Ootko tullut huijatuksi tori.fi-kaupoissa?
Mä tulin. Oon viimeiset 1,5 vuotta erittäin paljon käynyt kauppaa tori.fi:ssä. Pääasiassa oon myynyt, mutta jonkin verran ostanutkin. Tän viikon alussa ilmoittelin, että ostaisin Iittalan Nappula vaaleenvihreitä kynttilänjalkoja. Vastauksia tuli useampia. Jaana Saarinen -nimiselle (varmaan nimi väärä/keksitty) maksoin tilisiirtona sitte ma 21.11. kahdesta kynttilänjalasta 40 € ja henkilö lupasi lähettää tuotteet heti. Kynttilänjalkoja ei alkanut kuulumaan ja Omapostissa ei näy mitään ilmoituksia. Myyjä näköjään poistanut viestiketjummekin; pari päivää sitten vielä näkyi. Onneksi ei ollut rahallisesti iso huijaus. Tori.fi:stä kehotettiin mua tekemään rikosilmoitus, minkä taidan tehdäkin.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä huijarit vielä jatkavat satuilujaan, vaikka saivat mitä halusivatkin, eli pienenkin summan rahaa.
Lähetetään esim kuvia, jotka on ties mistä otettu.Se on kuin käännettäisiin veistä vielä hieman haavassa.
Ja se sattuu..
Voiko tehdä rikosilmoitusta ilman kauppakirjaa, riittääkö pelkkä kuitti maksusta ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen tullut huijatuksi pari kertaa. Pikkusummista on ollut kysymys, niin en ole viitsinyt alkaa enempää selvittelemään. Huijarit näyttävät aktivoituvan erityisesti silloin kun laittaa itse ostoilmoituksen. Välillä tämä on pakko tehdä jos tarvittavaa tuotetta ei löydy mistään. Paljon olen kuitenkin tehnyt onnistuneita kauppoja.
Rikosilmoitus tai ainakin nettihuijaus vinkki kannattaa tehdä aina.
Kävi nimittäin niin että nyt jo seitsemän vuotta sitten tapahtunut pikku huijaus , oli osa suurempaa huijaus vyyhtiä. Ja tuomio tuli huijareille .
Mä kirjoitin pitkän huijarijutun, mutta sitä ei julkaistu, joten jatkakoon huijari edelleen.😈
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä huijarit vielä jatkavat satuilujaan, vaikka saivat mitä halusivatkin, eli pienenkin summan rahaa.
Lähetetään esim kuvia, jotka on ties mistä otettu.Se on kuin käännettäisiin veistä vielä hieman haavassa.
Sillä koitetaan pelata vain aikaa.
Loppujenlopuksi kuin ilmoittaa epäiltykin niin jossain vaiheessa jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitin pitkän huijarijutun, mutta sitä ei julkaistu, joten jatkakoon huijari edelleen.😈
Minäkin kerroin huijari jutun, mutta koska siinä oli huijarin nimimerkki kerrottu, luultavasti siksi meni poistoon.
Lähetetään esim kuvia, jotka on ties mistä otettu.
Se on kuin käännettäisiin veistä vielä hieman haavassa.