Britannian kuninkaallinen perhe; spekuloidaan!
Tämä on uusi ketju koskien koko kuninkaallista perhettä, mukaan lukien Harry ja Meghan. Ketjussa ei määräillä toisia, eikä solvata vaan spekuloidaan muistaen käytöstavat.
Kommentit (7286)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaan: hänelle on sen kertonut espanjalainen nanny tai sitten on lukenut asian mannermediasta/kansainvälisiltä keskustelupalstoilta. Niiltä samoilta joissa tiedettiin Catherinen olevan mennyttä ja calmo ja niin oli suloinen pikku Louiskin. Ai niin, olin unohtaa: Catherine oli uhrattu palatsin kellarissa ikiaikaisin riitein, menossa mukana SarvipääpuhkujaWilliamin lisäksi mm Charlesi ja Gamilla ja koko jutun oli junaillut Carol Middleton, siksi hän tyttärensä hoviin oli puskenut. Täydelliseksi uhriksi.
Tiedoksi sille (jos tätä vielä lukee) joka muodostaa mielipiteensä muiden käyttäytymisen perusteella: tämä kaikki on ääkkösettämän näppäimistöltä alunperin.
Anteeksi, mutta oletko ihan terve?
Miksi sitä tuolta kysyt? Nuohan ovat ääkkösen puheita. Tai siis kirjoituksia. Kyseinen ketju on poistettu vai lukittuko se on, muuten voisit ihan omin silmin käydä katsomassa hengentuotoksiansa.
Miksi tuo henkiö - tai ryhmä henkilöitä, itse veikkaan, että vedättäjiä on ollut useita - on sinulle noin hirveän tärkeä?
Mistä päättelet on minulle tärkeä? Kummasti jälleen kerran vaihtui huomio ihan muuhun kuin mistä aiemmissa kommenteissa oli kyse. Sait vai kuka nyt saikaan, en tiedä, vastauksen siihen onko se jolta kysyttiin ihan terve, kas kummaa, ei reaktiota siihen vaan sama asenne jatkuu tyyliin `mikä sinun ongelmasi on`, ihan täysin narskäsikirjasta. Sumuta, kaasuvalota, ohjaa huomio ja keskustelu sivuraiteille, hämmennä, saa keskustelukumppani vaikuttamaan oudolta ellei peräti hullulta jne.
Sanotaan se sitten selvemmin. Se, että jonkun amerikkalaista ajokorttia hallussaan pitävän ihmisen ystävällinen vastaus saa aikaan tällaisen kakkamyrskyn, herää epäilys, onko henkilö henkisesti terve.
Jos et pidä siitä, että mielenterveyttäsi epäillään, älä siteeraa jonkun tuntemattoman trollin höpinöitä vuosien takaa, äläkä varsinkaan väitä satunnaisia keskustelijoita häneksi.
Sanotaanpa nyt sitten sinulle oikein selvästi. Se että en ole kertaakaan sanonut juuta enkä jaata amerikkalaiseen ajokorttiin enkä nimitellyt ketään Ääkköseksi mutta sinä jankutat siitä saa epäilemään oletko sinä itse henkisesti terve henkilö. Tuossa vastauksessa jossa lainasin surullisenkuuluisaa Ääkköstä en viitannut mihinkään ajokorttiin vaan siihen mistä joku voi tietää että Kate teki vain tunnin vuodessa töitä. Jostain syystä kommentti johon vastasin ei tullut lainaukseen. Älä sinä ojenna, neuvo ja ole ylimielinen muita, tuntemattomia kohtaan äläkä te päätelmiä jotka johtavat täysin harhaan, olet trolli tai et. Teit monta virhettä oman ylimielisyytesi tähden.
Minä taas en ole millään tavalla kommentoinut aihetta, mistä joku voi tietää, kuinka paljon Kate työskentelee viikossa. Olen vain ihmetellyt tuota kiusaamista ja vainoa, jota täällä kohdistetaan ääkköseksi kutsuttuun henkilöön, ja sinunkin nälväisysi meni siihen sarjaan.
Mutta ei minulla ei sitten ole mitään sanottavaa sinulle eikä sinulla minulle, jos tosiaankaan tarkoituksesi ei ollut osallistua joukkokiusaukseen, muuten vain nälväisit, satuit puskemaan tähän lainausketjuun ihan sattumalta ja vahingossa, unohdit kertoa olevasi eri, ja lainauksetkin oudosti katosivat. Mukavaa jatkoa sinulle, yritetään molemmat välttää enää enempiä väärinkäsityksiä.
Miksi pitää mainita olevansa eri jos ei tiettyyn kommenttii vastaa? Sille ei kukaan mitään voi että olet fiksaantunut siihen ajokorttiin ja riehut sen kimpussa vaikka muut eivät asiasta enää puhuisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi "usalainen" ketjussa mukana.
Minusta on hyvä, että paikalla on joku, joka pikkuisen oikoo pahimpia valheita, ja esimerkiksi tietää mitä ajokortissa lukee siellä.
Ja ei, en ole usalainen. Jotenkin vain naiivisti ajattelen, että jokainen järkevä ihminen mieluummin tietää, miten asiat oikeasti ovat.
Hakukone on salamannopea tiedonhankintaväline, joten ääkkösettömän tai ylipäätään kenenkään nimettömänä kirjoittelevan horinoihin ei ole tarvetta uskoa vähääkään.
Mä olin se, joka kirjoitti tänne hakukoneen vastauksen asiasta. Sain kasan alapeukkuja ja hiljaisuuden. Sitten kun Amerikassa asunut kertoi saman asian omana tietonaan, alkoi hänen persoonaansa kohdistuva solvaus.
En nyt suorastaan mitään kiitoksia odottanutkaan, mutta kuten yllä sanoin, en millään ymmärrä, miksi kukaan haluaa sinnikkäästi jatkaa väärässä olemista, kun se oikeakin tieto on olemassa. Tai kutsua oikeaa tietoa horinaksi, kuten sinä.
En ole sinun hakukonevastaustasi lukenut. Tarkoitatko hakukonevastauksella muuten sitä tekstimassaa, jonka tekoäly tuuppaa ensimmäiseksi ja jonka ohitse harva näemmä enää jaksaa katsoa? Ei ihme, että olet saanut vastaasi hiljaisuuden; minä en noita tekoälyjuttuja enää vilkaisekaan.
Kyseinen Amerikassa asuva henkilö on näissä ketjuissa hyvin tunnistettu hörhö, jonka jutut ovat pääsääntöisesti sellaista horinaa, että seassa olevat tosiseikatkin kannattaa tarkistaa muualta, jos kiinnostaa. Värittämätön tieto haetaan aina ihan muualta kuin keskustelupalstoilta.
Ainakin tällä kertaa hän oli oikeassa. Sinä vaikutat ikävältä ja riidanhaluiselta ihmiseltä. Ja ei, en kopioinut mitään, vaan kerroin omin sanoin, mitä tekoäly asiasta sanoo.
Ohhoh. Et kopioinut, vaan kerroit omin sanoin, mitä tekoäly asiasta sanoo?
Nyt on sellaista sarkasmin polttoainetta, että melkein lankean.
Sä varmaan mieluummin istuisit aidanseipäässä kuin myöntäisit olevasi väärässä. Mutta tuo show alkaa olla jo rasittava. Nolaat vain itsesi pahemmin.
Mä kysyin tekoälyltä että kuka on Valtsun kärkiryppääjää - tekoäly vastasi että prinssi William.
Se on kyllä erikoista kun ystävätkin naljailevat että hänelle riittää yksi tuoppi vai pintti, enemmästä ei välitä.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko välillä muusta kuin ääkkösettömästä? Vaikka se itse haluaakin et jutut pyörii siinä ja sen ympärillä.
Joo. Se on taas onnistunut kaappaamaan ketjun itsellensä ja pyörittämään tätä. Tylsäksi käy eikä pitäisi ruokkia trollia.
Kyllä teillä kaikilla ääkkösettömän odottajilla on sellaiset vasteajat, että kannattaisiko perustaa vapaapalokunta. Voisitte sammuttaa monta paloa tässä häntä odotellessanne. Nytkin on aamusta saakka näköjään tykitetty, useamman hengen voimin tietenkin.
Sieltähän se taas pompsahti paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teillä kaikilla ääkkösettömän odottajilla on sellaiset vasteajat, että kannattaisiko perustaa vapaapalokunta. Voisitte sammuttaa monta paloa tässä häntä odotellessanne. Nytkin on aamusta saakka näköjään tykitetty, useamman hengen voimin tietenkin.
Se sai niin monen antipatiat osakseen typerällä käytöksellään etten yhtään ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli aika Hertta-tason tekstiä imelyydessään ja pateettisuudessaan se keskenmenotarina. Kolumni by Meghan Markle.
Mitenkäs nuo Katen syöpävideot? Vähän tukanheiluttelua metsässä ja imelää höpinää luonnon parantavasta voimasta.
Kaukana tuosta kolumnista. Ja nimenomaan niin päin että Katen eduksi.
Lieneekö maailmassa yhtä teennäistä aksenttia kuin Katella?
Onnenonkijan aksentti. Katella. Aika paljon tuossa suvussa on muuten noita onnenonkijoita: Philip, Mapelli Mozzi, Kate ja Tindall.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sai niin monen antipatiat osakseen typerällä käytöksellään etten yhtään ihmettele.
Näköjään vain yhden eli Meghanheitterin. Hänhän on täällä ollut jo vähän aikaa lähes yksin Meghania ja lapsia haukkumassa. Itse peukutta omia vastauksiaan ja luo näin mielikuvan että varsinaisia vihaajia olisi enemmän. En usko että Meghan on pakkomielle kuin vain tälle yhdelle kirjoittelijalle joka viettää kaiken aikansa Colinin vihavideoita katsoessa ja Meghanin liikkeitä havannoidessa.
Williamin ja Katen ongelma on, että heitä pidetään laiskoina. Heidän työtehtävien määrä on aina ollut vähäinen. Sille, joka värisee, että mistä se tiedetään, niin niitä työtehtäviä ihan lasketaan Britanniassa ja vertaillaan muihin hovin jäseniin.
Esimerkiksi Charles ja Anne ovat aina olleet ahkeria ja tunnetaan siitä, etteivät välttele töitä.
Nekin työt, mitä Williamilla on, hän hoitaa innottomasti ja sen näköisenä, että olisi mieluummin jossain muualla ellei kyseessä ole jalkapallo-ottelun katsomossa oleminen. Tosin nyt MM-kisoihin ei vaivautunut lainkaan paikalle jolllakin tekosyyllä.
Nyt on kyllä väsynyttä ja niin puhkikulunutta nämä viimeisimmät yritykset lietsoa "hovihulluja puolustamaan idoleitaan" (tai itseään) kuten trollit/meghanistit asian käsittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli aika Hertta-tason tekstiä imelyydessään ja pateettisuudessaan se keskenmenotarina. Kolumni by Meghan Markle.
Mitenkäs nuo Katen syöpävideot? Vähän tukanheiluttelua metsässä ja imelää höpinää luonnon parantavasta voimasta.
Onnenonkijan aksentti. Katella. Aika paljon tuossa suvussa on muuten noita onnenonkijoita: Philip, Mapelli Mozzi, Kate ja Tindall.
No voi voi sentään. Tänä päivänä kun kuninkaalliset/aateliset saavat ihan itse valita puolisonsa eikä tarvitse poliittisita ym syistä avioitua toisen vastaavan kanssa niin sitten se puoliso ilmeisesti on pakostakin "onnenonkija", olisi se kuka tahansa tavis vai koskeeko herjaus vain Katea &muita mainittuja, ei tasapuolisesti kaikkia ei-yläluokkaan-kuuluvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi sentään. Tänä päivänä kun kuninkaalliset/aateliset saavat ihan itse valita puolisonsa eikä tarvitse poliittisita ym syistä avioitua toisen vastaavan kanssa niin sitten se puoliso ilmeisesti on pakostakin "onnenonkija", olisi se kuka tahansa tavis vai koskeeko herjaus vain Katea &muita mainittuja, ei tasapuolisesti kaikkia ei-yläluokkaan-kuuluvia?
Onnenonkijana tuskin pidettäisiin ei-siniveristä henkilöä, jos hänellä olisi uskottava oma työura ja kiinnostuksen kohteet. Esimerkiksi Hollannin kuningatar Maximaa tuskin monikaan piti onnenonkijana tai Espanjan Letiziaa.
Minkä työuran se Kate olisi ehtinyt luoda kun niin nuorina Williamin kanssa tapasivat? Tiesi varhaisessa vaiheessa tulevan "kohtalonsa" ja siihenhän häntä alettiin valmistaa. Ehti kyllä töitäkin tehdä toisin kuin täällä valehdellaan, Enemmän kuin tunnin vuodessa - ei ole muuten tullut vastausta mihin se tietäjä tietonsa perusti että tunti vuodessa tilpehöörin paketointia ja suojatyöpaikka vaateliikkeessä.
Kaikki Katen arvostelijat ei muuten ole Meghan-faneja. Itse en arvosta kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnenonkijana tuskin pidettäisiin ei-siniveristä henkilöä, jos hänellä olisi uskottava oma työura ja kiinnostuksen kohteet. Esimerkiksi Hollannin kuningatar Maximaa tuskin monikaan piti onnenonkijana tai Espanjan Letiziaa.
Mainitsemasi olivat Catherinea vanhempia eli ehtivät luoda sitä uraa. Heidän kohdalla olisikin vähän outoa jos työelämää ei olisi kertynyt. Catherine oli juuri aloittanut yliopisto-opinnot, samoin William, kun tutustuivat.
Miksi jotkut jankuttaa ettei Katella ole/ollut omia kiinnostuksenkohteita? Oli ja onhan niitä.
No tämä kyseinen onnenonkijaa nyt samalla rakastui prinssiinsä eli ei pelkkää omaa etua, statusta ja kuninkaallista loistetta ollut hamuamassa jos sellaisia oli hamuamassa ollenkaan. En tajua tätä omituista Catherinevihaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä työuran se Kate olisi ehtinyt luoda kun niin nuorina Williamin kanssa tapasivat? Tiesi varhaisessa vaiheessa tulevan "kohtalonsa" ja siihenhän häntä alettiin valmistaa. Ehti kyllä töitäkin tehdä toisin kuin täällä valehdellaan, Enemmän kuin tunnin vuodessa - ei ole muuten tullut vastausta mihin se tietäjä tietonsa perusti että tunti vuodessa tilpehöörin paketointia ja suojatyöpaikka vaateliikkeessä.
Jos oli selvää, että he menevät naimisiin, miksi William roikotti Catherinea vuosia on-off-tyttöystävänä ilman kihlausta? Mikään ei olisi estänyt Catherinea kehittämästä itseään sinä aikana ja luomasta uraa. Paitsi Williamissa roikkuminen.
Catherinen piti aina olla saatavilla, kun William keksi hetken mielijohteesta lähteä aina uudelle lomamatkalle. Siinä ei ollut oikealle työlle sijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu et olisin lukenut Letiziasta ihan päinvastaista, onnenonkijana pidettiin tai pidetään yhä. Vaikka ihan työelämää oli takana.
Puhutaanko välillä muusta kuin ääkkösettömästä? Vaikka se itse haluaakin et jutut pyörii siinä ja sen ympärillä.