Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wc paperin hinta

Kelapummi
27.11.2022 |

14 euroa jo 24 rullan paketti. Kuukausi sittenmasoi vielä 8 euroa.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä 🤣🤣

Just niin.Ihan sama mitä maksaa,en ala mitään tarjouksia kyttäämään.

Täsmälleen näin. Säästän sitten muualla, jos säästän. Vielä ei ole ollut mitään hätää rahojen kanssa.

En myöskään edes ajattele hamstraavani jotain paskapaperia komeroihin.

Ei minullakaan vielä hätää rahojen kanssa, menevät livakasti taivaan tuuliin, jos ei kiinni pidä. Inhottaa vaan, kun  koronan ja sodan varjolla alettiin putsaamaan kaikki mitä seinistä irti lähtee.

Vierailija
42/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannatti hamstrata vessapaperia keväällä 2020, vaikka muut nauroi! Mulla on vieläkin paalukaupalla paperia jäljellä ja kuten sanonta kuuluu, se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa 😄

No ei ne sinunkaan paperit ikuisesti kestä.

Ei niin, mutta eiköhän hinnat tule taas alas ennen kuin varastoni loppuu 😀 Ei kai kukaan ole niin tyhmä ja kuvittele, että esim. sähkön hinnat jää pysyvästi taivaisiin?

Ei ne inflaatiot enää negatiiviseksi mene, hinnat on ja pysyy tästä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn talon roskiksesta sanomalehtiä, eikä maksa paljon. Niin ennevanhaan tehtiin ja hyvin pyyhki.

Kiitti vinkistä! Nakkaankin käytetyt paprut sitten pyttyyn! enpä olis itse hoksannutkaan.

Putkimiehen käynt maksaa, sillä rahalla ostaa monta rullaa.

Vierailija
44/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin tänään Prismasta Lotuksen Just 1 papereita. Hieraisin silmiä kun huomasin että rulla maksoi euron. Maksoin silti mukisematta, koska ei ole mitään järkeä säästää vaihtamalla johonkin halpispaperiin joka raapii perseen verille.

Raapii perseen verille? Ihan oikeesti, heh. Ei noissa niin paljon eroa ole. Itse jätän vain sen kaikista halvimman keltaisen paperin ostamatta.

Mitä vikaa keltaisessa? Onko vessapaperin pakko olla valkoista?

Vierailija
45/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin tänään Prismasta Lotuksen Just 1 papereita. Hieraisin silmiä kun huomasin että rulla maksoi euron. Maksoin silti mukisematta, koska ei ole mitään järkeä säästää vaihtamalla johonkin halpispaperiin joka raapii perseen verille.

Raapii perseen verille? Ihan oikeesti, heh. Ei noissa niin paljon eroa ole. Itse jätän vain sen kaikista halvimman keltaisen paperin ostamatta.

Kermapyllyt eivät kestä, toisaalta karhealla lähtee kerralla,  ei tarvitse puolta rullaa moiseen tärvellä😄

Vierailija
46/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri kusetus alkoi maaliskuussa 2020 ja loppuu vasta kun kansalaiset pistää hanttiin.

Vierailija
47/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen harmissani seurannut Lidlin Floralys 3-kerroksisen WC-paperin (se sininen, paketissa 10 rullaa) hinnan nousua tämän vuoden aikana. Tammikuussa paketti maksoi 3,49 euroa eli kympillä sai melkein 3 pakettia. Kesäkuussa hinta oli 3,89 euroa, elokuussa  4,29 euroa, marraskuun alussa 4,99 euroa ja sitten hinta yhtäkkiä pompsahti jo 5,75 euroon. Nyt ei siis kympillä saa kahtakaan pakettia! Hinta on siis noussut n. 65 prosenttia!

Onko tämä se paketti, jossa lukee sana "vahva" tai "strong"? Olenostanut sitä monta vuotta jo. Kun viimeksi olin Lidlissä,  siellä näkyi vain muuntyyppisiä vessapapereita.

Ei ole. Siinä lukee "soft". Paketti on sininen ja siinä on lampaan kuva. Jokunen kuukausi sitten tuosta paperista tuntui olevan toimitusvaikeuksia ja usein sitä ei silloin Lidlin hyllyissä ollut lainkaan. Nyt taas sitä saa normaalisti, mutta hinnannousu on törkeä.

Vierailija
48/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvii. Ei siinä värillä mitään väliä. On karhea ja todella ohutta se keltainen. Yleensä myös halvin.

Vierailija
49/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskiharjaa voi myös käyttää.

Vierailija
50/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa oikeasti v.tuttaa firmojen ahneus. Toivottavasti kosahtaa omille nilkoilleen.

Vierailija
51/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on ensi viikolla Lambi 32 rullaa 16,90/pkt! Paras tarjous mitä hetkeen olen nähnyt

Vierailija
52/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa käyttämään bideesuihkua. Ei tarvitse sen jälkeen kovin paljon paperia mihinkään. Ei muutenkaan mikään järki hinkata sitä aunaria paperilla, vesi puhdistaa tehokkaammin.

Vierailija
53/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä AP:n hinnasto paikkaansa. 24 rullan pakettia ei ole saanut vuosiin tohon hintaan. Paitsi alennusmyyntikampanjassa, jos silloinkaan.

Vierailija
54/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harmissani seurannut Lidlin Floralys 3-kerroksisen WC-paperin (se sininen, paketissa 10 rullaa) hinnan nousua tämän vuoden aikana. Tammikuussa paketti maksoi 3,49 euroa eli kympillä sai melkein 3 pakettia. Kesäkuussa hinta oli 3,89 euroa, elokuussa  4,29 euroa, marraskuun alussa 4,99 euroa ja sitten hinta yhtäkkiä pompsahti jo 5,75 euroon. Nyt ei siis kympillä saa kahtakaan pakettia! Hinta on siis noussut n. 65 prosenttia!

Sama täällä, tämä alkaa olla jo ihan sairasta ja naurettavaa, ja koen jotenkin myötähäpeää tosta hinnan korotuksesta. Muistaakseni tämä kyseinen paperi oli alunperin 3,15 e.

Vierailija
55/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvin 24 rullan paketti näytti olevan 8,95.

Vierailija
56/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinta noussut mutta paperin määrä vähentynyt. Tuntuu että se ontto pahvirulla myös suurentunut. Parissa päivässä pitää vaihtaa uusi rulla.🧻

Joo, Serlan paperissa kävi näin. En osta enää sitä. Se valkoinen paperi, jonka pussissa orava. Ei ole todellakaan riittoisaa.

Vierailija
57/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Persettä pitää pyyhkiä ja se maksaa. En usko että se paperi halpenee ja kaupat tietää sen että ihmisten on sitä pakko ostaa ja ne voi periaatteessa nostaa hinnan vaikka 50 euroon 24 rullaa.

Kaikilla tuotteilla on hinnassa se raja jonka jälkeen ostosten määrä romahtaa lähelle nollaa. En usko, et kukaan normaalituloinen ihminen maksaisi viittäkymppiä vessapaperista. Sitten keksittäisiin muita vaihtoehtoja 🤷

Vierailija
58/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähimmässä S-Marketissa oli se keltainen Serla (8 rullaa) 4,99€!

Vierailija
59/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn talon roskiksesta sanomalehtiä, eikä maksa paljon. Niin ennevanhaan tehtiin ja hyvin pyyhki.

Kiitti vinkistä! Nakkaankin käytetyt paprut sitten pyttyyn! enpä olis itse hoksannutkaan.

WC-pyttyyn vain wc-paperia! Ja oman peräpään tuotokset. Sanomalehdet, talouspaperit yms. tukkivat viemärin.

Vierailija
60/70 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WC-pyttyyn vain wc-paperia! Ja oman peräpään tuotokset. Sanomalehdet, talouspaperit yms. tukkivat viemärin.

Tämä on kyllä idioottimaisin ohje. Ettäkö pisut ja kakat pitäisi laskea muualle ja vain sitä WC-paperia sinne pönttöön?

Entäs vesi?! Mitäs vedelle tehdään?! Minä vaan kysyn,.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi