Britannian kuninkaallinen perhe; spekuloidaan!
Tämä on uusi ketju koskien koko kuninkaallista perhettä, mukaan lukien Harry ja Meghan. Ketjussa ei määräillä toisia, eikä solvata vaan spekuloidaan muistaen käytöstavat.
Kommentit (11726)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kirjoitin, olen eri. Mutta jokainen voi itse lukea tuosta yläpuolelta, kuka yrittää haastaa riitaa ihan jokaisen kanssa.
Ja kerrotko vielä, kun kerran "erinä" aloit itsellesi kuulumatonta kommenttiketjua kommentoimaan, että miten voi haastaa riitaa kenenkään kanssa, jos kirjoittaa ainoastaan ketjun aiheesta? Mä ihan kohteliaasti odotan tähän vastausta, ja sitten ne sitaatit missä on haastettu riitaa, kiitos! Fiksuhan antaa aina perustelut, eikös vaan?
Lue ihan itse kaikessa rauhassa keskusteluketju ja katso, milloin olet käyttänyt itse asiattomuuksia. Joku näköjään pisti sinulle samalla mitalla takaisin, ja nyt uhriudut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan M laskee, että kunkku ei sairautensa kanssa tuossa enää vaikuta. Alkaa olla sitten melko hiljaista, kun keskeisiä hahmoja on kuollut tai canceloitu. Voi yrittää luikerrella takaisin parrasvaloihin.
No William tuskin kuninkaana 👑 unohtaa sen kaiken vahingon mitä Harry ja Meghan ovat saaneet aikaan!! William tuntuu olevan pitkävihaista soirttia.... että paljon täytyy tapahtua....!!
Nykypäivänä britti voi elää elämäänsä ihan turvallisin ja hyvin mielin, vaikka kuningas vihaisi häntä.
Tietenkin. Mutta se britti vaikka kuinka olisi kuninkaan veli ei pääse enää nauttimaan hovin yltäkylläisyydestä ja edustelemaan kuninkaallisena. Edustelu koskee vain Harrya, Walesit ja muut edustavat oikeasti.
Trolli kaipaa tuomiota. Vaatii loputtomiin sitaatteja ja perusteluja. Lopuksi kakkii shakkilaudalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kirjoitin, olen eri. Mutta jokainen voi itse lukea tuosta yläpuolelta, kuka yrittää haastaa riitaa ihan jokaisen kanssa.
Ja kerrotko vielä, kun kerran "erinä" aloit itsellesi kuulumatonta kommenttiketjua kommentoimaan, että miten voi haastaa riitaa kenenkään kanssa, jos kirjoittaa ainoastaan ketjun aiheesta? Mä ihan kohteliaasti odotan tähän vastausta, ja sitten ne sitaatit missä on haastettu riitaa, kiitos! Fiksuhan antaa aina perustelut, eikös vaan?
Eli tähän ei sitten vastausta tullut, kuten arvasinkin. Totean tuon "syväanalyysin" riidanhaastamisväitteineen sitten taas vain tyypilliseksi tappiolle ja sanattomaksi jääneen provosointiyritykseksi ja triggeröitymiseksi. Olette varmaan hyvät kaverit tuon r-huutelijan kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue ihan itse kaikessa rauhassa keskusteluketju ja katso, milloin olet käyttänyt itse asiattomuuksia. Joku näköjään pisti sinulle samalla mitalla takaisin, ja nyt uhriudut.
No laita ne perustelut. "Samalla mitalla" ei ole tuollainen mielipuolinen hyökkäily, mistä selvästi huomaa, että ei ole ihan tervepäinen kyseessä.
Täällä on näköjään pari sairasta meghanistia, joita puolustaa joukko niitä, jotka yrittävät hillitä nimittelyjä ja haukkumasanojen käyttöä, puolustaessaan noita sekopäisimpiä. Mutta kaikki samalla asialla ja puolesta, Harry Ja meghan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuuden ja perusteiden kysyminen ei ole uhriutumista, sen hoitaa oikein hyvin idolisi Murki. Suoraselkäinen vastaa perusteluin, jos ensin esittää syytöksiä.
Ketjun otsikossa kaivataan spekua, joten spekuloin. Andrew ja Harry löytävät toisistaan molemminpuolisen tuen, koska kokevat kumpikin tulleensa kaltoin kohdelluiksi ja ilman omaa syytään syrjään sysätyiksi. Yhteinen vihollinenkin löytyy, William. Temufeministi Meghan ei tietenkään tykkää, että oma aviomies lähentyy Eeppstein-tyypin kanssa, olkoonkin että tyyppi on miehen setä, mutta rahat ja lasten hienostokoulut pitävät Megsun tiukassa otteessaan, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Trolli kaipaa tuomiota. Vaatii loputtomiin sitaatteja ja perusteluja. Lopuksi kakkii shakkilaudalle.
No perustut sitten tiskiin! Tiuleeko niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt muistelee kuka haluaa, miksi nämä kaksi lähtivät sille "freedom fligh" eli pakoon Briteistä ja hovista: Harry myöntää että vastaanotto oli upea: kansa rakasti ja kuninkaallinen perhe kuningatar, Charles ja William ja Kate ja kaikki toivotti heidät lämpimästi tervetulleeksi mutta sitten äkkiä kaikki muuttui "r sis teiksi" ja he kokivat että eivät saaneet tarpeeksi tukea. Meghan halusi raskaanaollessaan päättää päivänsä eikä saanut mitään ammattiapua, mikä on kummallista ottaen huomioon että Harry sanoi yhdessä haastattelussaan valmistautuneensa odotusaikana tulevaan isyyteensä käymällä terapiassa jotta voisi olla hyvä isä ja aviomies.
Harry koki että hovi oli heille kuin loukku ja heidän oli paettava. Harry sanoi halveksivasti virnistäen että hänen isänsä ja William elää vankilassa sitä itse tajuamatta.
%3D%3D
Siis toi Meghanin nenä on järkyttävä, eikö ole ollut varaa korjaukseen. Jospa isoveikka tai dada vippaisivat.
Nenä on ihan hyvä - tavikselle - mitään herttuatarmaista tai kuninkjaallista siinä ei ole. Siinäkään.
Kuinka onkaan sattunut että Catherinella on oikein kaunis nenä, kuningattarelle sopiva. Nenäkin. Siinä on upea, elegantti ja valovoimainen nainen.
Klassinen routa porsaan kotiin ajaa -tilanne. Mutta Meg ei kyllä pääse edustamaan. Harry ehkä, jos matelee ja nuolee saappaankärkiä ja tekee uhkasakollisen sopimuksen, ettei enää yhtään kirjaa tai dokkaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No avioeroahan tää enteilee. Meg lähtee pitkin hampain, noin vuodeksi.
Kirjoita seuraavan kerran kun sinulla on jotain asiallista sanottavaa ja lähde kirjoituksillesi. Alkaa oksettaa nuo perättömät kuvittelut.
Walesien erosta "tietäjät" ovat kirjoitelleet noin 25 vuotta ja sama tietäminen jatkuu yhä.
Ero tulee vuodessa. Meg muuttaa portugaliin. Harry pääsee rveihin ja ottaa aatelisen vaimon. Vielä ehtii pyöräyttää pari lastakin.
Eikö teillä oo omaa elämää?
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä oo omaa elämää?
No mitäs sinä täällä teet? Pitäiskö olla irl jo jossain ihan muualla?
Vierailija kirjoitti:
Ketjun otsikossa kaivataan spekua, joten spekuloin. Andrew ja Harry löytävät toisistaan molemminpuolisen tuen, koska kokevat kumpikin tulleensa kaltoin kohdelluiksi ja ilman omaa syytään syrjään sysätyiksi. Yhteinen vihollinenkin löytyy, William. Temufeministi Meghan ei tietenkään tykkää, että oma aviomies lähentyy Eeppstein-tyypin kanssa, olkoonkin että tyyppi on miehen setä, mutta rahat ja lasten hienostokoulut pitävät Megsun tiukassa otteessaan, tietysti.
Vielä jos kuvioissa on Sarah jonka uumoiltiin saavan kuolleelta miesystävämiljonääriltä 700 milj. euroa perintöä...
Varmasti lähtivät hakemaan materiaalia seuraavaan paljastuskirjaan ja dokumenttisarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä jos kuvioissa on Sarah jonka uumoiltiin saavan kuolleelta miesystävämiljonääriltä 700 milj. euroa perintöä...
Sarah ja Meg, uudet bestikset! Kuten Sarah ja Diana konsanaan. Varmasti on mukana dokkarissa kertomassa kovoja juttuja Dianasta. Oih.
Arvellaan jo varmana etteivät Sussexit tule kuulumaan enää kuninkaallisia edustustöitä tekeviin ja etteivät tule istumaan joulukirkossa yhdessä muiden kuninkaallisten rinnalla, ei vilkuttamaan parvella mutta Meghan rakastaa juuri tehdä kuin ei oleteta ja jo sanonta Meghan saa mitä Meghan tahtoo, Harryn suusta kuultuna, kertoo että siellähän nämä voidaan vielä nähdä ja vieläpä suut leveinä nauramassa. Tulee saippuaooppera tunnelmat kun joku sanoo ettei näin ja näin tule tapahtumaan -enää-.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko Harry sai perintöä Elisabethiltä, ja joko tuhlasi kaiken?
Mitään hilloja keittelemällä tämän pariskunnan ökyilytarpeet ei täyty.
Siitähän se paniikki on tullutkin. Ei ole enää kuin Charlesin perintö aikanaan tuhlattavaksi.
Kun se on saatu niin mitään ei ole enää hovista tulossa. Joutuvat ihan töitä tekemään sen jälkeen.
Niin, Victoria on fiksu ja tuntee sekä ymmärtää protokollan kuin omat taskunsa. Meghan ei eikä välitä, pilkkasi kuningattarellekin niiausta kaiken kansan edessä ja todellakin hänelle ottaisi lujille jos joutuisi nimenomaan Catherinelle niiaamaan. sen nyt tietävät ja ymmärtävät kaikki jotka eivät sokeina ihaile meghania ja käännä ja väännä asioita aina tämän edun mukaiseksi.