Wc paperin hinta
14 euroa jo 24 rullan paketti. Kuukausi sittenmasoi vielä 8 euroa.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Tarjouksesta 4,80e 24 rullaa vielä vuosi sitten. Kyllä ne osaa nyt tehdä bisnestä sodan varjolla. Lampaat ostavat.
Onko sinulla tarjota vaihtoehtoja meille lampaille?
Se halvin xtrakin jo 2,60, saati muut hinnakkaammat. Menu ja rainbow sekä Pirkka hinnoissaan nekin.
Apinaa koijataan.
Kesällä sai kympillä 40 rullaa.
Ostan aina samaa Serlan paperia. 32 rullaa maksoi vielä tovi sitten 10,45e. Nyt sen hinta on 17,25e.
Ihan järkyttävä korotus. Varmaan vaihdettava halvempaan merkkiin, vaikka haluaisin kyllä ostaa kotimaista. Ja ei, mun talous ei kaadu tähän vessapaperiin, jos se olisi ainoa korotus. Mutta kun KAIKKI kallistuu, on ruvettava karsimaan menoja.
Käyn talon roskiksesta sanomalehtiä, eikä maksa paljon. Niin ennevanhaan tehtiin ja hyvin pyyhki.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä 🤣🤣
Ihan samaa ajattelin. Meillä on perheessä viisi henkilöä ja vessapaperia menee sen mitä menee. Ostan sitä silloin kun tarvitsee ja en katsele hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarjouksesta 4,80e 24 rullaa vielä vuosi sitten. Kyllä ne osaa nyt tehdä bisnestä sodan varjolla. Lampaat ostavat.
No mikä on vaihtoehto? Pyyhkiä käsillä? Pestä joka kerta? No sitten maksetaan lisää vedestä ja sähköyhtiö kiittää lämpimän veden kulutuksesta.
Miten WC paperin tuotanto on voinut kallistua lyhyessä ajassa kymmeniä prosentteja? Ei mitenkään. Kyse on silmittömästä ahneudesta Ukrainan sodan varjolla joka alalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä 🤣🤣
No on sillä väliä, maksaako pakollinen tarvetuote 7e enemmän vai vähemmän. Ihan samalla tavalla on väliä, maksaako diesel 2,20e/litra vai 1,20e/litra. Tai sähkö 4snt/kWh vai 40snt/kWh.
Kyllä sillä ihan todella on väliä.
Persettä pitää pyyhkiä ja se maksaa. En usko että se paperi halpenee ja kaupat tietää sen että ihmisten on sitä pakko ostaa ja ne voi periaatteessa nostaa hinnan vaikka 50 euroon 24 rullaa.
No, miksi eivät tehneet niin jo vuosia sitten? Tarve on ollut olemassa niin pitkään kun vessapaperia on tehty.
Ostan aina Lidlin Floralys wc-paperia, eli sitä missä on sen ankan kuva paketissa. Paketissa on kuusi rullaa ja rullassa on noin 200 arkkia nelinkertaista paperia, eli sitä ei tarvitse kuin kolme arkkia, niin sormet eivät mene läpi. Paketillinen maksaa 4,40 euroa. Rullan hinnaksi tulee siis 0,73 euroa ja jos haluaa laskea vielä hinnan/arkkia, niin eipä ole kallista.
Laskekaas huviksenne siis paljonko maksaa teidän perzeen pyyhkiminen. :) Minulla on ainakin hyvin rahaa tuohon.
Hah haa, meillä otetaan aina uusi halpa rulla varastosta.
Tajusimme olla viisaita ja täytimme varaston halvalla vessapaperilla.
Vierailija kirjoitti:
Ostan aina Lidlin Floralys wc-paperia, eli sitä missä on sen ankan kuva paketissa. Paketissa on kuusi rullaa ja rullassa on noin 200 arkkia nelinkertaista paperia, eli sitä ei tarvitse kuin kolme arkkia, niin sormet eivät mene läpi. Paketillinen maksaa 4,40 euroa. Rullan hinnaksi tulee siis 0,73 euroa ja jos haluaa laskea vielä hinnan/arkkia, niin eipä ole kallista.
Laskekaas huviksenne siis paljonko maksaa teidän perzeen pyyhkiminen. :) Minulla on ainakin hyvin rahaa tuohon.
Pyyhitään perseitä ja ollaan syömättä!
Vierailija kirjoitti:
17,25/32 rullaa hinnalla 54senttiä päivässä. Lähes 200e vuodessa. Minusta se on aika paljon.
Siihen verrattuna, että ennen maksoi alle 120e/vuosi.
Ja edelleen, kun tämä ei ole ainoa kallistunut tuote.
Vierailija kirjoitti:
Hah haa, meillä otetaan aina uusi halpa rulla varastosta.
Tajusimme olla viisaita ja täytimme varaston halvalla vessapaperilla.
Mitä sitten?? Ostin minäkin autollisen vessapaperia, kun sain 40% alennusta. Se ei poista sitä, että se paperi on normaali hinnalla juuri nyt helvetin kallista vaikka kevääseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17,25/32 rullaa hinnalla 54senttiä päivässä. Lähes 200e vuodessa. Minusta se on aika paljon.
Siihen verrattuna, että ennen maksoi alle 120e/vuosi.
Ja edelleen, kun tämä ei ole ainoa kallistunut tuote.
No ei se hinta ainakaan minun persettäni kaivele. :D
Olen harmissani seurannut Lidlin Floralys 3-kerroksisen WC-paperin (se sininen, paketissa 10 rullaa) hinnan nousua tämän vuoden aikana. Tammikuussa paketti maksoi 3,49 euroa eli kympillä sai melkein 3 pakettia. Kesäkuussa hinta oli 3,89 euroa, elokuussa 4,29 euroa, marraskuun alussa 4,99 euroa ja sitten hinta yhtäkkiä pompsahti jo 5,75 euroon. Nyt ei siis kympillä saa kahtakaan pakettia! Hinta on siis noussut n. 65 prosenttia!