Wc paperin hinta
14 euroa jo 24 rullan paketti. Kuukausi sittenmasoi vielä 8 euroa.
Kommentit (70)
Väittävät varmaan, että Ukraina ja Venäjä on vielä suurimpia vessapaperin tuottajiakin sähkön, viljan ja piireissä vaadittavan neonin lisäksi.
Kyllä kannatti hamstrata vessapaperia keväällä 2020, vaikka muut nauroi! Mulla on vieläkin paalukaupalla paperia jäljellä ja kuten sanonta kuuluu, se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjouksesta 4,80e 24 rullaa vielä vuosi sitten. Kyllä ne osaa nyt tehdä bisnestä sodan varjolla. Lampaat ostavat.
Onko sinulla tarjota vaihtoehtoja meille lampaille?
Kestopaperit. Ostat mikrokuituliinoja ja pyyhdit niillä. Ne voi sitten pestä taloyhtiön yhteisessä pesukoneessa.
Ostin tänään Prismasta Lotuksen Just 1 papereita. Hieraisin silmiä kun huomasin että rulla maksoi euron. Maksoin silti mukisematta, koska ei ole mitään järkeä säästää vaihtamalla johonkin halpispaperiin joka raapii perseen verille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannatti hamstrata vessapaperia keväällä 2020, vaikka muut nauroi! Mulla on vieläkin paalukaupalla paperia jäljellä ja kuten sanonta kuuluu, se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa 😄
No ei ne sinunkaan paperit ikuisesti kestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä 🤣🤣
Just niin.Ihan sama mitä maksaa,en ala mitään tarjouksia kyttäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, mutta eiköhän hinnat tule taas alas ennen kuin varastoni loppuu 😀 Ei kai kukaan ole niin tyhmä ja kuvittele, että esim. sähkön hinnat jää pysyvästi taivaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, mutta eiköhän hinnat tule taas alas ennen kuin varastoni loppuu 😀 Ei kai kukaan ole niin tyhmä ja kuvittele, että esim. sähkön hinnat jää pysyvästi taivaisiin?
Miksi se sähkön hinta edes vaikuttaisi wc-paperin hintoihin? Teollisuus saa sähkön tuotantokustannuksiin perustuen. Ei ne joudu käyttämään pörssisähköä.
Joo hinta nousee ja rulla vaan kapenee, tällä menolla se on kohta viiden sentin levyinen ja joutuu laittamaan telineeseen kaksi rullaa vierekkäin 😄
Monissa tuotteissa tuotetta vaivihkaa vähennetään ja hups maksat saman hinnan. Kotona huomaatkin että konvehtirasiassa onkin viisi konvehtia vähemmän😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä 🤣🤣
Täsmälleen näin. Säästän sitten muualla, jos säästän. Vielä ei ole ollut mitään hätää rahojen kanssa.
En myöskään edes ajattele hamstraavani jotain paskapaperia komeroihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjouksesta 4,80e 24 rullaa vielä vuosi sitten. Kyllä ne osaa nyt tehdä bisnestä sodan varjolla. Lampaat ostavat.
Onko sinulla tarjota vaihtoehtoja meille lampaille?
Kestopaperit. Ostat mikrokuituliinoja ja pyyhdit niillä. Ne voi sitten pestä taloyhtiön yhteisessä pesukoneessa.
Hyvä vinkki. Kannattaa muuten ostaa ruskeita tai ainakin tummia liinoja, koska vaaleisiin jää helposti ikäviä tahroja. Eihän se muuten haittaa, mutta vieraat voi säikähtää.
Vierailija kirjoitti:
Joo hinta nousee ja rulla vaan kapenee, tällä menolla se on kohta viiden sentin levyinen ja joutuu laittamaan telineeseen kaksi rullaa vierekkäin 😄
Monissa tuotteissa tuotetta vaivihkaa vähennetään ja hups maksat saman hinnan. Kotona huomaatkin että konvehtirasiassa onkin viisi konvehtia vähemmän😄
Enpä ole ikinä laskenut jotain suklaakonvehtien määriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä 🤣🤣
Täsmälleen näin. Säästän sitten muualla, jos säästän. Vielä ei ole ollut mitään hätää rahojen kanssa.
En myöskään edes ajattele hamstraavani jotain paskapaperia komeroihin.
Sama juttu.
Hinta noussut mutta paperin määrä vähentynyt. Tuntuu että se ontto pahvirulla myös suurentunut. Parissa päivässä pitää vaihtaa uusi rulla.🧻
Mitä järkeä on nurista hinnasta.
Se maksaa minkä maksaa. Ei vaikuta minun rahoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään Prismasta Lotuksen Just 1 papereita. Hieraisin silmiä kun huomasin että rulla maksoi euron. Maksoin silti mukisematta, koska ei ole mitään järkeä säästää vaihtamalla johonkin halpispaperiin joka raapii perseen verille.
Raapii perseen verille? Ihan oikeesti, heh. Ei noissa niin paljon eroa ole. Itse jätän vain sen kaikista halvimman keltaisen paperin ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Olen harmissani seurannut Lidlin Floralys 3-kerroksisen WC-paperin (se sininen, paketissa 10 rullaa) hinnan nousua tämän vuoden aikana. Tammikuussa paketti maksoi 3,49 euroa eli kympillä sai melkein 3 pakettia. Kesäkuussa hinta oli 3,89 euroa, elokuussa 4,29 euroa, marraskuun alussa 4,99 euroa ja sitten hinta yhtäkkiä pompsahti jo 5,75 euroon. Nyt ei siis kympillä saa kahtakaan pakettia! Hinta on siis noussut n. 65 prosenttia!
Onko tämä se paketti, jossa lukee sana "vahva" tai "strong"? Olenostanut sitä monta vuotta jo. Kun viimeksi olin Lidlissä, siellä näkyi vain muuntyyppisiä vessapapereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole ikinä laskenut jotain suklaakonvehtien määriä.
Sama on joidenkin muropakettien kohdalla, pitäisi alkaa suurennuslasin kanssa seuraamaan, kuinka meitä kusetetaan. Olen lapsuudessa käyttänyt metsäretkillä sammalta ja muuten sanomalehteä, ennen silkkisiä tosi huonoja papereita. Nyt on pidee, mutta vettäkin tulisi säästää. Isäni sanoi aikanaan jostakin tosi köyhästä, että silläpä ei ole muuta ku tuulen huuhtoma perse. Meillä ei ole kohta sitäkään tällä menolla.
Vierailija kirjoitti:
Käyn talon roskiksesta sanomalehtiä, eikä maksa paljon. Niin ennevanhaan tehtiin ja hyvin pyyhki.
Kiitti vinkistä! Nakkaankin käytetyt paprut sitten pyttyyn! enpä olis itse hoksannutkaan.
Pehmopaperi tekee tappiota korkean sähkön, kaasun ja sellun hinnan takia. Mieluummin maksaisin kymmenkertaisen hinnan wc-paperista kuin sähköstä.