Mitä hittoa mun ystävälle tapahtui, ihan hörhö nykyään
Ennen niin fiksu, jalat maassa ollut ja tasapainoinen ystäväni on viimeisen vuoden aikana muuttunut ihan hörhöksi new age-hömelöksi, joka tuntee kuulemma kaikessa energiaa, on erityisherkkä, manifestoi maailmankaikkeudelta haluamiaan asioita, puhuu henkisestä kasvusta, keijupölystä, taikakivistä, loputtomiin tunteistaan ja vatvoo ja analysoi niitä, haluaa kuulemma auttaa kaikkia ihmisiä ja jakaa rakkautta vaikkapa lähettämällä rakkaudellisia ajatuksia energiavärähtelyinä taajuuksissa, tai missä olikaan...
Otti kulmalävistyksen, tatuoinnin, rastat, pitää isoja sulkakorviksia, pukeutuu värikkäisiin kaftaaneihin ja käy nykyään kaikenmaailman värähtelyhoidoissa, rummuttaa kotonaan shamaanirumpua ja kilkuttelee äänimaljoja ja "energiahoitaa" minua kuljettelemalla käsiään ilmassa 10 cm päästä minusta, silmät kiinni ja keskittyneen näköisenä, samalla kun yritän vaan juoda kahvini pöytänsä ääressä ja kääntää keskustelua Olkiluodon viimeisimpiin käänteisiin.
Saako vaihdevuodet jotkut noin sekaisin?
Kommentit (90)
Todennäköisesti etsii "jumaluuttaan" Luullen että voi sen ihan itse saavuttaa, ja jokin värähtely on kaiken huippu. Pyydä häntä luomaan silmä, tai selittämään miten atomit toimii tms, Sitten hän voikin jo alkaa etsiä sitä kaikkivaltiasta, kaiken Luojaa joka tosiaan on tuntemisen arvoinen. Joka myös oikeesti antaa rauhan ja merkityksen.
Noissa "hihuloinneissa" on tiettyjä "henkiä" mukana, joten ei tosiaan ole ihan harmitonta tuo kaikki. Yritä auttaa ystävääsi, ettei eksy liian kauas ns. normaalista elämästä ja uskosta.
Ehkä sinun on aika erota ystävästäsi, kun olette niin erilaisia. Sinä haukut häntä selän takana etkä ymmärrä häntä.
Ehkä hän on valotyöntekijä ja uskoo enkeleihin.
Onko kenties lukenut rouva Nordinin juttuja?
Vähän sama, kuin lapsuuden iltasadut.
Läheinen kuoli ja aloin uskoa enkeleihin. Uskon, että kuolleet ihmiset voivat ottaa eläinhahmon ja tulla moikkaamaan ja muutenkin suojelevat ja katsovat perään.
Tänään esimerkiksi menin työhuoneelle, johon on portaat. Jo portaiden alhaalla minulle tuli kumma olo. Näin pulun portailla, pulu vain seisoi paikoillaan ja tuijotti minua, vaikka kävelin kohti. Metrin päässä pulu väistyi reunaan ja pomppi portaat alas askel askeleelta ihmismäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama, kuin lapsuuden iltasadut.
Jotkut ihmiset pystyvät näkemään enkeleitä ja vastaanottamaan viestejä.
Rakkaus tulee rajan yli Tunnen voimallisesti suojeluksen.
Tämä on pelkkää positiivista.
Eikö teille muille tule ikinä kirkossa kumma olo, että katonharjassa on valo-olentoja? Minulle tulee. Voimakas olo, ettemme ole yksin.
Vierailija kirjoitti:
En usko että vuodessa tulee sekä rummut että äänimaljat + kaikki tuo muu. No kyllähän tuo loppu paljasti trollin muutenkin.
Jep, ihan hyviä havaintoja, mutta hybridikeskuksen operaattori veti nyt jokseenkin yli maalituksessaan.
Say No for NWO kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että vuodessa tulee sekä rummut että äänimaljat + kaikki tuo muu. No kyllähän tuo loppu paljasti trollin muutenkin.
Jep, ihan hyviä havaintoja, mutta hybridikeskuksen operaattori veti nyt jokseenkin yli maalituksessaan.
On kyllä härskiä touhua nykyään!!
Tunnen tällaisen henkilön, on myös erityisherkkä ja jokainen hänen lähipiirissään on narsisti.
rentoudu! kirjoitti:
Tuota hölmömpää on vain jehovalaisuus, lestalaisuun, helluntailaisuus ja persulaisuus. Tuon kuvaamasi tapauksen voi vielä ottaa huumorilla, mutta nuo mainitsemani ovat jo muutamaa astetta vakavampia tapauksia, toivottomia, parantumattomia.
Sinäpäs vasta asiantuntija olet?
Kaksi kysymystä heräsi tästä. Sanoit ap aloituksessa että hän manifestoi. Onko hän Onnistunut manifestointimaan jotain? Ja kuten joku muukin kysyi, onko hän käynyt juomassa ayahuascaa?
Mun kaveri kuulee aina helinää, kun enkeli lentää huoneeseen
Mun yhdelle vanhalle opiskelukaverille kävi noin. Tosin ei liittynyt vaihdevuosiin, vaan koki herätyksen jo kolmekymppisenä. Ja hän oli viimeinen ihminen, josta ikinä olisin uskonut mitään tällaista! Siis sellainen olemukseltaan jätkämäinen, sarkastinen, kaikkeen hörhöön erittäin paheksuvasti suhtautuva nainen ja sitten yhtäkkiä kaikki olikin kristalleja, manifestointia, unisieppareita ja jotakin syvempää tajuntaa universumin kanssa! Ei olla oltu vuosiin tekemisissä, mitähän hänelle kuuluu? Viimeksi kun oltiin yhteydessä, hän oli muuttanut jonnekin metsämökkiin asumaan ja kirjoitti useampia em. aiheeseen liittyviä blogeja.
Onko se saanut jotain adhd-lääkkeitä? Nimittäin kun jos diagnoosi ei olekaan oikea mutta stimulantteja menee (voi mennä aika reilustikin vähitellen) niin käytös kyllä muuttuu. Todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Onko se saanut jotain adhd-lääkkeitä? Nimittäin kun jos diagnoosi ei olekaan oikea mutta stimulantteja menee (voi mennä aika reilustikin vähitellen) niin käytös kyllä muuttuu. Todella paljon.
Mitä, pääseekö stimulanteilla tuohon tilaan?!? 😱
Jos muutos on noin nopea, eikä tämä ole trolli, niin todennäköisesti ystäväsi on maanis-depressiivinen Nykytermillä bipolaari häiriö, ja nyt on mennyt maanisuuden puolelle, >tee huoli-ilmoitus, voi olla menossa psykoosiin.