja palveluskunnalle tuli yllätyksenä että Meghan olisi saanut tytön. Kukaan heistä ei nähnyt Meghania raskaana ja mitään vauvatarvikkeita ei Montecitossa näkynyt. Siivoojan tehtäviin kuului mm. vetää vessat tyhjässä talossa säännöllisin väliajoin. Vain kerran hän näki pikkupojan joka oli Harryn serkunpoika. Meghan oli ilkeä ihminen. Harry pelkäsi häntä. Meghan sai raivokohtauksia jolloin hän syöksyi Harryn kimppuun. Paikalla oli usein myös Marcus Anderson, joka rauhoitti Meghanin. Kerran Meghan hyökkäsi Harryn kimppuun ja lyödessään hänen sormuksestaan irtosi kivi. Koko huone suljettiin henkilökunnalta  ja Meghan ja muut ryömivät lattialla etsimässä timanttia. (Juuri näihin aikoihin Harrylla oli mystinen arpi silmäkulmassa) Meghan oli itse r sisti, hänellä oli tapana matkia ja pilkata työntekijöidensä aksentteja. Siivoojat luulivat pitkän aikaa että Marcus Anderson oli Meghanin mies. Harry oli kaikille ystävällinen mutta Meghan oli henkilökuntaa kohtaan sadistinen ja vaativa.

onkohan tuo syy muuten miksi hartsa pyörsi kaiken ja toi lapset britanniaan. ehkä ymmärsi turvonneella herneellään että äiti on lapsien kehitykselle vahingollinen.

Velipuolihan sanoi jo vuosia sitten ettei Meghania saa päästää ilman valvontaa lähelle lapsia. Ketään lapsia.

Sama velipuoli piruuttaan levitti huhua että Meghanille on tehty kohdunpoisto.

Hän vetoas Meghanin ex puolisoon Trevor Englesoniin joka on myös tuonut asian esiin. Ihme että Meghan ei ole haastanut kumpiakaan oikeuteen kunnianloukkauksesta. Hänelle olisi ollut pikku juttu todistaa että lapset syntyivät normaalisti. Kummankaan lapsen synnytyslääkärit eivät ole tulleet julkisuuteen. Miksi salailu?

Onko suomalaisella lääkärillä lupa tulla julkisesti kertomaan kenenkään synnytyksistä? USAssa ainakin menisi lupakirjat.

Lähteekö lupakirja siitäkin, jos sanoo esim. ”Olin Meghan Marklen synnytyslääkäri ja läsnä Archien synnytyksessä” sen enempää kuvailematta synnytyksen kulkua?

Saako suomalainen lääkäri sanoa "Olin läsnä Kerttu Ketjulaisen kohdunpoistossa", ei siitä sen enempää.

Tässä videolla Paula M summaa kummallisuudet Archien syntymästä todisteiden kera. Video on lyhyt ja ytimekäs tiivistelmä. Eli ensinnäkin Meghan selvisi Archien synnytyksestä parissa tunnissa kotiin Frogmore Cottageen. Briteissä mikään lääkäri ei päästä geriatrista ensisynnyttäjää kotiin ennen kuin vuorokauden päästä. Meghan sai lisäksi 2 epiduraalipuudutusta mikä myös on vähintään se vrk. Harry imppasi 2 pönttöä ilokaasua mikä on laitonta ja lääkevarkaus. (Esim. Catherine synnytettyään 2 ensimmäistä lastaan, joutui olemaan vrk. sairaalassa ja Louisin synnytettyään vain lakisääteisen minimin 7h. Mitä paheksuttiin yleisesti.)Harry levitti lehdille tietoa että Meghanin synnytyslääkäri olisi ollut maineikas "Dr. Penny". 7th Lord Bradford julkaisi Observerissa vihaisen tiedoitteen että hänen vaimonsa Dr Penelope Law ei ollut Meghanin synnytyslääkäri, ei ollut ikinä tavannur Meghania ja he olivat lomamatkalla Archien syntymän aikoihin. 

Archien rekisteröinnissä on myöhemmin tapahtunut häikkää. Jokainen briteissä syntynyt vauva saa ns. lakisääteisen "punaisen kirjan" lääkärin allekirjoituksella jonka kanssa vanhemmat marssivat rekisteröimään pienokaisen. Joissain tapauksissa viranomainen joutuu menemään sairaalaan tai kotiin rekisteröimään lapsen jos yksinhuoltaja äiti on kuollut, sairas tai vammainen tms. Nyt Archien tapauksessa rekisteröintiviranomainen Delsha Mevada lähti City of Westminster Paddington'ista Windsoriin rekisteröimään Archieta. Hän ei nähnyt lasta eikä saanut punaista kirjaa. Harryn turvamies toi hänelle Harryn käsinkirjoittaman lapun, syntymän todistajana Harryn lisäksi oli tämä sama turvamies, jolle Harry oli antanut "immuniteetin" eli häntä ei voi haastaa oikeuteen. Mevada vastasi kyseliöille että eikö UK:n prinssin todistus ole riittävä? Archie syntyi toukokuu 6. Mutta hänen maistraatista tilatut viralliset paperit väittävä että hän olisikin syntynyt jo toukokuun 1. Paula M. Otti yhteyttä rekisteritoimistoon josta ei juuri tähän asiaan otettu minkäänlaista kantaa mutta sanottiin yleisesti että rekisterit on tarkkoja ja käyneet läpi useamman tarkistuksen.

Tämä Paula M:n tarina on melkein yhtä hyvä kuin omaelämäkertansa juttu miten hän, diplomaatin puoliso, joutui pakenemaan Norjasta ennenkuin  läpikorruptioitu poliisi vangitsi hänet. Jiihaa!

Paula ja Colin ovat Meghan-heitterin suosikkeja. Kummankaan henkilön oma elämä ei kestä tarkastelua. Molemmat ovat lähellä joutua oikeuteen yksityiselämänsä vuoksi.

Colin valehteli olevansa venäläisen kreivin "tytär".  Hän on kertonut hyvin paljon itsestään valheita. Lapset hän on hankkinut rahalla, kertonut myös Venäjällä olevansa venäläinen kreivitär ja lisännyt juttuun että on myös sukua kuningatar Elisabetille.

Miehelleen hän unohti kertoa että ei ole nainen vaan George. Kaikki valhetta. Nyt hän haukkuu Meghania kun muuta ei enää ole. Hän lähettelee Meghanista koko ajan valheita ja sitten jotkut toiset hassut uskovat häntä. 

Hänen adoptoidut lapset eivät myöskään halua olla tekemisissä hänen  kanssaan. Colin on harvinaisen katkera nainen. Toivoi että lapsensa päätyvät naimisiin hovin jäsenien kanssa. No ei mitään tsanssiä. 

On yrittänyt tunkea koko ajan Charlesin lähellä. Charles ei ole ollut niin innoissaan. Diana ei voinut sietää Colinia. 

Lady C on syntyisin Jamaikalta. Hän EI syntynyt miehenä VAAN hänellä oli epämuodostuneet sukupuolielimet. Hänet korjattiin jo vauvana mieheksi koska tuolloin intersukupuoliset korjattiin yleensä miehiksi, miehen paremman sosiaalisen aseman ja vapauden takia. Lady C kuitenkin tunsi itsensä naiseksi ja hakeutui sukupuolen korjausleikkaukseen. Eli on disinformaatiota väittää että hän syntyi miehenä. 

Kumma että hänen poikansa ovat sitten olleet toisinaan vieraana näissä hänen youtube-lähetyksissään jos he eivät voi "sietää" häntä... Ihan hyvät välit heillä tuntuu olevan. 

Lady C oli haastatellut Dianaa pitkän aikaa kirjaansa varten ja oli ensimmäinen joka paljasti julkisesti Dianan ja Charlesin avioliiton ja parisuhteen vakavat ongelmat. Kirja kuohutti suurta yleisöä joka halusi nähdä heidät "satuparina" Hovi yritti estää kirjan julkaisun ja Dianakin tuli katumapäälle ja pyysi ettei kirjaa julkaistaisi. 

Lady C:n mukaan, hänen äitinsä suku polveutuu venäjältä vallakumousta pakoon lähteneistä aatelisista. 

Vierailija
12800/12829 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö täällä on syövästä toipumiskilpailu? Ei käy mielessä, miten yksilöllistä se voi olla? Cathrine on edustanut oikein hyvin tänäkin kesänä. Pitäisi varmaan mennä vielä kolmivuorotyöhön sairaalaan, että meghanistille kelpaisi.

Samaan aikaa,  kun Meg ja Harry on ilmoittaneet olevansa kotiäiti ja koti-isä, kun lapset on koulussa. 🤣

Lähde lausuntoon.

Meghan keskittyy lapsiin:
https://www.instyle.com/meghan-markle-prioritizes-children-archie-lilib…;

Harrysta tulee koti-isä:

https://www.thetimes.com/life-style/celebrity/article/what-harry-will-d…

Kukaan ei tee töitä. 🤣

Taitavat sitten elää sijoitustensa koroilla kun työtä ei tarvitse tehdä.

Juu juu. Miljardööri maksoi niiden lennonkin. Persaukisia taitaa olla. Mutta ehkä Harry saa töitä vaikka maitokuskina. 

Tämä oli yksi syy, miksi Monteciton yhteisö oli iloinen ja helpottunut päästessään heistä eroon. He kärttivät jatkuvasti lainaan asukkaiden yksityiskoneita sekä lainasivat ihmisten loma-asuntoja joita ihmisillä oli hienoissa ja eksoottisissa lomakohteissa maksamatta tai muuten korvaamatta ikinä mitään. He ilmestyivät "yllätysvieraina" muiden juhliin kutsumatta itse koskaan ketään luokseen. Esim. Tyler Perry oli alussa majoittanut heitä täyshoidossa muutaman kuukauden ja antanut heidän käyttöön henkikökuntansa ja yksityiskoneensa. He lainasivat Perrylta rahaa yli 10milj. Ja lakkasivat vastaamasta tämän puheluihin. Perry paheksui tätä ja vaati rahojaan takaisin. Yksi syy siihen että he blokkasivat Perryn oli se Perryn seksiskandaali -oikeusjuttu ja toinen oli että heillä ei ollut aikomustakaan maksaa Perrylle takaisin.