Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi läheisissä ystävissäni ei ole käsityöhulluja. En siis joudu saamaan käsitöitä joululahjaksi.

Vierailija
27.11.2022 |

Kun niitä ei ihan suoraan roskiinkaan viitsi heittää.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 12 paria villasukkia ja käytän niitä joka päivä, joskus öisinkin.

Sama määrä joka sinulla on lääkkeitä otettavana joka aamu 😆

Vierailija
62/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin toimii mielen defenssit. Kun jotain ei saa ja se harmittaa, alitajuinen mieli kääntää sen niin että en olisi halunnutkaan. Ihan sama illan päätteeksi baarissa, kun koko illan liehitelty nainen ei lähdekään mukaan, se onkin ihan ylipainoinen ja rumakin vielä.

Voi mummuparkaa kun elät sellaisesta maailmassa jossa baarista haettiin seuraa. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä villasukkien dissausvimmasta päätellen Ukrainaan annetut villasukat tosiaan ovat toimiva asia sodassa. Ei venäläiset igorit muuten näin kovasti sukista täällä raivoaisi. Tosin saattavat vaan tehdä armeijalleen karhunpalveluksen, kun nyt mammat eivät ehkä uskalla antaa villasukkia lahjaksi vaan lähettävät kaikki joulusukat Ukrainaan. venäläiset sotilaat jäätyy kesätennareissaan, Ukrainalaiset jalat lämpiminä ja kuivina.

Kävin eilen Vääksyn joulumarkkinoilla. Villasukkia oli myynnissä 20-50e hintaan ja loppupäivästä lähes kaikki oli myyty pois. Joku niitä haluaa ja on valmis maksamaankin.

No kukkikset jotka ei osaa neuloa tietysti! Kyllä sellaisia riittää. Ostavat kesäisin souvenir-shopeista myös kamalia keramiikkamukeja ja kiviä joihin on maalattu kissan naama.

Oman kokemukseni perusteella miehet ovat iso ostajaryhmä. Kunnollisista miesten koon villasukista ovat valmiita mukisematta maksamaan se mitä niistä pyydetään. Myynnissä on eniten naisten ja lasten kokoja, miesten isot koot loppuvat aina kesken.

Vierailija
64/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on laittanut paljon aikaa ja vaivaa tehdessään juuri sinulle vaikkapa ne villasukat. Itse olisin todella otettu, jos joku oikeasti ihan minua varten tekisi jotain. Itselleni siinä olisi pääasiassa se tunne, että tekijä on ajatellut minua ja yrittänyt tehdä juuri minulle mieleisen lahjan.

Vierailija
65/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että ap:n lähipiirissä ei ole käsityöihmisiä. Parempi se on, että käsityöt menevät lahjaksi niille jotka osaavat niitä arvostaa :)

Vierailija
66/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt taas? Uusi hullu palstalla, villasukkavihaaja tai mikä, lie. vastailee itselleen kymmenissä viesteissä ja aiheena villasukka. 

Vierailija
67/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 12 paria villasukkia ja käytän niitä joka päivä, joskus öisinkin.

Sama määrä joka sinulla on lääkkeitä otettavana joka aamu 😆

Entäpä jos olisikin? Mitä sitten?

Vierailija
68/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä epämieluisan lahjan saa laittaa roskiin tai kierrätykseen, ihan miten tavaran uusi omistaja päättää.

Miksi ap teet asiasta tarpeettomasti itsellesi ongelman?

Vierailija
69/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö ap nyt siis pilata kaikkien neulomista ja virkkaamista harrastavien ilon ja innon tehdä villasukkia? Kyllä mä ainakin neulon paljon sukkia, koska rakastan itsekin niitä pitää. Ja neulon itselleni ja parille muulle sellaisia oikein pitkiä villasukkia. Onneksi mulla on sellaisia ystäviä joista tiedän, että eivät heitä tekemiäni sukkia roskiin vaan ihan oikeasti käyttävät niitä.

Joo, villasukat ovat tosi tarpeelliset. Minulla on kotona aina villasukat jalassa, yölläkin. Talvella myös ulkona talvikengissä lämmittäjinä.

Vierailija
70/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt taas? Uusi hullu palstalla, villasukkavihaaja tai mikä, lie. vastailee itselleen kymmenissä viesteissä ja aiheena villasukka. 

Ei ole ensimmäinen kerta. On siinä hommaa räplätessä IP-osoitetta, jotta pysyy eriävissä peukunkuvissa villasukista tykkäävien edellä.

Vierailija
71/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö ap nyt siis pilata kaikkien neulomista ja virkkaamista harrastavien ilon ja innon tehdä villasukkia? Kyllä mä ainakin neulon paljon sukkia, koska rakastan itsekin niitä pitää. Ja neulon itselleni ja parille muulle sellaisia oikein pitkiä villasukkia. Onneksi mulla on sellaisia ystäviä joista tiedän, että eivät heitä tekemiäni sukkia roskiin vaan ihan oikeasti käyttävät niitä.

Joo, villasukat ovat tosi tarpeelliset. Minulla on kotona aina villasukat jalassa, yölläkin. Talvella myös ulkona talvikengissä lämmittäjinä.

Tädin kannattaisi mennä lääkäriin ja mahd pian.

Vierailija
72/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä epämieluisan lahjan saa laittaa roskiin tai kierrätykseen, ihan miten tavaran uusi omistaja päättää.

Miksi ap teet asiasta tarpeettomasti itsellesi ongelman?

Asiahan ei ole ongelma aplle, koska hän ei saa käsitöitä lahjaksi.

Vierailija
73/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ensimmäinen kerta. On siinä hommaa räplätessä IP-osoitetta, jotta pysyy eriävissä peukunkuvissa villasukista tykkäävien edellä.

Ip-jankkaaja saapui. Sun nalkutusta on kohta luettu useampi vuosi.

Vierailija
74/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin, mikäs taho se on?

Vierailija
75/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Lääkäri sanoo että no laitapa villasukat jalkaan jos palelee. Mitä kuvittelet?

Vierailija
76/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin, mikäs taho se on?

Se on joku satuolento. Sellaisista kerrotaan mutta sellaista ei näe.

Vierailija
77/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikea teidän sairaiden vanhusten on käsittää että normaaleilla terveillä ihmisillä kerrostalossa tai 1950-luvun jälkeen rakennetuissa omakotitaloissa EI JALAT PALELE.

Vierailija
78/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisitte Helsingin keskustan talojen roskiksia joukun jälkeen. Sielllä on ne teidän kamalat piponne ja sukkanne, monesti paketeissa joista on vain hiukan avattu päätä.

Ei kannattaisi, kerran meinasi mennä roskiin satanen käärepaperin mukana, anoppi laittoi lapsen pakettiin myös rahaa.

Vierailija
79/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialämmitys on kuulkaa ihana asia.

Mut hei räplätkää te vaan niiden sukkien kanssa.

Vierailija
80/108 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongaa ketjun igorit:

- dissaa villasukkia eli viljelee pahaa mieltä siitä yhdestä asiasta, josta suomalaiset on 100% samaa mieltä poliittisesta taustasta riippumatta.

- yrittää loukata ihmisiä mielenterveysperusteella (lääkkeet tms.). Tämä on venäläisille paha loukkaus. Aiemmin haukkuivat homoiksi ja marjanpoimijoiksi, mutta tajusivat vissiin jo niiden vanhentuneen.

- hermostuu, kun IPn vaihto, multitykkäys ja itselleen vastailu tuodaan esille.

Sainkin jo bingon näistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi