Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suurin osa ei enää usko nykypäivinä Jumalaan?

Vierailija
27.11.2022 |

Minusta on ainakin ihan itsestäänselvyys että Jumala on todellinen enkä tarvitse siihen mitään uskontoja (en edusta mitään lahkoa tai uskontoa.) Se vain tuntuu yhtä todelta kuin hengittäminen tai oma olemassaolo.

Kommentit (720)

Vierailija
441/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ei usko nykypäivänä enää keijuihin, vedenneitoihin, lohikäärmeisiin, Heraan ja Zeukseen, maa sentriseen avaruuteen yms? Mystistä, mystistä..

Vierailija
442/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalan teot on outoja. Uhrasi poikansa, vaikka tiesi että tämä syntyy uudestaan. Jeesuskin sen tiesi. Mikä uhraus tuo oli? Miksi kaikkivaltias Jumala tarvitsee tuollaisia temppuja?

Eipä sitä voi ihminen ymmärtää, kun eihän täällä ymmärretä edes oman lajin edustajia. Miten silloin voisi ymmärtää jonkun kehittyneemmän entiteetin ajatuksia tai motiiveja.

Niinpä. Miksi seurata jotain Jumalaa, jonka teot ovat outoja ja arvaamattomia. Sehän voi pettää kaikki lupauksensa halutessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän sellaista elämää kuin itse koen hyväksi ja jos se Jumalalle kelpaa niin voi voi, ois tehnyt tarkempaa suunnittelutyötä. Varsinkin Eevan ja Saatanan kohdalla.

Vierailija
444/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä uskon Jumalaan, mutta nykyään eri tavalla kuin valtauskonnot. Tavalla joka herättää suurta vastustusta normiuskovaisilta. Olen ohittanut jo Raamatun opit ja saanut uutta sisäistä tietoa.

Vierailija
445/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalan teot on outoja. Uhrasi poikansa, vaikka tiesi että tämä syntyy uudestaan. Jeesuskin sen tiesi. Mikä uhraus tuo oli? Miksi kaikkivaltias Jumala tarvitsee tuollaisia temppuja?

Eipä sitä voi ihminen ymmärtää, kun eihän täällä ymmärretä edes oman lajin edustajia. Miten silloin voisi ymmärtää jonkun kehittyneemmän entiteetin ajatuksia tai motiiveja.

Niinpä. Miksi seurata jotain Jumalaa, jonka teot ovat outoja ja arvaamattomia. Sehän voi pettää kaikki lupauksensa halutessaan.

No olisko vaikka siksi koska kyseessä on jumalolento? Viimeiselle tuomiolle joutuu, uskoi tai ei.

Vierailija
446/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisko vaikka siksi koska kyseessä on jumalolento? Viimeiselle tuomiolle joutuu, uskoi tai ei.

Niin? Miksi ei eläisi tätä elämää vapaasti, kun voi pettyä karvaasti kun tuli palvottua jotain huijaria.

Vierailija
447/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet varma että selviät Harmageddonista.

Vierailija
448/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä elän sellaista elämää kuin itse koen hyväksi ja jos se Jumalalle kelpaa niin voi voi, ois tehnyt tarkempaa suunnittelutyötä. Varsinkin Eevan ja Saatanan kohdalla.

Voi voi jos joudut kadotukseen?? Aika kevytmielinen asenne vakavaan asiaan....

Vierailija
449/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Miksi ei eläisi tätä elämää vapaasti, kun voi pettyä karvaasti kun tuli palvottua jotain huijaria.

Jumala voi sitten päättää tuliko elettyä hyvin vai huonosti. Jos siis on edes lopulta olemassa.

Vierailija
450/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten ollaan siellä sadistisen Jumalan kadotuksessa. Mitä se sinua liikuttaa?

Vierailija
451/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomessa on edelleen uskonnonvapaus, ja minua ei uskovaiset kiinnosta sen jälkeen kun olen nähnyt millaista porukkaa ne ihmiset ovat. Niin kieroja ja ilkeitä ihmisiä saa oikein hakemalla hakea muualta.

Vierailija
452/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, tässäkö pitäisi alkaa rakastaa Jumalaa uhkailun ja pelottelun takia? :D

Vierailija
453/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Jeesus itki ja valitti ristille mennessään? Hänhän tiesi että ei tässä kuinkaan käy, nousen kohta kuolleista. Vai pitikö näytellä muille uskottavasti?

Vierailija
454/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä mitään huijaria palvo. Sellaisia löytyy ihan maallisista organisaatioista.

Vierailija
455/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jumalaan. En usko yhteenkään uskontoon. Jumala on minussa ja kaikessa olevassa ja elävässä, monilla eri tasoilla ja kaikkialla maailmankaikkeudessa.

Vierailija
456/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Suomessa on edelleen uskonnonvapaus, ja minua ei uskovaiset kiinnosta sen jälkeen kun olen nähnyt millaista porukkaa ne ihmiset ovat. Niin kieroja ja ilkeitä ihmisiä saa oikein hakemalla hakea muualta.

Niinpä. Jauhavat rakastavasta Jumalasta mutta sitten uhkaillaan tuomioilla ja Helveteillä. Jumalahan on kunnon narsisti, kun pelottelee ihmisiä rakastamaan häntä.

Eikä sitä Helvettiä edes ole, kun voihan se olla Harmageddon mikä tulee ja syntiset vaan lakkaa olemasta.

Vierailija
457/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattiinhan nytkin korona-aikana kuinka syntyi uusi uskonto "korona-uskovaiset", joiden messiaan Krista Kiuru sekoilee psalmeineen.

Vierailija
458/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos Jumala sanookin tuomiosssaan, että haluaakin hävittää kaiken, myös uskovaiset? Voisi siinä vaiheessa kaduttaa miten tuli turhaan palvottua häntä.

Vierailija
459/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, tässäkö pitäisi alkaa rakastaa Jumalaa uhkailun ja pelottelun takia? :D

Ei se mikään uhkailu ole sen enempää kuin että ei kannata mennä heikoille jäille tai että ei kannata mennä ukkosella puun alle sateensuojaan. Siis ihan vain pieni vinkki tulevaisuuden varalle.

Toki kukin tekee vapaan tahtonsa mukaan, mutta ainakin on yritetty sanoa.

Vierailija
460/720 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala loi Eevasta heikkotahtoisen naisen. Olikohan se jonkinlainen kosto siitä, että Lilith näki mikä Jumala on oikeasti ja näin tehtiin naisesta paha?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä